Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Alt andet lige siger det måske noget om JHs udfordringer omkring at få OB på ret kurs igen...?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHar hørt, at OBs regnskab kommer ud i morgen. Det skulle vist udvise et lille underskud, men langt fra fortidens blodrøde tal. Det kunne forklare, at der ikke blev hentet erstatninger svarende til de salg der skete i sommer. Man så muligheden for at ramme tæt på nul på den måde.
Spændende at se om man satser lidt nu eller kører AaB stilen med regnskaber i nul plus/minus et par millioner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHar hørt, at OBs regnskab kommer ud i morgen. Det skulle vist udvise et lille underskud, men langt fra fortidens blodrøde tal. Det kunne forklare, at der ikke blev hentet erstatninger svarende til de salg der skete i sommer. Man så muligheden for at ramme tæt på nul på den måde.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet lyder fedt hvis tallene endelig er i balance, det kan muligvis også forklare at JH sagde at der ikke var mere råderum til forstærkninger...
Jeg er meget spændt på at høre forventningerne til 2016 regnskab og om man som BIF skal sælge til sommer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej det er kun hvis vores kære ejer havde skruet lidt på hanen..
Jeg er meget spændt på at høre forventningerne til 2016 regnskab og om man som BIF skal sælge til sommerBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghåbet er som altid lysegrønt og det kunne være fedt hvis NT og kumpanerne i sponsorloungen mente at det kunne være fedt at se OB i den absolutte top igen Jeg håber ikke der er spilersalg regnet ind i driften, det må være "fløden i sovsen" hvis der sælges
Men kunne også blive noget sælg før du køber
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det håber jeg bestemt også. Drømme scenariet er vel at der var 3-5 mill i hvert vindue til spillerkøb plus det man sælger for
Men kunne også blive noget sælg før du køber
Håber godt nok ikke der er budgeteret med salg til sommer - hvem skulle det være? der er ikke nogen oplagte store salg - desler, greve og jjt ja - men det er på sigt lige nu vil de ikke indbringe ret meget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdrømme scenariet? lyder i mine øre ikke videre ambitiøst.
Håber godt nok ikke der er budgeteret med salg til sommer - hvem skulle det være? der er ikke nogen oplagte store salg - desler, greve og jjt ja - men det er på sigt lige nu vil de ikke indbringe ret meget.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægVi skyder Thomas Mikkelsen af til Premier League til sommer....millionerne kommer til at rulle ind....no worriesBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdrømme scenariet? lyder i mine øre ikke videre ambitiøst.
Håber godt nok ikke der er budgeteret med salg til sommer - hvem skulle det være? der er ikke nogen oplagte store salg - desler, greve og jjt ja - men det er på sigt lige nu vil de ikke indbringe ret meget.
Så lever vi i 2 forskellige verdener lige pt
Comment
Comment