Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg støtter ved ikke at søge om kompensation, og håber at i andre sæsonkortholdere gør det samme.
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/saeson...res-opbakning/
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg håber ihvertfald Hemmingsen tager kontakt til både Lars Høgh og Troels Bech i forhold til at få noget sparring i sportschef-jobbet, som er helt nyt for ham, men hvor både Høgh og Bech har stået i samme situation og gjort sig nogle erfaringer. I de podcasts med Bech og Høgh på hhv Mediano og Stemmer fra Ådalen synes jeg det fremgår meget tydeligt, hvor meget viden de to herre har og deres kærlighed til OB fejler heller ikke noget. Jeg havde også håbet på Troels Bech som sportschef i OB, men når du det blev Hemmingsen, så håber jeg virkelig han sørger for at alliere sig med nogle kompetente folk som han kan lære af og her er Troels Bech og Lars Høgh naturligvis oplagte.
det handler om netværk, forbindelser og næse og blik for jobbet.
Comment
-
Jeg håber ihvertfald Hemmingsen tager kontakt til både Lars Høgh og Troels Bech i forhold til at få noget sparring i sportschef-jobbet, som er helt nyt for ham, men hvor både Høgh og Bech har stået i samme situation og gjort sig nogle erfaringer. I de podcasts med Bech og Høgh på hhv Mediano og Stemmer fra Ådalen synes jeg det fremgår meget tydeligt, hvor meget viden de to herre har og deres kærlighed til OB fejler heller ikke noget. Jeg havde også håbet på Troels Bech som sportschef i OB, men når du det blev Hemmingsen, så håber jeg virkelig han sørger for at alliere sig med nogle kompetente folk som han kan lære af og her er Troels Bech og Lars Høgh naturligvis oplagte.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvad får dig til at tro at TB og/eller LH har lyst til at agere freelance sportschefer, og tror du selv med LHs situation med sygdom at han er interesseret i, eller har overskud til at assistere i job han ikke har søgt .. OB hjerte eller ej ? Jeg vil også gerne høre om du allerede nu anser MH som inkompetent siden du mener han skal alliere sig med "kompetente" folk (som vel ikke har haft kæmpe successer som sportschefer) førhen ?
Last edited by OleKBH; 18-04-2020, 07:35.
Comment
-
Jeg anser både Michael Hemmingsen, Lars Høgh og Troels Bech som kompetente folk og umiddelbart tænker jeg netværk og sparring, at du kalder det freelance sportschefer må stå for din egen regning. Troels Bech nævner selv i de podcasts jeg refererer til at han kommer i Ådalen jævnligt og personligt anser jeg ham som yderst kompetent fodboldfagligt og selvom Michael Hemmingsen er sportschef, så kan jeg da sagtens forestille mig en fyr som Troels Bech i en anden rolle i klubben, ligesom der også er flere der godt kunne tænke sig at få Steen Nedergaard tilbage som scout eller lign..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Godt at Tipsbladet også har fundet ud af at holdet er et middelhold i den tunge ende.
Hvad godt er der ved det ? Jeg havde hellere set, at OB`s ledelse havde fundet ud af det, og i stedet for en “lærling” havde ansat en sportschef med de nødvendige kvalifikationer til at løse udfordringerne.
mvh pnl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Hvad godt er der ved det ? Jeg havde hellere set, at OB`s ledelse havde fundet ud af det, og i stedet for en “lærling” havde ansat en sportschef med de nødvendige kvalifikationer til at løse udfordringerne.
mvh pnl
Jeg var vild med Hemme på banen og syntes han gjorde det rigtig godt i Næstved, men er også i tvivl om hvorvidt han har evnerne til sportsdirektør jobbet i OB, jeg håber af hjertet han bliver en succes men hans kommunikative evner stinker for hårdt og der skal han træde varsomt i starten. Han har allerede begået første fejl da han trådte frem og påstod at vi var styrket i vinterens transfervindue.Last edited by Magge; 19-04-2020, 12:07.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
En ledelse som har været tryllebundet af JH’s sportslige hærgen i klubben vil vel ikke engang se faresignaler hvis vi rykker ned.
Jeg var vild med Henne på banen og syntes han gjorde det rigtig godt i Næstved, men er også i tvivl om hvorvidt han har evnerne til sportsdirektør jobbet i OB, jeg håber af hjertet han bliver en succes men hans kommunikative evner stinker for hårdt og der skal han træde varsomt i starten. Han har allerede begået første fejl da han trådte frem og påstod at vi var styrket i vinterens transfervindue.
Det jeg mente var, at det er godt at det er gået op for pressen at fans og fodboldverden er blevet udsat for lige så ensidig spin onkring OB styrke som den Trump anvender i USA.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
mvh pnlLast edited by sinus; 19-04-2020, 16:06.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
Comment