Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vurdering af transfervinduet sommeren 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Et af vores lave bud kunne godt være nævnt her

    http://www.bold.dk/nyt/glad-lyngby-t...-patrick-m-bud

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Nu er der jo reelt ikke nogen, der ved hvad prisen for Kryger var - blot at en eller anden Horsens-fan på et forum fremturede med, at det var 800.000 kr. At Troels "ser Kryger som højre back" betyder jo slet ikke, at det bliver her han kommer til at spille oftest. Han kommer nok også til at få spilletid som kant/angriber ligesom mod Brøndby, når vi skal trykke ekstra på i luftrummet. Som højre wingback er han i øvrigt slet heller ikke så dårlig, som folk gør ham til. Kryger er reelt mere købt som allroundspiller, der forstærker os på dødbolde, hvilket vi manglede.

      TM skal nok få scoret sine mål. Han vandt dueller mod FCK og havde i hvert fald et hovedstød på mål, og han skal nok blive bedre med tiden. Han er trods alt kun 24, og Nilsson/Antonsson er jo enormt stærke i luften. Jeg kan virkelig ikke se, hvordan en transfersum på en god million kr. er for meget for en fornuftig angriber med udmærket scoringssnit. Det er værd at huske på, at forskellen i niveau på superliga og 1. division er meget, meget mindre end folk gerne vil gøre den til. Jeg ser tit 1. div, og grænserne er sgu ekstremt udflydende for "suppe vs. 1. div niveau".

      På kanterne tror jeg Lucas får en del minutter hist og her, og jeg forventer at han vokser med opgaven. Vores største problem er nok, at vi mangler en Kahlenberg/Jakob Poulsen-type, der kan skabe nogle chancer og orkestrere noget offensivt spil. Her må Azer steppe up og tage den rolle.
      Det er sgu rart at få lidt positive vinkler på. Jeg er enig i mange af dine punkter og man skal passe på med ikke at gøre det hele sort/hvidt som der er en tendens til herinde. Nej, vi spillede ikke nogen offensivt god kamp mod FCK. Ja, vi var heldige med at få 4 point med hjem fra Brøndby og Randers. Men hvis der er noget jeg rigtig godt kan lide fra de sidste 4 kampe er at der har været pisse god fight hele vejen rundt og vi falder ikke sammen ved modgang (god moral). Jeg ser ikke spillere pt der slår ud med armene. Der bliver kæmpet til sidste sekund og de problemer vi havde sidste sæson mht dødbolde og den defensive organisation ser klart bedre ud nu. Det er trods alt det fundament vi skal bygge vores hold op omkring. Man kan så undre sig over at Troels Bech har brugt så lang tid på at få fixet vores defensiv. Den positive vinkel omkring trænersituationen er at Jesper Hansen har god tid til at afsøge trænermarkedet inden TB's kontrakt udløber om under et år.
      Jeg synes samtidig vi har mange unge spillere som pt har gode muligheder for virkelig at blomstre hos os de kommende måneder/år eksempelvis: Desler, Azer, Lukas Jensen, Falk, Greve, Radza, Kirkeskov, Jesper Mikkelsen, Anders Nielsen m.fl.

      ja, vi kommer til at skulle kæmpe hårdt denne sæson for at undgå nedrykning det har jeg helt klart indstillet mig på, men jeg synes sgu også der er en del ting der trods alt ser spændende ud fremadrettet. Vi har mange unge spillere og vi har ikke lejekontrakter. Jeg vil gerne tilbage til nogle af de gamle OB-dyder med 100% fight fra alle spillere krydret med nogle skarpe individualister i front. Det var de samme kvaliteter der i sin tid gjorde at vi kunne nedlægge eksempelvis Real Madrid i europacuppen.
      Last edited by OleKBH; 03-09-2014, 21:55.

      Comment


        #78
        Da vi nedlagde Real Madrid, var næsten alle spillere på holdet i kanten af landsholdet. Vi har MASSER af spillere på vores hold nu, som ALDRIG kommer i nærheden. Desuden havde vi en del spillere, som virkelig, og her mener jeg virkelig, kunne sætte sig i respekt. Hemmingsen brødrene, Detlefsen, Schönberg, Røde Johnny mv. var altså spillere man slog sig hårdt på. Jeg mener slet ikke man kan sammenligne den flok vatindpakkede lejesvende vi har rendende idag, med holdet fra 94'.
        Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
          Da vi nedlagde Real Madrid, var næsten alle spillere på holdet i kanten af landsholdet. Vi har MASSER af spillere på vores hold nu, som ALDRIG kommer i nærheden. Desuden havde vi en del spillere, som virkelig, og her mener jeg virkelig, kunne sætte sig i respekt. Hemmingsen brødrene, Detlefsen, Schönberg, Røde Johnny mv. var altså spillere man slog sig hårdt på. Jeg mener slet ikke man kan sammenligne den flok vatindpakkede lejesvende vi har rendende idag, med holdet fra 94'.
          Og hvem, udover dig, har lavet den sammenligning?

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
            Da vi nedlagde Real Madrid, var næsten alle spillere på holdet i kanten af landsholdet. Vi har MASSER af spillere på vores hold nu, som ALDRIG kommer i nærheden. Desuden havde vi en del spillere, som virkelig, og her mener jeg virkelig, kunne sætte sig i respekt. Hemmingsen brødrene, Detlefsen, Schönberg, Røde Johnny mv. var altså spillere man slog sig hårdt på. Jeg mener slet ikke man kan sammenligne den flok vatindpakkede lejesvende vi har rendende idag, med holdet fra 94'.
            Mærkelig sammenligning. Også er det jo forkert... Der var høj klasse i forsvaret, men på resten af banen havde vi unge spillere som f.eks. Hjort, Bisgaard, Ulrik P etc.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Og hvem, udover dig, har lavet den sammenligning?
              undskyld det var mig der kom til at skrive følgende:

              "Jeg vil gerne tilbage til nogle af de gamle OB-dyder med 100% fight fra alle spillere krydret med nogle skarpe individualister i front. Det var de samme kvaliteter der i sin tid gjorde at vi kunne nedlægge eksempelvis Real Madrid i europacuppen."

              ....og det var primært for at fokusere på nogle af de positive vinkler på vores nuværende trup og den TYPE spillere som vi går efter indenfor de økonomiske rammer der er til rådighed. At "Lars Elstrup" så kun forholder sig til den ene lille sidebemærkning i mit indlæg og prøver at lave en direkte sammenligning med Real-dræberholdet og vores nuværende hold er lidt ærgerligt.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                undskyld det var mig der kom til at skrive følgende:

                "Jeg vil gerne tilbage til nogle af de gamle OB-dyder med 100% fight fra alle spillere krydret med nogle skarpe individualister i front. Det var de samme kvaliteter der i sin tid gjorde at vi kunne nedlægge eksempelvis Real Madrid i europacuppen."

                ....og det var primært for at fokusere på nogle af de positive vinkler på vores nuværende trup og den TYPE spillere som vi går efter indenfor de økonomiske rammer der er til rådighed. At "Lars Elstrup" så kun forholder sig til den ene lille sidebemærkning i mit indlæg og prøver at lave en direkte sammenligning med Real-dræberholdet og vores nuværende hold er lidt ærgerligt.
                Jeg sammenligner grundlaget for at vi når frem de dyder, du gerne vil se igen. Det grundlag er ikke tilstede. DET er ærgerlig. Ligeså ærgerligt som at man skal hænges på åben gade, fordi tolkning af en tekst er individuel.
                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  undskyld det var mig der kom til at skrive følgende:

                  "Jeg vil gerne tilbage til nogle af de gamle OB-dyder med 100% fight fra alle spillere krydret med nogle skarpe individualister i front. Det var de samme kvaliteter der i sin tid gjorde at vi kunne nedlægge eksempelvis Real Madrid i europacuppen."

                  ....og det var primært for at fokusere på nogle af de positive vinkler på vores nuværende trup og den TYPE spillere som vi går efter indenfor de økonomiske rammer der er til rådighed. At "Lars Elstrup" så kun forholder sig til den ene lille sidebemærkning i mit indlæg og prøver at lave en direkte sammenligning med Real-dræberholdet og vores nuværende hold er lidt ærgerligt.
                  Så var det hold heller ikke stærkere.
                  Kan du huske hvordan det gik i ligaen?
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Så var det hold heller ikke stærkere.
                    Kan du huske hvordan det gik i ligaen?
                    Godt nok til at spille sig i europacuppen, men enig, på papiret var holdet spiller for spiller ikke så vildt, hvilket dog bare gør præstationerne i europacuppen det år så imponerende. Lars Høgh var en af dem der virkelig gjorde forskellen samtidig med at holdet specielt i EC kampene var en virkelig kompakt enhed, hvor der blev fightet fantastisk.
                    Last edited by OleKBH; 04-09-2014, 21:44.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Godt nok til at spille sig i europacuppen, men enig, på papiret var holdet spiller for spiller ikke så vildt, hvilket dog bare gør præstationerne i europacuppen det år så imponerende. Lars Høgh var en af dem der virkelig gjorde forskellen samtidig med at holdet specielt i EC kampene var en virkelig kompakt enhed, hvor der blev fightet fantastisk.
                      En klasse målmand, stærk fysik, samt unge folk der afgjorde kampe... det må sådan lige i overfladen være forskellen fra dengang og nu, og så selvfølgelig års mental nedbrydning...

                      ... men ellers må man sige historien næsten blev den samme dengang... Flere år med medaljer og Europa, samt en historisk kamp, efterfulgt af nedtur, som jo så endte med nedrykning... det satser vi på ikke sker denne gang, men det er da godt nok et sats grebet ud af ingenting...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #86
                        Den kommer lige med her...

                        Åbenbart kom vi med et konkret tilbud på Krisztian Nemeth... Spændende angriber, men er foreløbig endt ud som en rodet karriere... det lyder jo ikke usandsynligt vi var med der...

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...erpool-spiller
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment

                        Working...
                        X