mega i tvivl - Kryger som verden mærkeligste indkøb, Troels B. -hvordan kan holde nul mand fremme ved standard når man er nede?!?!?!? --------- Spellmann for at vise noget vilje!
MS er mit bud!
Jeg synes ikke Kirkeskov var banens dårligste.
Ved ikke hvem der var bedst. Indtil nogle mystiske afleveringer ville jeg have sagt Lasse Nielsen.
Den nye georgier virker meget lovende. I det hele taget virker det som vi er ved at have et hold men Kryger og K.Larsen ved siden af hinanden går ikke. Måske går det slet ikke med Larsen på holdet.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Jeg synes ikke Kirkeskov var banens dårligste.
Ved ikke hvem der var bedst. Indtil nogle mystiske afleveringer ville jeg have sagt Lasse Nielsen.
Den nye georgier virker meget lovende. I det hele taget virker det som vi er ved at have et hold men Kryger og K.Larsen ved siden af hinanden går ikke. Måske går det slet ikke med Larsen på holdet.
Kan huske en kamp hvor Diarra gjorde det OK på HB, plus et par kampe på reserveholdet. Ved ikke om EPJ er klar til 90 min.
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Høegh
han var rigtig stærk i duellerne i dag, og er vores suverænt bedste til at aflevere frem i banen fra vores 3-back kæde, hvilket så heller ikke siger så meget. MS arbejder også skide godt i dag, men for helvede hvor savnede jeg falk offensivt i dag, puha det var tyndt i dag!!
Comment