Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom OB-FCK

    Hmmm..

    jeg tager Skula i dag i mangel af bedre

    #2
    ari får den også her fra - syntes han gjorde det fint - fik også et par langskud sendt afsted, syntes jeg vi mangler en del

    Comment


      #3
      mega i tvivl - Kryger som verden mærkeligste indkøb, Troels B. -hvordan kan holde nul mand fremme ved standard når man er nede?!?!?!? --------- Spellmann for at vise noget vilje!
      MS er mit bud!

      Comment


        #4
        Daniel Høegh.

        Comment


          #5
          Daniel Høegh.
          Kirkeskov var banens dårligste.

          Comment


            #6
            Jeg synes ikke Kirkeskov var banens dårligste.
            Ved ikke hvem der var bedst. Indtil nogle mystiske afleveringer ville jeg have sagt Lasse Nielsen.
            Den nye georgier virker meget lovende. I det hele taget virker det som vi er ved at have et hold men Kryger og K.Larsen ved siden af hinanden går ikke. Måske går det slet ikke med Larsen på holdet.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #7
              spelmann, for fight og vilje

              - Kenned

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Jeg synes ikke Kirkeskov var banens dårligste.
                Ved ikke hvem der var bedst. Indtil nogle mystiske afleveringer ville jeg have sagt Lasse Nielsen.
                Den nye georgier virker meget lovende. I det hele taget virker det som vi er ved at have et hold men Kryger og K.Larsen ved siden af hinanden går ikke. Måske går det slet ikke med Larsen på holdet.
                Kan huske en kamp hvor Diarra gjorde det OK på HB, plus et par kampe på reserveholdet. Ved ikke om EPJ er klar til 90 min.
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Daniel Høegh. I mangel af bedre. Det var godt nok en skidt forestilling i dag.

                  Comment


                    #10
                    Giver den til Spellman.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #11
                      ms

                      Comment


                        #12
                        Thomas Mikkelsen

                        Han vandt da nogle dueller i luften :/
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Høegh
                          han var rigtig stærk i duellerne i dag, og er vores suverænt bedste til at aflevere frem i banen fra vores 3-back kæde, hvilket så heller ikke siger så meget. MS arbejder også skide godt i dag, men for helvede hvor savnede jeg falk offensivt i dag, puha det var tyndt i dag!!

                          Comment


                            #14
                            Ari , med Spellman som en stærk runnerup, Kirkeskov var godt nok skidt i anden halvleg, bemærkede det ikke så meget i første.

                            Comment


                              #15
                              Klart Høegh. Synes han spiller en rigtig god kamp. Kæmper som en gal og vinder rigtig mange dueller.

                              Comment

                              Working...
                              X