Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nu vil der jo altid være en der skal være dårligst - sådan er det jo. Ved så ikke hvor meget dårligere han klarede sig end de andre.
    Når det så er sagt - så er jeg helt enig.....havde man givet ham et 1 årig ala det man gjorde med jeppe.....måske endda en 2 årig kontrakt for at se om han kunne udvikle sig - men en 4 årig kontrakt er helt skudt ved siden af.
    Nu er det bestemt ikke sådan, at jeg ligger alt for meget i, at Thomas Mikkelsen blev sidst i bip-testen; det var mere det, at det næppe giver MERE kredit, når man præsenterer sig sådan lige fra start af. Modsat giver det jo plusser i min bog, at man som ny spiller, på den allerførste dag, viser sig at have lige de dér procenter mere end ens nye holdkammerater.

Velkommen til "Haddi".

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      + 1

Der kan næsten ikke være andre grunde end at JH havde bollerne gevaldigt i klemme...
      + 2

Det må have gjort ondt, han har ikke kunnet tænke klart. Viborg ville ikke sælge Dalgaard til os for en brugt gummistøvle og et halvt snørebånd, og vi ville ikke give den anden støvle med i købet også.

Antipas er strøget til Hobro, da Hansen får taget sig sammen til at kontakte BIF.

Lyngby er ikke til at forhandle med. Men Fredericia de har den kvalitet på hylderne som vi skal bruge, og så kan man jo også være flink og rose dem for et godt forhandlingsforløb efterfølgende. For ligesom at vise de andre, at der blev i godt nok snydt.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Så lad os håbe at JH´s bib-test er o.k. så at han er hurtiger end i sommerens transfervindue.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nu vil der jo altid være en der skal være dårligst - sådan er det jo. Ved så ikke hvor meget dårligere han klarede sig end de andre.
          Når det så er sagt - så er jeg helt enig.....havde man givet ham et 1 årig ala det man gjorde med jeppe.....måske endda en 2 årig kontrakt for at se om han kunne udvikle sig - men en 4 årig kontrakt er helt skudt ved siden af.
          Det var også min tanke... meeen, jeg synes ikke det lyder heldigt at selv vores robuste ven fra Georgien klarer sig bedre... ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Hvilket i min verden også er et ganske udmærket og gangbart argument.

Nej, synes faktisk også det er lidt skuffende, at en spiller der først og fremmest skal profilere sig selv på indstilling og gejst taber en bip-test.

Jeg synes så ikke han har været så ringe, hvis vi lige se bort fra den dag hvor Eddi Gomes spiste ham. Han er bestemt ikke vores løsning på noget som helst eller fremtidens mand, men han løber sine meter som forreste forsvarsspiller og jeg kan godt se han har næse for at være det rigtige sted.

Hvis han er billig nok og det er jo det store spørgsmål, så kan jeg godt leve med ham som evighedsreserve og den sidste mand i angrebet.
            Som ikke uenig, man vil jo blive den lille nogen gange, men så er der selvfølgelig stadig spørgsmålet om man så overhovedet skal slå til...

Kan i øvrigt se at agentbureauet også fik udstyret Lucas med en 4 årig, så måske de bare er tunge at danse med på det punkt, har ikke lige nærstuderet deres stald og kontrakter...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...idterforsvarer
              Hallgrimur melder ud! Jeg er bedst som midtforsvarer
              Hmm var han ikke købt ind til central midt ?
              Man kan godt bekymres over vores indkøbspolitik med spillere købt til pladser de ikke føler sig bedst til ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Så lad os håbe at JH´s bib-test er o.k. så at han er hurtiger end i sommerens transfervindue.
                Kan man håbe han tager den bib-test på vej hjem til Horsens ..
                Last edited by Magge; 06-01-2015, 15:35.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Som ikke uenig, man vil jo blive den lille nogen gange, men så er der selvfølgelig stadig spørgsmålet om man så overhovedet skal slå til...

Kan i øvrigt se at agentbureauet også fik udstyret Lucas med en 4 årig, så måske de bare er tunge at danse med på det punkt, har ikke lige nærstuderet deres stald og kontrakter...
                  Ikke at Lucas er et lysende talent , det syntes jeg langt fra han er , men der er trods alt mere kød på det ben og langt større håb om udvikling i en 20 årig knægt . TM er 24 år og kan på ingen måde betegnes som et talent , som 24 årig skulle man helst have vist noget på et tidspunkt og man er tættere på "færdig udviklet" Og ja jeg har hørt om at der findes spillere som bryder igennem sent, men igen så har disse spillere nogle grundfærdigheder som gør at man kan knytte håb til dette . Hos Mikkelsen kan jeg ikke forestille mig at det bliver til mere end en middelmådig 1.div spiller .
                  Last edited by Magge; 06-01-2015, 15:41.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Nej, synes faktisk også det er lidt skuffende, at en spiller der først og fremmest skal profilere sig selv på indstilling og gejst taber en bip-test.

Jeg synes så ikke han har været så ringe, hvis vi lige se bort fra den dag hvor Eddi Gomes spiste ham. Han er bestemt ikke vores løsning på noget som helst eller fremtidens mand, men han løber sine meter som forreste forsvarsspiller og jeg kan godt se han har næse for at være det rigtige sted.

Hvis han er billig nok og det er jo det store spørgsmål, så kan jeg godt leve med ham som evighedsreserve og den sidste mand i angrebet.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hmm var han ikke købt ind til central midt ?
                      Man kan godt bekymres over vores indkøbspolitik med spillere købt til pladser de ikke føler sig bedst til ..
                      Nu siger han faktisk selv, at han har det sjovest på midtbanen.
                      Så lige hvad angår den, så er der IMO ikke noget at pege fingre af.

"- Min bedste plads er midterforsvarer, hvor jeg på mit højeste niveau har landsholdsklasse, mens det sjoveste for mig er den centrale midtbane, siger Hallgrimur Jonasson til Fyens Stiftstidende. "

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Nu siger han faktisk selv, at han har det sjovest på midtbanen.
                        Så lige hvad angår den, så er der IMO ikke noget at pege fingre af.

"- Min bedste plads er midterforsvarer, hvor jeg på mit højeste niveau har landsholdsklasse, mens det sjoveste for mig er den centrale midtbane, siger Hallgrimur Jonasson til Fyens Stiftstidende. "
                        Super :-) .. Tænker så om han vil være "træt" af at blive placeret på Hb , som vi har set det med Ari på cm ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Kan man håbe han tager den bib-test på vej hjem til Horsens ..
                          især his han bliver der

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            især his han bliver der
                            Netop. ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              spot on!!!
                              Enig
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

1,3 mill + en 4 årig kontrakt .. Det er ikke billigt .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X