Fin løsning. Tror han vil passe fint ind på et lyngbyhold, med sin rutine. En spiller i top fysisk form, som David N vil have sine spillere. Evnerne rækker ikke til toppen af dansk fodbold, så tak for denne gang.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hallgrimur Jonasson
Collapse
X
-
Haddi afviste andre muligheder:
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...anske-klubber/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægFantastisk nyhed. Han har simpelthen ikke evnerne til OB. Nu skal Skulason bare samme vej (altså til en anden klub), så er vi ved at have ryddet op i truppen.
Thomas Mikkelsen er den der er tættest på men så længe vi ikke har hentet en ny angriber er jeg faktisk med på at beholde ham..
Men mon ikke behovet for ønsker kommer igen i løbet af sæsonen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg gik lige truppen igennem og for første gang i årevis har vi ikke så meget som 1 spiller jeg ønsker væk pt
Thomas Mikkelsen er den der er tættest på men så længe vi ikke har hentet en ny angriber er jeg faktisk med på at beholde ham..
Men mon ikke behovet for ønsker kommer igen i løbet af sæsonen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment