Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers-OB (17. August 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Super vigtig sejr! Jeg synes absolut ikke, vi skal blive mere offensive. Vi har i forvejen 3 udpræget offensive spillere på banen, der ikke fylder meget i presset. Det er rigeligt. Måske endda for meget. Vores pres og vore sideforskydninger skal blive bedre og endelig synes jeg vi skal cleare bedre og kunne holde bedre fat i bolden. I perioder efterlader vi også for meget mellemrum. Fint med mig med cattanaccio. Men så lad os få en Inter-trøje til away.

    Comment


      Vigtig sejr, men hold da op hvor Lasse Kryger spiller ringe som ene angriber, og Thomas Mikkelsen mangler en hel del endnu inden han er vant til tempoet i superligaen. Men det skal nok komme, dog en fantastisk indsats af forsvaret i dag.

      Comment


        Godt vi ikke fik den arbejdstilladelse

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Vigtig sejr, men hold da op hvor Lasse Kryger spiller ringe som ene angriber, og Thomas Mikkelsen mangler en hel del endnu inden han er vant til tempoet i superligaen. Men det skal nok komme, dog en fantastisk indsats af forsvaret i dag.
          de får så godt nok heller ikke meget at arbejde med, eller støtte oppe foran

          Comment


            En mandfolkeindsats idag. Det lignede mit OB. Kan godt være vi ikke spiller godt, men vi kæmper til blodet sprøjter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Godt vi ikke fik den arbejdstilladelse
              +1

              Comment


                Ej det er selvfølgelig gas... En spiller af Lado's kaliber BØR pynte på ethvert Superliga hold uagtet at hans nationalitet (kun) er Georgier... Det er selvfølgelig for dårligt at tabe hjemme til en oprykker - og kampen i Slagelse ser jeg som en offday - ellers vil jeg påstå at OB indtil videre har gjort det ok. Mo more - no less. OK.
                Last edited by Z.A.E; 17-08-2014, 20:12.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  Mikkelsen gør det sgu fint. Mangler tydeligvis noget teknik og tempo, men er med hvor det sker hele tiden.
                  Det er tydeligt at Jesper Hansen ser ud til at være så dygtig at vi kan blive i Superligaen.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                    Kæft, Lasse Nielsen ser ud til at være et fantastisk køb.
                    Han må ikke miste niveau som spillere plejer efter nogen tid for han er nemlig et kup at få til klubben.. Han kan noget af det vi mistede med HHA plus en del mere. En oplagt anfører og bedste mand i dag.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Jeg blir nødt til også at rose vores træner. Jeg er hverken specielt pro eller contra Bech, men det ser ud som om han rent taktisk virkelig har fået skabt en opstilling der gør at tingene fungerer bedre. Ja, vi har også haft heldet, specielt mod Brøndby, men det held har vi så stort set heller ikke haft det sidste år. Super godt arbejde, nu skal der følges op på det og vi skal til at have nogle hjemmesejre.

                      Comment


                        http://www.bold.dk/nyt/ob-maalscorer...-faa-tre-point

                        Comment


                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...riterende-maal

                          Comment


                            http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...lot-ob-angreb/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Dejligt med sejr og 3 point. Dejligt at man knokler på selv om det ikke er lige kønt. Vores pasningsspil er elendigt for ikke at sige pinligt. Hold kæft hvor taber vi mange bolde. Vores centrale midt med Azer og skulasson duer ikke. Azer arbejder og løber meget men idag var han for langsom.. Godt der er 14. Dage til næste kamp.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Har det fint med boldbesiddelse på 30% og vi vinder 2-0. Fint med kynisme.
                                Ja tak

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X