In the woods betyder : i skoven. Derfor Churchwoods.
jeg synes selv du siger det fremragende godt
KirkeISKOVEN, Han hedder jo kun KirkeSkov, så derfor må det være Forrest der er det korrekte ord men lad os bare parkere den her.
jeg synes selv du siger det fremragende godt
KirkeISKOVEN, Han hedder jo kun KirkeSkov, så derfor må det være Forrest der er det korrekte ord men lad os bare parkere den her.
Kirkeskov må være det korrekte, da navne ikke skal oversættes.
Kirkeskov må være det korrekte, da navne ikke skal oversættes.
Jeg arbejder med engelsk professionelt, bl.a. oversættelse, og Claue har ret - navne skal ikke oversættes.
Så vinderen af Churchforrest/Churchwood-konkurrencen er Claue
Jeg arbejder med engelsk professionelt, bl.a. oversættelse, og Claue har ret - navne skal ikke oversættes.
Så vinderen af Churchforrest/Churchwood-konkurrencen er Claue
du kan da bare arb'e videre med det, jeg ved godt hvem der den rigtige "vinder" af konkurrencen er
Når nu vi snakker om backs, så er det altså ikke en spillertype, der hænger på træerne. Hvis vi ser på andre superligaklubber, deres backs, og hvordan de spillere er "skolet":
BIF har pt. ikke én eneste skolet højreback i truppen. De bruger Frederik Holst (CM) eller Almebäck (CB). På Venstre back har de Durmizi, der er skolet venstrekant, og Da Silva.
FCN har heller ikke én skolet højreback. Pt. bruger de Ticinovic, der er kant/offensiv midt, eller Gregor/Maxsø (CB). I sidste sæson brugte de offensivspilleren Stryger Larsen. Mtiliga er reelt også omskolet kantspiller.
Aab har ligeledes ingen decideret højreback. De bruger Patrick Kristensen (skolet CM) eller Dalsgaard (skolet kant/angriber).
Silkeborg spiller med Frank Hansen, der er CM/højre kant, som Wingback.
Hobros venstreback er skolet Venstre kant.
SønderjyskE har både brugt Bjørn Paulsen, der oprindeligt er Angriber, men nu omskolet til CB og højre kant, som højre back, og man har også brugt den unge offensivspiller Morten Beck.
FCM bruger den omskolede CB Kristian Bak som HB.
FCK, EfB, Randers og FCV har, som de stort set eneste hold i suppen, alle en skolet back på både højre og venstre back. FCK har oven i købet også allerede brugt Kadrii som Venstre back...
Så at OB er det eneste hold, der kan finde på at starte sæsonen uden en "skolet" eller "naturlig" back i truppen, det er absolut ikke rigtigt.
Og OB er langt, langt fra det eneste hold med en træner, der kan finde på at rykke voldsomt rundt i truppen pga. back-mangel.
Steen Nedergaard var central midtbanespiller som ung, men vist en ganske glimrende HB, det er jo ikke noget, man bliver født til, det er noget som man har evnerne til eller ej. Så kan vi fluekneppe betydningen af "naturlig", jeg mente vel i grunden "kvalificeret", som en der har egenskaberne til pladsen. Så jeg har svært ved at se, at du har en pointe, når du påstår, at Mtiliga ikke er back, det er vist mere for at være polemisk end konstruktiv.
Nu kender jeg ikke samtlige spillere, men rigtigt mange af dem du nævner, er dygtige backer, og har bevist det, det er det væsentligste. Iøvrigt nævnte jeg overhovedet ikke andet end OB i mit indlæg, men naturligvis er det værd at sammenligne trupper, og på den baggrund fastholder jeg, at OB har haft den mest elendige holdsammensætningsstrategi af samtlige i flere år.
Comment