Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ER OB fans´ne færdig med transfervinduet ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
    Ahr, så bliver det "Churchwoods" i stedet.
    "Kirketræer" nej vel det være være FORREST, det er et godt gammelt engelsk ord for skov
    Last edited by manner; 20-08-2014, 04:56.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Nogen der ved hvad OB samlet fik i tv indtægter 2013?

      Comment


        #48
        In the woods betyder : i skoven. Derfor Churchwoods.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
          In the woods betyder : i skoven. Derfor Churchwoods.
          jeg synes selv du siger det fremragende godt
          KirkeISKOVEN, Han hedder jo kun KirkeSkov, så derfor må det være Forrest der er det korrekte ord men lad os bare parkere den her.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg synes selv du siger det fremragende godt
            KirkeISKOVEN, Han hedder jo kun KirkeSkov, så derfor må det være Forrest der er det korrekte ord men lad os bare parkere den her.
            Kirkeskov må være det korrekte, da navne ikke skal oversættes.
            God Hates us!

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af claue* Se indlæg
              Kirkeskov må være det korrekte, da navne ikke skal oversættes.
              Jeg arbejder med engelsk professionelt, bl.a. oversættelse, og Claue har ret - navne skal ikke oversættes.
              Så vinderen af Churchforrest/Churchwood-konkurrencen er Claue

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Jeg arbejder med engelsk professionelt, bl.a. oversættelse, og Claue har ret - navne skal ikke oversættes.
                Så vinderen af Churchforrest/Churchwood-konkurrencen er Claue
                du kan da bare arb'e videre med det, jeg ved godt hvem der den rigtige "vinder" af konkurrencen er
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Når nu vi snakker om backs, så er det altså ikke en spillertype, der hænger på træerne. Hvis vi ser på andre superligaklubber, deres backs, og hvordan de spillere er "skolet":

                  BIF har pt. ikke én eneste skolet højreback i truppen. De bruger Frederik Holst (CM) eller Almebäck (CB). På Venstre back har de Durmizi, der er skolet venstrekant, og Da Silva.

                  FCN har heller ikke én skolet højreback. Pt. bruger de Ticinovic, der er kant/offensiv midt, eller Gregor/Maxsø (CB). I sidste sæson brugte de offensivspilleren Stryger Larsen. Mtiliga er reelt også omskolet kantspiller.

                  Aab har ligeledes ingen decideret højreback. De bruger Patrick Kristensen (skolet CM) eller Dalsgaard (skolet kant/angriber).

                  Silkeborg spiller med Frank Hansen, der er CM/højre kant, som Wingback.

                  Hobros venstreback er skolet Venstre kant.

                  SønderjyskE har både brugt Bjørn Paulsen, der oprindeligt er Angriber, men nu omskolet til CB og højre kant, som højre back, og man har også brugt den unge offensivspiller Morten Beck.

                  FCM bruger den omskolede CB Kristian Bak som HB.


                  FCK, EfB, Randers og FCV har, som de stort set eneste hold i suppen, alle en skolet back på både højre og venstre back. FCK har oven i købet også allerede brugt Kadrii som Venstre back...


                  Så at OB er det eneste hold, der kan finde på at starte sæsonen uden en "skolet" eller "naturlig" back i truppen, det er absolut ikke rigtigt.
                  Og OB er langt, langt fra det eneste hold med en træner, der kan finde på at rykke voldsomt rundt i truppen pga. back-mangel.
                  Steen Nedergaard var central midtbanespiller som ung, men vist en ganske glimrende HB, det er jo ikke noget, man bliver født til, det er noget som man har evnerne til eller ej. Så kan vi fluekneppe betydningen af "naturlig", jeg mente vel i grunden "kvalificeret", som en der har egenskaberne til pladsen. Så jeg har svært ved at se, at du har en pointe, når du påstår, at Mtiliga ikke er back, det er vist mere for at være polemisk end konstruktiv.

                  Nu kender jeg ikke samtlige spillere, men rigtigt mange af dem du nævner, er dygtige backer, og har bevist det, det er det væsentligste. Iøvrigt nævnte jeg overhovedet ikke andet end OB i mit indlæg, men naturligvis er det værd at sammenligne trupper, og på den baggrund fastholder jeg, at OB har haft den mest elendige holdsammensætningsstrategi af samtlige i flere år.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    "Kirketræer" nej vel det være være FORREST, det er et godt gammelt engelsk ord for skov
                    "Forrest"? nej vel? Det være FOREST. Forrest er et navn(f.eks. Forrest Gump).

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      du kan da bare arb'e videre med det, jeg ved godt hvem der den rigtige "vinder" af konkurrencen er
                      Ja det må jo så være mig

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        Ja det må jo så være mig
                        Nej
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Nej
                          Så du holder fast i at 'forrest' betyder skov?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Så du holder fast i at 'forrest' betyder skov?
                            det var præcis det jeg lærte i den stråtækte for mange år siden 😇
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det var præcis det jeg lærte i den stråtækte for mange år siden 
                              Så skal du brokke dig, for det passer altså ikke :-) Det engelske ord for skov er 'forest', med ét 'r', ikke to.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                                Så skal du brokke dig, for det passer altså ikke :-) Det engelske ord for skov er 'forest', med ét 'r', ikke to.
                                Du plejer ellers ikke at bevæge dig ud i fakta, men her er vi enige.....for første gang :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X