Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
ER OB fans´ne færdig med transfervinduet ..
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlægIn the woods betyder : i skoven. Derfor Churchwoods.
KirkeISKOVEN, Han hedder jo kun KirkeSkov, så derfor må det være Forrest der er det korrekte ord men lad os bare parkere den her.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg synes selv du siger det fremragende godt
KirkeISKOVEN, Han hedder jo kun KirkeSkov, så derfor må det være Forrest der er det korrekte ord men lad os bare parkere den her.God Hates us!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg arbejder med engelsk professionelt, bl.a. oversættelse, og Claue har ret - navne skal ikke oversættes.
Så vinderen af Churchforrest/Churchwood-konkurrencen er ClaueBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægNår nu vi snakker om backs, så er det altså ikke en spillertype, der hænger på træerne. Hvis vi ser på andre superligaklubber, deres backs, og hvordan de spillere er "skolet":
BIF har pt. ikke én eneste skolet højreback i truppen. De bruger Frederik Holst (CM) eller Almebäck (CB). På Venstre back har de Durmizi, der er skolet venstrekant, og Da Silva.
FCN har heller ikke én skolet højreback. Pt. bruger de Ticinovic, der er kant/offensiv midt, eller Gregor/Maxsø (CB). I sidste sæson brugte de offensivspilleren Stryger Larsen. Mtiliga er reelt også omskolet kantspiller.
Aab har ligeledes ingen decideret højreback. De bruger Patrick Kristensen (skolet CM) eller Dalsgaard (skolet kant/angriber).
Silkeborg spiller med Frank Hansen, der er CM/højre kant, som Wingback.
Hobros venstreback er skolet Venstre kant.
SønderjyskE har både brugt Bjørn Paulsen, der oprindeligt er Angriber, men nu omskolet til CB og højre kant, som højre back, og man har også brugt den unge offensivspiller Morten Beck.
FCM bruger den omskolede CB Kristian Bak som HB.
FCK, EfB, Randers og FCV har, som de stort set eneste hold i suppen, alle en skolet back på både højre og venstre back. FCK har oven i købet også allerede brugt Kadrii som Venstre back...
Så at OB er det eneste hold, der kan finde på at starte sæsonen uden en "skolet" eller "naturlig" back i truppen, det er absolut ikke rigtigt.
Og OB er langt, langt fra det eneste hold med en træner, der kan finde på at rykke voldsomt rundt i truppen pga. back-mangel.
Nu kender jeg ikke samtlige spillere, men rigtigt mange af dem du nævner, er dygtige backer, og har bevist det, det er det væsentligste. Iøvrigt nævnte jeg overhovedet ikke andet end OB i mit indlæg, men naturligvis er det værd at sammenligne trupper, og på den baggrund fastholder jeg, at OB har haft den mest elendige holdsammensætningsstrategi af samtlige i flere år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"Kirketræer" nej vel det må være være FORREST, det er et godt gammelt engelsk ord for skov
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdu kan da bare arb'e videre med det, jeg ved godt hvem der den rigtige "vinder" af konkurrencen er
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet var præcis det jeg lærte i den stråtækte for mange år siden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægSå skal du brokke dig, for det passer altså ikke :-) Det engelske ord for skov er 'forest', med ét 'r', ikke to.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment