Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ER OB fans´ne færdig med transfervinduet ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ER OB fans´ne færdig med transfervinduet ..

    Blot lidt tankeeksperimenter .. Ved tilgangen af Lado sagde JH at man nu var tilfreds med truppen der tæller 24 spillere inkl. 3 keepere - dvs 21 markspillere ..

    Der har på trods af TB og JH´s snak om kontinuerlitet været masiv udskiftning i dette transfervindue og selvom man er kommet af med en masse løntunge spillere er der samtidigt også sagt farvel til en masser erfaring:

    Jens Jakob Thomasen Ungdomsspiller 30.06.2017
    Julius Eskesen Ungdomsspiller 30.06.2016
    Magnus Pedersen Ungdomsspiller 30.06.2016
    Mads Raben (forlænget) Ungdomsspiller 30.06.2015 Mads Raben kontraktudløb
    Jacob Rasmussen Ungdomsspiller 30.06.2015 Jacob Rasmussen kontraktudløb
    Emil Peter Jørgensen (f) Rykket op 30.06.2015? Niklas Vemmelund Kontrakt ophævet
    Mikkel Desler (m) Rykket op 30.06.2017 Dusan Djuric kontraktudløb
    Anders Thomsen (m) Rykket op 30.06.2015 Kriztian Vadocz kontraktudløb
    Mathias Greve (m) Rykket op 30.06.2015 Jeppe Hansen kontrak ophævet
    Casper Radza (forlænget) Rykket op 30.06.2016 Casper Radza kontraktudløb
    Jacob Barret Laursen ? 30.06.2017 Jacob Barret Lauersen kontraktudløb
    Lasse Nielsen Transferfri 30.06.2016 Anders Møller Christensen kontraktudløb
    Lasse Kryger 800.000? 30.06.2016 Espen Ruud kontraktudløb
    Emil Ousager Transferfri 30.06.2015 Jesper Christiansen Kontrakt ophævet
    Lucas Jensen (m) Transferfri 30.06.2018 Cedric N´Koum Kontrakt ophævet
    Thomas Mikkelsen 1.300.000? 30.06.2018 Morten Skoubo kontraktudløb
    Vladimir Dvalishvili Transferfri 30.06.2016 Mustafa Abdallaoue kontraktudløb
    Baskim Kadrii Solgt til FCK
    Connor O´Brien Kontrakt ophævet
    Mark Kongsted kontraktudløb
    og på trods af dette mangler der vel stadig at blive erstattet et par spillere på 1. holdet for at "holde mandtallet" men det skønnes måske unødvendigt..
    De unge egendyrkede talenter erstatter vores mange bænkspillere og egentligt så ser vores atart11 vel også rimelig ud ..

    Men mangler der noget? hvor er vi svagest i en 4-4-2 eller en 3-4-3/5-4-1 opstilling ..

    Personligt mangler jeg en bedre HB som det vigtigste og alt efter hvad Lado og Mikkelsen kan så måske noget til toppen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Der mangler jo mange spillere hvis man mener at vi skal kunne gøre os i toppen. Men så længe alle i OB er klar over at det ikke kommer til at ske lige foreløbig, mener jeg at vi mangler en rigtig god 6'er.
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      #3
      ... MEN det kommer ikke til at ske. Tror ikke der sker mere i vinduet med mindre der sker salg først.
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #4
        ang. den massive udskiftning/snak om kontinuitet - så vidste vi jo det ville ske, det kunne enhver se i vinters - men der prioriterede man kontinuiteten henover vinteren (meeeen mon ikke blot det var kodesprog for en spareøvelse - pengene var der ikke til at begynde at bringe et par folk ind allerede....desværre)
        - og det samme kommer formentlig til at ske igen til næste sommer, da der vel er en del kontrakter der udløber/har der ikke været mange korte kontrakter på det seneste? og falk og emil (hvis de stadig er her) skal vel videre.
        Men på et eller andet tidspunkt begynder der vel at komme lidt mere styr over det så vi kommer til at se en mere "naturlig" udskiftning i truppen med et par af og tilgange pr. vindue.

        Hvad angår truppen nu, så mener jeg også der mangler at blive erstattet nogle stykker - en hb i stedet for kryger ville være rart....og angrebet syntes jeg bestemt kunne trænge til en mand mere. Og så er der hele spørgsmålet omkring den defenssive midt....vi har rigeligt med folk til midten, men den rigtige konstellation er aldrig rigtigt fundet endnu.
        Holdet er ikke godt nok til top placeringer, men det vidste vi jo - men en solid 7-8 plads burde der være kvalitet til - men bekymring går så mere på træneren end truppen, men jeg får næppe mit ønske opfyldt i denne omgang. Jeg må så bare håbe på Jesper ikke laver noget dumt og forlænger den kontrakt....

        Comment


          #5
          En god HB og at vi holder på Falk. Så er vinduet godkendt.

          Sådan da

          Comment


            #6
            Jeg synes vi mangler en angriber mere. Jeg ser ikke Bodul som frontangriber. Han er lige så fejlplaceret derinde, som Caca var i sin tid. Det efterlader os med to deciderede angribere i Dvalishvili og New Guy. Det er én for lidt, især hvis vi får en skade.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg synes vi mangler en angriber mere. Jeg ser ikke Bodul som frontangriber. Han er lige så fejlplaceret derinde, som Caca var i sin tid. Det efterlader os med to deciderede angribere i Dvalishvili og New Guy. Det er én for lidt, især hvis vi får en skade.
              JH mener jo at vi nu har 4 angribere i Lado, TM, Bodul og Greve så mon ikke man sigter efter at bruge Lado som fast mand med TM som nr. 2 når vi spiller med to på toppen og så Bodul som en (på papiret) god sub og så et talent .... meget mere kan der vel ikke være råd til ..

              Med mindre der kommer en halvdesperat spiller/agent og faldbyder sig i slutningen af vinduet ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ang. den massive udskiftning/snak om kontinuitet - så vidste vi jo det ville ske, det kunne enhver se i vinters - men der prioriterede man kontinuiteten henover vinteren (meeeen mon ikke blot det var kodesprog for en spareøvelse - pengene var der ikke til at begynde at bringe et par folk ind allerede....desværre)
                - og det samme kommer formentlig til at ske igen til næste sommer, da der vel er en del kontrakter der udløber/har der ikke været mange korte kontrakter på det seneste? og falk og emil (hvis de stadig er her) skal vel videre.
                Men på et eller andet tidspunkt begynder der vel at komme lidt mere styr over det så vi kommer til at se en mere "naturlig" udskiftning i truppen med et par af og tilgange pr. vindue.

                Hvad angår truppen nu, så mener jeg også der mangler at blive erstattet nogle stykker - en hb i stedet for kryger ville være rart....og angrebet syntes jeg bestemt kunne trænge til en mand mere. Og så er der hele spørgsmålet omkring den defenssive midt....vi har rigeligt med folk til midten, men den rigtige konstellation er aldrig rigtigt fundet endnu.
                Holdet er ikke godt nok til top placeringer, men det vidste vi jo - men en solid 7-8 plads burde der være kvalitet til - men bekymring går så mere på træneren end truppen, men jeg får næppe mit ønske opfyldt i denne omgang. Jeg må så bare håbe på Jesper ikke laver noget dumt og forlænger den kontrakt....
                Alle vores målmænd og en (lang) række talenter har kontraktudløb til sommer samt Bodul og Schoop .. Ingen kontraktudløb til vinter ..

                Regner med at der er forlænget med de talenter man ønsker at satse på inden vi kommer sommeren og forhåbentligt egentlig inden vindervinduet så der ikke er andre der kan møve sig ind .. en del af dem har jo haft debut på 1. holdet og trænet med længe ..

                Schoop 30.06.15
                Ousager 30.06.2015
                Toppel 30.06.15
                Bodul 30.06.15
                *Jens J. Thomassen (m) 30.06.15
                *Anders Thomsen 30.06.2015
                *Mathias Greve 30.06.15
                * E.P. Jørgensen (f) 30.06.15
                *Mads Raben (a) 30.06.15
                * Jacob Rasmussen 30.06.2015
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Nok ikke meget mere end halvdelen der får forlænget. Vi må se om de unge udvikler sig nok.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nok ikke meget mere end halvdelen der får forlænget. Vi må se om de unge udvikler sig nok.
                    Så lad de 5 være 5 af talenterne ;-)
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Så skal vi jo også lige have fundet ud af hvem vores træner er næste sommer, det kan jo også blive afgørende mht. kontraktforlængelser...

                      På den ene side kan jeg da godt se hvad JH mener, når han siger vi fra næste sommer starter forfra, for der bliver edderhyleme da godt nok også tale om en genindspilning... Omvendt, så har jeg svært ved at se hvordan vi kan sige at vi der er klar igen, for hvad ved vi egentlig om den tid der kommer om bare 8 måneder..?

                      Hvis vi vil have nogen målmænd næste sæson, så skal checkhæftet frem - hvis vi vil have nogen træner skal checkhæftet frem - assistentræner + flere i staben - og 10 spillere, som i øvrigt, som Plum også er inde på, er åben for forhandling til anden side om 4 måneder...

                      Min vurdering må være, der kommer ikke mere ind i år, en ung eller en på niveau med Jeppe måske, men ellers kommer der ikke mere med mindre der først sælges... Der bliver simpelthen alt for meget der skal/skal ikke bruges penge på, til at man tør bruge mere nu... i think...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Så skal vi jo også lige have fundet ud af hvem vores træner er næste sommer, det kan jo også blive afgørende mht. kontraktforlængelser...

                        På den ene side kan jeg da godt se hvad JH mener, når han siger vi fra næste sommer starter forfra, for der bliver edderhyleme da godt nok også tale om en genindspilning... Omvendt, så har jeg svært ved at se hvordan vi kan sige at vi der er klar igen, for hvad ved vi egentlig om den tid der kommer om bare 8 måneder..?

                        Hvis vi vil have nogen målmænd næste sæson, så skal checkhæftet frem - hvis vi vil have nogen træner skal checkhæftet frem - assistentræner + flere i staben - og 10 spillere, som i øvrigt, som Plum også er inde på, er åben for forhandling til anden side om 4 måneder...

                        Min vurdering må være, der kommer ikke mere ind i år, en ung eller en på niveau med Jeppe måske, men ellers kommer der ikke mere med mindre der først sælges... Der bliver simpelthen alt for meget der skal/skal ikke bruges penge på, til at man tør bruge mere nu... i think...
                        Det er selvfølgelig rigtig nok omkring træneren men hvis udgangspunktet er at man nu starter fra frisk med en ung billig trup så har jeg svært ved at se hvem der skulle blive vores træner og være dyrere end TB .. Jeg ved ikke hvornår assistenttrænerne m.m. har kontraktudløb men alt andet lige kan man vel holde det på samme niveau som det er nu ??
                        Ud af de 10 spillere er 6 talenter og selvom de skulle blive forlænget er det jo ikke som at forlænge med 6 storlønnede .. de 4 øvrige håber jeg egentligt ikke på bliver forlænget men kunne sagtens forestille mig at der bliver forlænget for et år med enten Toppel eller Ousager men håber at det bliver som 2. eller 3. keeper efter Radza (hvis han forlænger) .. og så skal der hentes en reel 1. keeper for et par år til Radza vurderes klar ..

                        Men det er næste vindue ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Så lad de 5 være 5 af talenterne ;-)
                          Mon dog at vi lader 2 målmænd gå på 1 gang.

                          Og JJT har kontrakt til 2017. Ikke 2015

                          Comment


                            #14
                            noget af det mest spændende der kommer til at ske fremover må være at TB og JH kan begynde at forme deres eget hold nu efter at der er ophævet med de sidste dyre spillere som de foregående direktører og sportschefer har investeret i, der er vel kun Momo tilbage fra de foregående chefer, og Momo ligner måske en "der skal videre" i systemet, jeg fornemmer at der arbejdes på at sende ham videre, men han er brugbar så jeg tror ikke der er en ophævelse af hans kontrakt undervejs. De unge "½tidstalenter" vil blive vurderet og måske får et par stykker forlænget med endnu et år, og der tages vel afsked med 1 måske 2 og der hentes nye fra egne rækker som så også skal igennem samme tur. Hvis vores hold skal forbedre placeringerne skal der også forstærkes på pladserne kontinuerligt og her en skolet hb vel den mest klare mangel pt og TB har før sagt at holdet mangler en spillende 6'er, der tror jeg der vil blive lagt noget energi i at finde typerne til de to pladser
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              noget af det mest spændende der kommer til at ske fremover må være at TB og JH kan begynde at forme deres eget hold nu efter at der er ophævet med de sidste dyre spillere som de foregående direktører og sportschefer har investeret i, der er vel kun Momo tilbage fra de foregående chefer, og Momo ligner måske en "der skal videre" i systemet, jeg fornemmer at der arbejdes på at sende ham videre, men han er brugbar så jeg tror ikke der er en ophævelse af hans kontrakt undervejs. De unge "½tidstalenter" vil blive vurderet og måske får et par stykker forlænget med endnu et år, og der tages vel afsked med 1 måske 2 og der hentes nye fra egne rækker som så også skal igennem samme tur. Hvis vores hold skal forbedre placeringerne skal der også forstærkes på pladserne kontinuerligt og her en skolet hb vel den mest klare mangel pt og TB har før sagt at holdet mangler en spillende 6'er, der tror jeg der vil blive lagt noget energi i at finde typerne til de to pladser
                              Ja det bliver spændende at se om drenge som AT og MG for forlænget.. Selv EPJ kunne være i fare hvis man vuderer at JR og MP kommer stormende...

                              Comment

                              Working...
                              X