Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Et lidt mærkeligt køb i sin tid synes jeg. Han har aldrig for alvor kunne tilpasse sig vores måde(r) at spille på, og noget ikke at spille en kamp, hvor jeg sad og tænkte at han ville slå igennem. Det virker lidt som et panikkøb da vi hentede ham, og hvor vi for alvor manglede en angriber.

    Held og lykke til Lado.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
      Aaarh! - Er det ikke lige at konkludere lidt rigeligt?
      Det kan godt være, han ikke har slået til, men det kunne man vel ikke vide dengang.
      Hans CV var vel ganske glimrende. 28 år med erfaring fra både landshold og Champions League. Havde altid scoret et hav af mål, og i den forgangne sæson 15 kasser for Legia Warshawa (læs: en del højere niveau end OB).
      Såvidt jeg husker var hele debatforum oppe og ringe, over den nye spiller, vi havde fået. Det var helt sikkert vores nye bomber.
      Han kom på et tidspunkt, hvor vi igen-igen havde akut mangel angribere - Han var ikke i form, men scorede vist alligevel i sin debut-kamp. Jeg kan så ikke huske,hvorfor han røg ud af holdet. Blev han skadet?

      Man kan kritisere JH for mange ting (og man har sikkert ret), men købet af Lado er ikke en af dem.
      Tror ikke jeg kan være ret meget mere uenig i noget end det er tilfældet her... Det var simpelthen elendigt arbejde...
      Jeg mener selvfølgelig også Lado har er ret stort ansvar nu hvor han så blev hentet, og jeg synes ikke på noget tidspunkt han har virket som en der gad OB, jeg tror bare vi var dem der tilbød mest i løn sidste sommer...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Tror ikke jeg kan være ret meget mere uenig i noget end det er tilfældet her... Det var simpelthen elendigt arbejde...
        Jeg mener selvfølgelig også Lado har er ret stort ansvar nu hvor han så blev hentet, og jeg synes ikke på noget tidspunkt han har virket som en der gad OB, jeg tror bare vi var dem der tilbød mest i løn sidste sommer...
        Hvorfor mener du det var elendigt arbejde?

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
          Aaarh! - Er det ikke lige at konkludere lidt rigeligt?
          Det kan godt være, han ikke har slået til, men det kunne man vel ikke vide dengang.
          Hans CV var vel ganske glimrende. 28 år med erfaring fra både landshold og Champions League. Havde altid scoret et hav af mål, og i den forgangne sæson 15 kasser for Legia Warshawa (læs: en del højere niveau end OB).
          Såvidt jeg husker var hele debatforum oppe og ringe, over den nye spiller, vi havde fået. Det var helt sikkert vores nye bomber.
          Han kom på et tidspunkt, hvor vi igen-igen havde akut mangel angribere - Han var ikke i form, men scorede vist alligevel i sin debut-kamp. Jeg kan så ikke huske, hvorfor han røg ud af holdet. Blev han skadet?

          Man kan kritisere JH for mange ting (og man har sikkert ret), men købet af Lado er ikke en af dem.

          Absolut enig.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            uden at rive op i gamle diskutioner så tror jeg på at Lado passede godt til OB da han blev engageret hvor vi efter TB's udsagn var et af fe hold der havde flest indlæg i feltet men manglede en fysisk stærk spiller til at "stå" i feltet og skaffe sig selv pladsen til at få bolden i kassen.
            Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Kan huske en af de første kampe efter hans ankomst, hvor jeg tænkte, at hvis bare vi smed nogle af alle vores indlæg hårdt og fladt, så havde vi fundet en notorisk målscorer. Det lignede at han lavede alle de rigtige løb.
            Om vi så efterfølgende ændrede spilestil og havde færre indlæg er jeg lidt i tvivl om?? Men godt for alle parter at han nu kan fortsætte andet steds :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
              Aaarh! - Er det ikke lige at konkludere lidt rigeligt?
              Det kan godt være, han ikke har slået til, men det kunne man vel ikke vide dengang.
              Hans CV var vel ganske glimrende. 28 år med erfaring fra både landshold og Champions League. Havde altid scoret et hav af mål, og i den forgangne sæson 15 kasser for Legia Warshawa (læs: en del højere niveau end OB).
              Såvidt jeg husker var hele debatforum oppe og ringe, over den nye spiller, vi havde fået. Det var helt sikkert vores nye bomber.
              Han kom på et tidspunkt, hvor vi igen-igen havde akut mangel angribere - Han var ikke i form, men scorede vist alligevel i sin debut-kamp. Jeg kan så ikke huske, hvorfor han røg ud af holdet. Blev han skadet?

              Man kan kritisere JH for mange ting (og man har sikkert ret), men købet af Lado er ikke en af dem.
              Selvfølgelig jublede de fleste da han kom , vi var jo i akut mangel på angribere og ingen kendte til ham udover man kunne læse sig til hans CV som jo så ret pænt ud . Men vi var allerede godt inde i sæsonen , som var startet helt galt og derfor var det vigtigt at den angriber som kom passede ind og var i acceptabel form for der var ikke tid til at lade ham spille sig i form. Det virkede aldrig som om han passede ind i vores spillestil .
              Men ja det var en chance JH tog og jeg skal lade være usagt om han havde sat sig mere ind i Lado´s spillestil , form og styrker end os på forum havde , men den gik så ikke . Ganske fornuftigt at få sendt ham videre .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Hvorfor mener du det var elendigt arbejde?

                Mvh

                MaxHH
                1. Vi manglede ret meget den angriber, og det var en der skulle kunne slå til fra start, gøre en forskel som det blev sagt... Så vælger vi at finde en totalt ude af form, og som om det ikke var nok med 2 måneders ferie, så fik Lado yderligere nogle uger fri, og var jo selvfølgelig ikke blevet en eneste % i bedre form da han vendte tilbage...

                2. Over en måned senere, og 46 min. spilletid til Lado, fortæller TB at Lados form stadig er et stykke fra der hvor den skal være.

                3. Over to måneder efter Lado ankom, er noget af det første Ove P gør som ny træner, at smide Lado på tribunen, efter imponerende 125. min. spilletid...

                Det var useriøst at være vidne til... og JHs forklaring på det trak ud med den manglende angriber, det var at vi nok havde været for kritiske i vores valg... HAHAHAHAHAHA
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  1. Vi manglede ret meget den angriber, og det var en der skulle kunne slå til fra start, gøre en forskel som det blev sagt... Så vælger vi at finde en totalt ude af form, og som om det ikke var nok med 2 måneders ferie, så fik Lado yderligere nogle uger fri, og var jo selvfølgelig ikke blevet en eneste % i bedre form da han vendte tilbage...

                  2. Over en måned senere, og 46 min. spilletid til Lado, fortæller TB at Lados form stadig er et stykke fra der hvor den skal være.

                  3. Over to måneder efter Lado ankom, er noget af det første Ove P gør som ny træner, at smide Lado på tribunen, efter imponerende 125. min. spilletid...

                  Det var useriøst at være vidne til... og JHs forklaring på det trak ud med den manglende angriber, det var at vi nok havde været for kritiske i vores valg... HAHAHAHAHAHA
                  Så Jesper Hansen skulle have vidst at Lado ikke havde tænkt sig at komme i form? På trods af at det, efter hvad jeg har læst, ikke tidligere havde været et problem...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Selvfølgelig jublede de fleste da han kom , vi var jo i akut mangel på angribere og ingen kendte til ham udover man kunne læse sig til hans CV som jo så ret pænt ud . Men vi var allerede godt inde i sæsonen , som var startet helt galt og derfor var det vigtigt at den angriber som kom passede ind og var i acceptabel form for der var ikke tid til at lade ham spille sig i form. Det virkede aldrig som om han passede ind i vores spillestil .
                    Men ja det var en chance JH tog og jeg skal lade være usagt om han havde sat sig mere ind i Lado´s spillestil , form og styrker end os på forum havde , men den gik så ikke . Ganske fornuftigt at få sendt ham videre .
                    Det blev sagt dertid at man ville have ham allerede siden lang tid, men før Bashkimsalg manglede midlerne. Jeg tror, at TB ville have ham, for hans spilidé, som derefter blev (heldigvis nok i rette tid) fortid. Anden problem var sikker at han var absolut uden form da ham kom til os.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Tror ikke jeg kan være ret meget mere uenig i noget end det er tilfældet her... Det var simpelthen elendigt arbejde...
                      Jeg mener selvfølgelig også Lado har er ret stort ansvar nu hvor han så blev hentet, og jeg synes ikke på noget tidspunkt han har virket som en der gad OB, jeg tror bare vi var dem der tilbød mest i løn sidste sommer...
                      en af grundene til at Lado valgte OB var at TB var træner, og at han havde haft nogen snakke med ham, antageligt om klub og spillestil, så at det var elendigt arbejde synes jeg ikke. Uheldet er imø at TB kort efter blev dikteret en mere simpel spillestil som ikke præcis var i Lados favør. Det magtede TB heller ikke, og Ove med al respekt, er næppe livseleksir for Lado med hans super stramme koncept med udgangen i defensive dyder og alle mand bag bolden. Nu er KN her oghan sætter pris på hurtighed i angrebene og det er heller ikke Lados spidskompenence
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Så Jesper Hansen skulle have vidst at Lado ikke havde tænkt sig at komme i form? På trods af at det, efter hvad jeg har læst, ikke tidligere havde været et problem...

                        Mvh

                        MaxHH
                        At han ikke var i form den tid efter kan vel ikke overraske nogen, heller ikke JH, det tager som regel noget tid at bygge den op... Om Lado så ikke havde tænkt sig det, det ved jeg ikke, og heller ikke hvad det lige har med det at gøre... men nu vi er ved det, så skulle JH da klart have haft i tankerne, at vores træner ved flere lejligheder havde problemer med at få folk i form efter længere pauser, og så selvfølgelig at en mand helt ude af form, han kommer ikke ind og gør nogen forskel på et hold...

                        Denne ophævelse var helt ventet, og bekræfter mig kun i at det var et elendigt stykke arbejde...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det blev sagt dertid at man ville have ham allerede siden lang tid, men før Bashkimsalg manglede midlerne. Jeg tror, at TB ville have ham, for hans spilidé, som derefter blev (heldigvis nok i rette tid) fortid. Anden problem var sikker at han var absolut uden form da ham kom til os.
                          Fik vi ikke Lado på fri transfer ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Fik vi ikke Lado på fri transfer ?
                            Jo så fri som en fri transfer nu kan være

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              en af grundene til at Lado valgte OB var at TB var træner, og at han havde haft nogen snakke med ham, antageligt om klub og spillestil, så at det var elendigt arbejde synes jeg ikke. Uheldet er imø at TB kort efter blev dikteret en mere simpel spillestil som ikke præcis var i Lados favør. Det magtede TB heller ikke, og Ove med al respekt, er næppe livseleksir for Lado med hans super stramme koncept med udgangen i defensive dyder og alle mand bag bolden. Nu er KN her oghan sætter pris på hurtighed i angrebene og det er heller ikke Lados spidskompenence
                              Fair nok, det ved jeg selvfølgelig heller ikke noget om, og det er da også rigtigt nok ændret siden han sagde ja, så den var "under bæltestedet"...
                              At en træner og et indkøb er blevet enige, ændrer dog ikke på alt det andet, Lado var en dårlig idé, og forblev desværre sådan...
                              ... men som sagt, enig i det du skriver om forløbet, det har heller ikke gjort det nemmere nej...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Lado har en ny klub på hånden så vi har nok ikke "betalt ham ud"

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-flop-angriber

                                Comment

                                Working...
                                X