Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg husker det heller ikke - det er jo dog også noget lettere at kritisere bagefter, end at forudsige, hvordan det vil gå bagefter.

    Jeg tænkte helt ærligt, at han med det CV burde kunne klare sig i Superligaen, når han kom i den rette (kamp)form. Jeg tog fejl - hvem herinde havde ret, da de forudsagde at han ville blive et flop?
    detkan han også formoder jeg, på det rigtige hold med den rigtige spillestil. Stilen blev ændret markant inden han nåede at komme i form....
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
      Aaarh! - Er det ikke lige at konkludere lidt rigeligt?
      Det kan godt være, han ikke har slået til, men det kunne man vel ikke vide dengang.
      Hans CV var vel ganske glimrende. 28 år med erfaring fra både landshold og Champions League. Havde altid scoret et hav af mål, og i den forgangne sæson 15 kasser for Legia Warshawa (læs: en del højere niveau end OB).
      Såvidt jeg husker var hele debatforum oppe og ringe, over den nye spiller, vi havde fået. Det var helt sikkert vores nye bomber.
      Han kom på et tidspunkt, hvor vi igen-igen havde akut mangel angribere - Han var ikke i form, men scorede vist alligevel i sin debut-kamp. Jeg kan så ikke huske, hvorfor han røg ud af holdet. Blev han skadet?

      Man kan kritisere JH for mange ting (og man har sikkert ret), men købet af Lado er ikke en af dem.
      Var vist kun 10 kasser i 2013/14 sæsonen og 5 i 2012/13 ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg husker det heller ikke - det er jo dog også noget lettere at kritisere bagefter, end at forudsige, hvordan det vil gå bagefter.

        Jeg tænkte helt ærligt, at han med det CV burde kunne klare sig i Superligaen, når han kom i den rette (kamp)form. Jeg tog fejl - hvem herinde havde ret, da de forudsagde at han ville blive et flop?

        Hvem herinde får en fyrstelig hyre for at finde de rette spillere i den rette tilstand til OB ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Var vist kun 10 kasser i 2013/14 sæsonen og 5 i 2012/13 ;-)
          Men manden havde scoret i 42% af sine kampe fordelt pænt gennem HELE karrieren. At man skal forudse, at han ikke kan slå til i OB, synes jeg er en stramning.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hvem herinde får en fyrstelig hyre for at finde de rette spillere i den rette tilstand til OB ?
            Tror mere der hentydes til de "Det kunne enhver se"-agtige kommentarer der er faldet, mere end at skrive en hvidbog for Jesper Hansen... ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvem herinde får en fyrstelig hyre for at finde de rette spillere i den rette tilstand til OB ?
              Det opfatter jeg altså som en useriøs kommentar - manden havde scoret i 42% af sine kampe fordelt pænt gennem HELE karrieren. At man skal forudse, at han ikke kan slå til i OB, synes jeg er en stramning. Jeg kunne også kalde det at kamme over i ubegrundet negativitet for den ene kommentars vedkommende.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det opfatter jeg altså som en useriøs kommentar - manden havde scoret i 42% af sine kampe fordelt pænt gennem HELE karrieren. At man skal forudse, at han ikke kan slå til i OB, synes jeg er en stramning. Jeg kunne også kalde det at kamme over i ubegrundet negativitet for den ene kommentars vedkommende.
                Ingen har nogen steder skrevet at man kunne forudse at han ville blive en fiasko ;-)
                Kritikken har hele tiden gået på at Lado blev hentet alt for sent i vinduet , da sæsonen allerede var kørt af sporet , samt at han blev hentet uden at være i noget det mindede om acceptabel form. Han ville have været en kanon angriber hvis vi havde en angriber i forvejen og Lado derfor havde tid og plads til at spille sig i form , og han iøvrigt havde passet ind i vores spillestil .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Men manden havde scoret i 42% af sine kampe fordelt pænt gennem HELE karrieren. At man skal forudse, at han ikke kan slå til i OB, synes jeg er en stramning.
                  Igen ,, der er ikke nogen herinde som kunne/havde forudset han ville blive en total fiasko ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Ingen har nogen steder skrevet at man kunne forudse at han ville blive en fiasko ;-)
                    Kritikken har hele tiden gået på at Lado blev hentet alt for sent i vinduet , da sæsonen allerede var kørt af sporet , samt at han blev hentet uden at være i noget det mindede om acceptabel form. Han ville have været en kanon angriber hvis vi havde en angriber i forvejen og Lado derfor havde tid og plads til at spille sig i form , og han iøvrigt havde passet ind i vores spillestil .
                    Var det hvad folk skrev, da han blev hentet - jeg husker dårligt?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ingen har nogen steder skrevet at man kunne forudse at han ville blive en fiasko ;-)
                      Kritikken har hele tiden gået på at Lado blev hentet alt for sent i vinduet , da sæsonen allerede var kørt af sporet , samt at han blev hentet uden at være i noget det mindede om acceptabel form. Han ville have været en kanon angriber hvis vi havde en angriber i forvejen og Lado derfor havde tid og plads til at spille sig i form , og han iøvrigt havde passet ind i vores spillestil .
                      Enig....på papiret så han spændende ud. Men at vi skulle vente så længe på den "rigtige" angriber der så kommer i ferie form.....DET var ikke i orden. Og det gjorde da ihvertfald ikke hans ophold lettere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Var det hvad folk skrev, da han blev hentet - jeg husker dårligt?
                        Enig, det druknede lidt i "euforien" dengang, men nogen var nu obs. omkring det, også OB selv, som det snart er nævnt mange gange... og nixcha lavede egentlig et meget kort og fint indlæg, der måske skulle have haft lidt mere opmærksomhed...

                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        "OB-træneren fortæller videre, at Dvalishvili ikke helt er i den form, han skal være."

                        Altså: glem alt om at se en frelser pumpe 3 mål ind mod Randers. Ro på. Giv ham nu mere end en halvleg.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Den er svær. Set udefra ud fra stats alene, så det jo fint ud, og der var udbredt optimisme omkring ham, da han blev signet. Jeg tror lidt, at Lado endte lidt i en dårlig spiral. Han er, eller nok nærmere var, en goalgetter (lidt a la Dalgaard), der er afhængig af selvtillid og servicering fra holdkammeraterne. Han får så en svær start, og der har også været forlydender om, at han ikke så for god ud til træning (heller ikke prangende teknisk). Sådan noget sætter sig måske også lidt i holdkammeraterne, som måske hellere søger andre spilmuligheder - ikke fordi de hader Lado, men fordi man måske mere stoler på, at sidemanden kan få lidt mere ud af det. Ingen bolde, ingen mål, ingen selvtillid, ingen spilletid. Han var måske bare heller ikke god nok, men hvor kom alle de mål i Polen så fra? På den ene side synes jeg ikke, at man kan klandre JH, at han giver en mand med det cv en chance, på den anden side er der også en stemme indeni, der siger, at forarbejdet måske ikke er blevet gjort helt godt nok - men det er så uendeligt svært at vide.
                          Det er dog ikke en handel, der får mig til at finde høtyven frem og kræve JHs hoved på et fad.
                          Lige nøjagtigt mine tanker. Fra ende til anden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Men manden havde scoret i 42% af sine kampe fordelt pænt gennem HELE karrieren. At man skal forudse, at han ikke kan slå til i OB, synes jeg er en stramning.

                            Comment


                              Det handler heller ikke om, at han ikke skulle kunne slå til i OB, men om at han var den løsning der skulle kunne slå til da vi havde brug for det i OB...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Enig, det druknede lidt i "euforien" dengang, men nogen var nu obs. omkring det, også OB selv, som det snart er nævnt mange gange... og nixcha lavede egentlig et meget kort og fint indlæg, der måske skulle have haft lidt mere opmærksomhed...
                                Men hvem forudsagde at hans manglende form ville betyde at han ville faile i hele sin tid i OB? Det var jo klart, at alle vidste at han ikke var i kampform - det var OB jo selv helt åben omkring.

                                Spørgsmålet er vel: Burde JH med den info han havde om manden på det givne tidspunkt havde ladet være med at hente en spiller med hans CV, da han burde have kunnet regne ud, at han blev en fiasko pga. den manglende form på det tidspunkt han blev hentet?

                                Comment

                                Working...
                                X