Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Det jo fint nok...vil da formode at man som kommende ny mand i en given klub lige tager en snak med træneren.
    - Men det ændre sådan set ikke på min bekymring ang. vores træner, jeg tror simpelthen ikke på ham mere....derfor kan det da godt være han sikre overlevelse endnu en sæson - det håber jeg da i den grad, men det gør ham jo ikke til en succes
    Selv gamle travheste kan lære nye tricks. Håber det også gælder TB.. Mine forventninger faldt til ham da han i sin start brugte KL som midtbane spille back kant. KL blev så på denne bagrund kåret til årets flop i superliga'en af nogle avoser. Han har så forsat med tiden i OB med akademiske opstillinger.

    Han ramte så rigtig med opstillingen I Aab kampen. Håber ikke det er den med en blind høne kan også finde korn, men at han taktisk kan sætte holdet rigtigt i denne sæsom

    Hvis vi bevarer holdet som det ser ud nu og ikke remder en i en masse skader og evt. salg af Falk, bør der være så meget kvalitet i truppen at nedrykning ikke er et tema.

    Comment


      #62
      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-er-et-scoop

      Comment


        #63
        Jeg kalder den nu - med masser af overtro:
        Lado får nr. 13 og han bliver signet den 13. I 2013 var han med til at vinde ligaen, hvor han spillede 13 kampe.
        Jeg har kigget i kaffegrumsen og fundet frem til at Lado scorer 13 mål i suppen i denne sæson.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #64
          Mener nu stadigvæk vi mangler en angriber mere, en skade til Vladimir, hvordan står vi så stillet med de andre, som vel må være afløsere for mos, Skoubo og Jeppe.
          Anser Vladimir for at være kadrii afløser, så sætter spørgsmålstegn ved de andres styrke, kontra dem som er rejst.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
            Mener nu stadigvæk vi mangler en angriber mere, en skade til Vladimir, hvordan står vi så stillet med de andre, som vel må være afløsere for mos, Skoubo og Jeppe.
            Anser Vladimir for at være kadrii afløser, så sætter spørgsmålstegn ved de andres styrke, kontra dem som er rejst.
            Helt enig. Angrebet ser bedre ud men vi er stadig tyndt besatte - men vil dog mene at Jesper bedre kan tillade sig sit poker/ventespil nu da vi trods alt har angribere i truppen så vi er næppe desperate mere.....men ja en angriber mere tak

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Helt enig. Angrebet ser bedre ud men vi er stadig tyndt besatte - men vil dog mene at Jesper bedre kan tillade sig sit poker/ventespil nu da vi trods alt har angribere i truppen så vi er næppe desperate mere.....men ja en angriber mere tak
              En højre back tak
              evt denfensiv midt
              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

              Comment


                #67
                Tror ikke på flere angribere nu, der er en god slat der kan spille en eller flere af de forreste pladser, og det skal jo også give mening at vi hentede Mikkelsen...

                Tror egentlig ikke rigtig der kommer mere overhovedet... måske bortset fra en enkelt til bredden, i forsvaret eller midtbanen...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Tror ikke på flere angribere nu, der er en god slat der kan spille en eller flere af de forreste pladser, og det skal jo også give mening at vi hentede Mikkelsen...

                  Tror egentlig ikke rigtig der kommer mere overhovedet... måske bortset fra en enkelt til bredden, i forsvaret eller midtbanen...
                  det tror jeg heller ikke....men man må jo godt ønske det. Uden at kende ham og hans formmæssige niveau må vi formode at vores nye georgiske ven er 1. valg, bodul er desværre intet værd så fungere mest som fyld - og Mikkelsen, ja de må se noget i ham med sådan en 4 årig kontrakt - men han skal jo lige vende sig til tempoet. Så jeg ville ønske vi fik os en angriber mere....men nej forventer heller ikke der sker mere i dette vindue. (som vel også har været rigeligt aktivt)

                  Comment


                    #69
                    JH udtaler at der som udgangspunkt ikke er brug for flere forstærkninger. Truppen er som den skal være og man er godt tilfreds med den.
                    Vi har 4 angribere pt.

                    Man holder selvfølgelig øjne og øre åbne, men som udgangspunkt sker der ikke mere.

                    Jeg er mere end tilfreds med dette vindue!

                    Comment


                      #70
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...eorgisk-profil
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Jammen FFS....

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          JH udtaler at der som udgangspunkt ikke er brug for flere forstærkninger. Truppen er som den skal være og man er godt tilfreds med den.
                          Vi har 4 angribere pt.

                          Man holder selvfølgelig øjne og øre åbne, men som udgangspunkt sker der ikke mere.

                          Jeg er mere end tilfreds med dette vindue!
                          hvem er den 4.? Greve?

                          Comment


                            #73
                            20.000 fik fck i bøde for at lad Adi spille og træne. Så lad bare Lado starte mod randers nu proppen er af.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              hvem er den 4.? Greve?
                              9.Rasmus Falk
                              10.Darko Bodul
                              13.Vladimir Dvalishvili
                              23.Thomas Mikkelsen

                              http://www.ob.dk/ligatruppen.aspx

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                                9.Rasmus Falk
                                10.Darko Bodul
                                13.Vladimir Dvalishvili
                                23.Thomas Mikkelsen

                                http://www.ob.dk/ligatruppen.aspx
                                Egentlig Ifølge JH og TB Mathias Greve og ikke Rasmus Falk som udgangspunkt
                                .

                                Comment

                                Working...
                                X