Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Greve er jo netop ikke med i truppen
    Så du mangler en
    så tror jeg det bliver Schoop eller Momo, og af dem anser jeg det mest sandsynlige for at være Momo
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Kampdag igen! bundsolide rend'os, mod et stadigt lidt vaklende OB hold med det mysteriøse orakel på bænken....tør man krydse fingre for et point
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #33
        stiftens bud på en start 11'er er grafisk en 3-4-3 opstilling
        ..................MT
        .......KL LN Høegh
        Spellman Azer Ari Kirkeskov
        .......RF TM EL

        det er næppe sandsynligt at TM har kræfter til en hel kamp.

        Jeg tror på en TM-scoring idag, hvor Mads agesen mangler i det centrale forsvar for Rend'os og han erstattes at en ung Jacob Dehn Andersen
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Kan være at Bodul mærker presset ved at starte på bænken og kan se en ny hest klar i startboksen så han kommer ind og spiller sin bedste kamp de sidste 30' ... Men nok ikke hvis det er presset han ikke kan håndtere ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Kan være at Bodul mærker presset ved at starte på bænken og kan se en ny hest klar i startboksen så han kommer ind og spiller sin bedste kamp de sidste 30' ... Men nok ikke hvis det er presset han ikke kan håndtere ..
            tror jeg ikke på - det ændrede da ikke noget at mos kom til truppen og bodul endte på bænken

            Comment


              #36
              Ikke for at ødelægge stemningen fra morgenstunden. Men ser os desværre ikke få point i dag...

              Comment


                #37
                Ja det bliver nok et fesent 0-2 nederlag.
                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                Comment


                  #38
                  Jeg tror simpelthen vi vinder i dag i en rædselsfuld kamp fra begge sider...
                  0-1 eller 1-2

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                    Ja det bliver nok et fesent 0-2 nederlag.
                    Så vi vinder altså :D?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #40
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-paa-doedbolde

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Ikke for at ødelægge stemningen fra morgenstunden. Men ser os desværre ikke få point i dag...
                        det er du ikke ene om.....men håbet lever for græsset er grønt på den anden side hvor bolden er rund og den fede dame endnu ikke har sunget, eller noget...

                        Comment


                          #42
                          Jeg er meget spændt på kampen i dag. Det er jo umuligt at vide, hvordan vi spiller når vi den ene uge leverer som mod AaB, for så i ugen efter at spille af H til mod BIF, så der er ikke meget kontinuitet i vores spil, og bundniveauet er alt for lavt. Jeg håber selvfølgelig på en sejr, og får vi den har vi jo egentlig pointmæssigt fået en okay start. Det er ikke en god start, men trods alt vil vi være af point med FCK og kun et point efter AaB, samt vi vil slå et lille hul til Silkeborg og Esbjerg. Så jeg ser denne kamp, som værende meget vigtig for resten af efteråret, da et nederlag utvivlsomt vil hænge os i bunden.

                          Ja, det er tidligt at sige noget efter 5 kampe, men det er vigtigt mentalt, at være med i midterfeltet frem for at hænge 3-4 point efter så tidligt.

                          Comment


                            #43
                            Jeg glæder mig til dagens kamp (det gør jeg som regel). Hos mig er det ikke manglende stabilitet der giver uro i maven. Det er en cocktail af regn tung bane og et fysisk stærkt Randers hold der skaber lidt uro. Vi kan virkelig bliver sat på plads, sådan fysisk, i dag. Men jeg håber at vi får vores første sejr i dag - Umuligt? Næ fordi bedre er Randers heller ikke.

                            God kamp til jer alle
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #44
                              Forsvaret, moralen og formen kan vi bygge videre på fra Brøndby-kampen. Resten skal gerne blive bedre. Nu skal I ikke komme efter mig for at skrive noget positivt om forsvaret, men bortset fra enkelte situationer, så synes jeg egentlig, at Daniel, Mads og især Lasse gjorde det solidt. Kasper og Churchwood skal hæve niveauet. Hvad gør vi mod Randers? Stiller vi os lavt og spiller på omstillinger? Eller er Randers for farlige på indlæg til at vi tør det? Højt pres kunne være friskt, men har vi overhovedet trænet i det i optakten? Så er der mellemhøjt pres tilbage. Det tager en del af indlæggene væk, men den samme effekt kunne måske opnås ved at lade Falk og Emil falde ned på kant i hver sin side, når Randers har bolden og så satse på, at 3 midtbanespillere, centerforward og modsat kant defensivt kan lukke midten ned.

                              Comment


                                #45
                                Hvorfor er Mads Greve ikke udtaget, troede vi ville satse på talenterne? Troede også at Bodil havde spillet sig af? Gad vide hvor meget man skal underpræstere for at miste sin plads....

                                http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...-fc-22934.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X