Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Du er da godt nok oppe i det røde felt. Greve skal da nok få chancen igen. Hvorfor fæstne sig så meget ved det og så lyde tendentiøs i fortolkningen af noget, vi ikke har så forfærdelig meget indblik i? Var det Falk, der var sat af, så var det noget andet. For god ordens skyld: Jeg håber heller ikke på, at Bodil starter inde.
    Last edited by Blixa Bargeld; 17-08-2014, 16:01.

    Comment


      #47
      Falk var jo også dårlig mod Brøndby. Havde egentlig gerne set Desler eller Lucas starte for ham.

      Det tyder på at Lasse Kryger får startpladsen som eneangriber!

      Comment


        #48
        Jeg er helt vild med Desler. Mikkelsen forrest fra start med Falk og Emil. Desler kan gerne starte inde. Ved bare ikke lige hvor.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Falk var jo også dårlig mod Brøndby. Havde egentlig gerne set Desler eller Lucas starte for ham.

          Det tyder på at Lasse Kryger får startpladsen som eneangriber!
          Hvorfor tyder det på det?
          OBeliever

          Comment


            #50
            Ja, det forstår jeg heller ikke. Hvad er det, der tyder på det?

            Comment


              #51
              Det er hvad jeg hører.

              Giver jo mening - Kryger har trænet med langt flere gange end Thomas Mikkelsen, som også er en targetman. Der skal bruges fysik på toppen mod hestene.

              Comment


                #52
                Mikkelsen er en langt hårdere fyr end Kryger, men jeg satte hellere Emil på top til omstillinger og Desler på Emils plads. Kryger har ikke imponeret mig endnu.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
                  Jeg er helt vild med Desler. Mikkelsen forrest fra start med Falk og Emil. Desler kan gerne starte inde. Ved bare ikke lige hvor.
                  Er også vild med Desler.

                  Kunne godt tænke mig at se Desler på midten sammen med Azer. Det vil give en mere boldsikker midtbane, der kan fodrer Falk og Emil.

                  Hvis banen er for regntung, skal der nok mere fighterbetonede spillere på midtbanen.

                  Comment


                    #54
                    http://www.bt.dk/superligaen/ob-trae...ack-i-angrebet

                    Det ser ud til at du får ret.

                    Comment


                      #55
                      Et chok, hehe...

                      Holdkæft hvor er det her en farce ud over alle grænser...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Et chok, hehe...

                        Holdkæft hvor er det her en farce ud over alle grænser...
                        Skulel vi nu ikke lige vente med at udråbe det til en farce indtil vi har set hvordan Kryger gør det i angrebet?

                        Jeg kender ikke til Krygers evner som boksspiller, men ud fra Boduls præstationer er det vel naturligt, at give ham en tur på bænken. Og hvis Thomas Mikkelsen endnu ikke er i form til 90 minutter på Superliga-niveau (og vores georgiske ven desværre ikke har fået sine arbejdstilladelse endnu), så er det vel egentlig ok at sætte en mand ind der kan slås lidt med Randers-forsvaret og så sætte TM eller Bodul ind senere...

                        Comment


                          #57
                          Ja, okay. Det bliver ......interessant. Jeg vil håbe, at Kryger spiller en super kamp. Det vil komme bag på mig, men man har lov til at blive overrasket. Det må gerne ske igen. Balancen på holdet mod Randers, er i tilfredse med den? Jeg så gerne Emil tildelt mindre betydning i pres- og erobringsspillet.

                          Comment


                            #58
                            Det er vel mere et chok at der overhoved var nogen der kaldte Kryger back i første omgang. At flytte ham frem i angrebet virker som det helt naturlige der skulle have været gjort lige fra starten, vores trup taget i betragtning.

                            Comment


                              #59
                              Kryger i angrebet som ene mand , en elendig Ari på midten og Spellmann som back ? ...
                              Havde ellers en ok fornemmelse forud for denne kamp .

                              Talentløsheden vil ingen ende tage i OB , er jo dybt til grin at man ikke straks sørger for arbejdstilladelse til en ny mand i stedet for at vente til fredag lige inden lukketid ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Kryger vandt noget der lignede alle luft dueller efter at han kom ind mod Brøndby så jeg kan sagtes se fornuften i at bruge ham som opspil station og så kan han hjælpe i defensive på alle dødbolde hvor Randers eksempelvis har Fall. Synes det er fornuftigt valg af TB.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X