Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Kryger vandt noget der lignede alle luft dueller efter at han kom ind mod Brøndby så jeg kan sagtes se fornuften i at bruge ham som opspil station og så kan han hjælpe i defensive på alle dødbolde hvor Randers eksempelvis har Fall. Synes det er fornuftigt valg af TB.
    Vi får se, om nogle timer er vi klogere....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
      Det er vel mere et chok at der overhoved var nogen der kaldte Kryger back i første omgang. At flytte ham frem i angrebet virker som det helt naturlige der skulle have været gjort lige fra starten, vores trup taget i betragtning.
      Ja, det er vist lidt en journalistisk stramning at kalde det et chok, at man bruger en offensiv spiller i angrebet.

      Det pisser ned i Randers for at sige det mildt.

      Det virker helt naturligt at bruge spillere, der spiller fighterbetonet.

      Comment


        #63
        Drop nu det hyleri omkring Lados fravær fra holdet. Han ville med stor sandsynlighed ikke kunne hjælpe os i Randers idag alligevel.

        Comment


          #64
          Kryger er jo for pokker skolet Angriber og offensivspiller, er det ikke det i altid siger I gerne vil have? En skooooolet spiller til pladsen??

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Kryger er jo for pokker skolet Angriber og offensivspiller, er det ikke det i altid siger I gerne vil have? En skooooolet spiller til pladsen??
            Det er jo det fantastiske ved forum. Hvis man laver en hurtig opsamling på de kreative indspark til startopstillingen, så er det vist ikke en eneste spiller på holdet, det burde være der og når der så prøves noget kreativt, så er det også galt.

            Om tre timer kan vi så enten sige "Hvad sagde jeg" eller "hvor er jeg glad for, at jeg tog fejl, men det var godt nok også et sats"

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Skulel vi nu ikke lige vente med at udråbe det til en farce indtil vi har set hvordan Kryger gør det i angrebet?

              Jeg kender ikke til Krygers evner som boksspiller, men ud fra Boduls præstationer er det vel naturligt, at give ham en tur på bænken. Og hvis Thomas Mikkelsen endnu ikke er i form til 90 minutter på Superliga-niveau (og vores georgiske ven desværre ikke har fået sine arbejdstilladelse endnu), så er det vel egentlig ok at sætte en mand ind der kan slås lidt med Randers-forsvaret og så sætte TM eller Bodul ind senere...
              Det har ikke noget at gøre med hvordan Kryger gør det, ikke lige i denne omgang her, har da også selv talt for at han skulle bruges offensivt, når nu det skulle være...

              Det her handler om vi køber en offensiv spiller, laver et stunt med at vil "omskole ham til back",(bruger vi overhovedet backs..?) det er foreløbig gået katastrofalt, og nu, 2 måneder senere står vi så med Kryger i offensiven, fordi vores indkøb til angrebet af forskellige grunde ikke er klar... Fair nok hvis man ikke har nået Lados tilladelser, men hvad er det for et rod vi står i...

              ... men det er jo kun som vi har skrevet herinde hele sommeren...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Vi spiller med en skolet boksangriber på toppen. What is not to like? :)

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                  Det er jo det fantastiske ved forum. Hvis man laver en hurtig opsamling på de kreative indspark til startopstillingen, så er det vist ikke en eneste spiller på holdet, det burde være der og når der så prøves noget kreativt, så er det også galt.

                  Om tre timer kan vi så enten sige "Hvad sagde jeg" eller "hvor er jeg glad for, at jeg tog fejl, men det var godt nok også et sats"
                  Hehe, ja. Alt er forkert, og OB er den eneste klub hvori sådan noget sker!

                  Comment


                    #69
                    Kunne nu godt forstå man gør hvad man gør ifølge de udtalelser i optakten på TV

                    Comment


                      #70
                      HVor er det dejligt at Bodul er sat af og at Troels kan indse at selv en back med nogen angriberfortid må kunne gøre det bedre end den skovl, der forhåbentlig bliver sidste håbløse indkøb.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #71
                        Ja det er da interessant at forsøge sig med ham. Han viste sig mere end almindeligt overlegen i luften i Brøndby. Samtidig er han nok både i bedre form, dygtigere med bolden og har også ok med fart i fødderne i forhold til TM. Så må vi se om han også er skarp når chancen byder sig.

                        Comment


                          #72
                          Så længe Bodul ikke spiller er jeg sådan set glad

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Hehe, ja. Alt er forkert, og OB er den eneste klub hvori sådan noget sker!
                            Mit gæt er i hvert fald, at det ikke er mange klubber der køber en offensiv spiller, går i gang med at "omskole" ham til back, mens vi akut mangler offensive folk... For så 2 måneder senere at bruge ham i offensiven fordi de længe ventede angribere af forskellige grunde ikke er klar, og fordi vi i 3 kampe slet ikke har brugt egentlige backs... og så Spelmann komme ud og spille en svævende placering ude på kanten... Den er godt flosset, den røde tråd... Håber selvfølgelig med alt hvad jeg har at det går godt, Kryger oppe foran kan godt give gevinst, og blive en udmærket offensiv del af truppen fremover, så må vi se med den højreback jo, eller wing eller hvor meget det nu er, hvad vi skal der...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #74
                              Barca købte Mascherano og placerede ham i forsvaret. Jordi Alba tidligere offensiv midt. Nu verdens bedste venstre back. Schweinsteiger - tidligere kant - nu defensiv midt. Donnerup og Allan "skæg" Nielsen - tidligere offensiv spillere - endte i forsvaret. Henrik Dalsgaard - tidligere angriber - nu back i AaB. Og der er mange flere.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
                                Barca købte Mascherano og placerede ham i forsvaret. Jordi Alba tidligere offensiv midt. Nu verdens bedste venstre back. Schweinsteiger - tidligere kant - nu defensiv midt. Donnerup og Allan "skæg" Nielsen - tidligere offensiv spillere - endte i forsvaret. Henrik Dalsgaard - tidligere angriber - nu back i AaB. Og der er mange flere.
                                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                                Comment

                                Working...
                                X