Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Brøndby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    MOM LN..

    Det sjovt - folk har brokket sig så forpulet meget over vores 1.divisions indkøb.. Hvor uambitiøst, hvor amatøragtigt, hvor grinagtigt, ledelsen er til grin, OB er i opløsning...
    Håber seriøst nogle af jer er begyndt at se indad...
    Hvem er det der leverer??????

    Det LN, Azer, (Kryger i hans indhop), TM...

    1. div spillere.....!!

    JH og TB har fundet de HELT rigtige kræfter indtil videre, spørgsmålet er bare om de kan spilles sammen.. Om de kan være med til at trække de andre drenge op! Eller om de andre bare tænker: Tsk... Vi er FOR professionelle til at lytte til en tidligere 1. div spiller.: jeg håber fandme ikke..
    Om 10 timer er vi nr. chok i ligaen... men hey, Kryger er et godt fund, hahaha hold nu kæft man...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Om 10 timer er vi nr. chok i ligaen... men hey, Kryger er et godt fund, hahaha hold nu kæft man...
      Jeg kan forstå du ikke er glad for tingenes tilstand. Ingen af os er vel glad i og vel vi ikke er i top 4....
      MEN - Prøv nu at deltag sagligt istedet for bare at grine og sige "hold nu kæft man..."

      Kan du nævne HVORFOR du ikke er til 1. div spillere der åbenbart leverer bedre end vores nuværende spillere??
      Kan du forklare hvorfor Hobro og deres AMATØR spillere, kan præsterer, når den dyreste trup i superligaen ikke kan?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Om 10 timer er vi nr. chok i ligaen... men hey, Kryger er et godt fund, hahaha hold nu kæft man...
        Kryger skal nok vise sig at være pengene værd... dog næppe på backen, hvilket TB også har indset.

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Om 10 timer er vi nr. chok i ligaen... men hey, Kryger er et godt fund, hahaha hold nu kæft man...
          Er vel ikke matematisk muligt

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Kryger skal nok vise sig at være pengene værd... dog næppe på backen, hvilket TB også har indset.

            Mvh

            MaxHH
            Enig. Og håber du har ret. Vi så igår hvad han kan bruges til. Og det er ikke som HB..

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Jeg kan forstå du ikke er glad for tingenes tilstand. Ingen af os er vel glad i og vel vi ikke er i top 4....
              MEN - Prøv nu at deltag sagligt istedet for bare at grine og sige "hold nu kæft man..."

              Kan du nævne HVORFOR du ikke er til 1. div spillere der åbenbart leverer bedre end vores nuværende spillere??
              Kan du forklare hvorfor Hobro og deres AMATØR spillere, kan præsterer, når den dyreste trup i superligaen ikke kan?
              Jeg er saglig masser af andre gange, og kan også være glad uden en top-4... men når Kryger gøres til et rigtigt indkøb, så reagerer jeg derefter...
              Kryger har 15 gode min. ud af de 28-30 han fik igår, og det var fint, men før det har han spillet 2 fuldstændig katastrofale kampe... jeg kan slet ikke tage det seriøst, og forstår ikke hvordan du kommer frem til det du gør..? Mikkelsen får en halvleg, gør det ok, men han har naturligvis meget at arbejde med endnu... ham har du også allerede erklæret som det rigtige indkøb... hvordan..?

              Hvad er det de har leveret, siden du konkluderer de er de rigtige..? Hvad har de leveret som Falk, Toppel, Spelmann, ikke har..?

              Mit bud er at Hobro ridder på en bølge, de overpræsterer samtidig med de undervurderes... de er ikke de første der prøver det, men det retter sig op, og mon ikke FcK havner langt over Hobro, og os...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg er saglig masser af andre gange, og kan også være glad uden en top-4... men når Kryger gøres til et rigtigt indkøb, så reagerer jeg derefter...
                Kryger har 15 gode min. ud af de 28-30 han fik igår, og det var fint, men før det har han spillet 2 fuldstændig katastrofale kampe... jeg kan slet ikke tage det seriøst, og forstår ikke hvordan du kommer frem til det du gør..? Mikkelsen får en halvleg, gør det ok, men han har naturligvis meget at arbejde med endnu... ham har du også allerede erklæret som det rigtige indkøb... hvordan..?

                Hvad er det de har leveret, siden du konkluderer de er de rigtige..? Hvad har de leveret som Falk, Toppel, Spelmann, ikke har..?

                Mit bud er at Hobro ridder på en bølge, de overpræsterer samtidig med de undervurderes... de er ikke de første der prøver det, men det retter sig op, og mon ikke FcK havner langt over Hobro, og os...
                Tror mere vi andre forventer visse udfald, når nye spillere hentes ind, især når de kommer fra lavere rækker, og derfor lige skal vænne sig til tempo, holdkammerater og spillestil... og i vores tilfælde, spillestile i flertal. Giv dem nu lige et par kampe før de dømmes ude for evigt, eller som fejlkøb. Dermed ikke sagt at du ikke må mene de spiller af lort, hvis de spiller af lort... men det er jo ikke alle spillere der leverer det bedste de kommer til i stribet i deres debutkamp, ligesom DD... ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Tror mere vi andre forventer visse udfald, når nye spillere hentes ind, især når de kommer fra lavere rækker, og derfor lige skal vænne sig til tempo, holdkammerater og spillestil... og i vores tilfælde, spillestile i flertal. Giv dem nu lige et par kampe før de dømmes ude for evigt, eller som fejlkøb. Dermed ikke sagt at du ikke må mene de spiller af lort, hvis de spiller af lort... men det er jo ikke alle spillere der leverer det bedste de kommer til i stribet i deres debutkamp, ligesom DD... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH
                  Der forskel på at have udfald, og så på katastrofale kampe... Lasse N havde udfald i går, men spillede ikke en katastrofal kamp... og hvis du kigger efter, så handler mine indlæg faktisk om at vi ikke kan udråbe dem som de rigtige handler allerede... eller er det kun den ene vej man må dømme dem allerede..? DD..? Hvad har han med noget at gøre..?

                  Det er noget fis at udråbe Mikkelsen og Kryger til de rigtige handler allerede nu, og det står jeg fuldt ud ved, også uden det absolut betyder det modsatte... men i kan tolke det som i vil...
                  Last edited by Kaspernon; 11-08-2014, 13:14.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Det er fuldstændig til grin, at kampen i går bliver gjort til en fighter indsats... Vi havde intet, kom med intet, og var taget derfra uden noget, hvis ikke det var for et lucky-punch, udført af intet mindre end vores to centrale forsvarsspiller, i overtiden... Skide hamrende heldigt, og en modstander med en mentalitet som en spurv uden vinger, der helt naturligt tog gassen af ind i mellem... Tvungne udskiftninger, der så gøres til en genialitet...

                    What a joke...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Det er fuldstændig til grin, at kampen i går bliver gjort til en fighter indsats... Vi havde intet, kom med intet, og var taget derfra uden noget, hvis ikke det var for et lucky-punch, udført af intet mindre end vores to centrale forsvarsspiller, i overtiden... Skide hamrende heldigt, og en modstander med en mentalitet som en spurv uden vinger, der helt naturligt tog gassen af ind i mellem... Tvungne udskiftninger, der så gøres til en genialitet...

                      What a joke...
                      den heldige udligning giver desværre TB lidt ekstra snor til at fucke det endnu mere op
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #56
                        Lasse Nielsen var min mom. Han vandt eddermame mange dueller, og river de andre med. Den sande kaptajn.

                        Ari var håbløs. Spelmann var håbløs på HK/HWB, men løftede sit niveau gevaldigt, da han kom ind centralt. Bodul var igen håbløs. Falk virkede meget hæmmet af sin lyske, og spillede som en pose nødder i det meste af kampen. Emil spiller kun på 60%, og flere gange trak han sig i dueller han nemt havde kunnet vinde, for ikke at blive tacklet. Det er ganske enkelt uacceptabelt. Høegh var ok uden at være prangende over 90 minutter, målet og clearingen på stregen trækker op, selvfølgelig. KL er enormt god i hoved- og duelspil, men det er bekymrende, hvor dårlig han er med fødderne og i omtanken. Jeg tror ikke han ramte en medspiller med vilje én gang i hele kampen. Det er for farligt at spille sådan i det moderne spil.

                        Kirkeskov kom ned på jorden igen efter sin fantomdebut, men faldt dog ikke igennem. Azer var ok, Thomas "New Guy" Mikkelsen gjorde det fint, især i fight og vilje, og så er han faktisk en bedre afleveringsspiller end jeg havde forventet. Han havde nogle rigtig gode spilninger omkring feltet. Men resten af holdet skal nok lige vænne sig til, at der rent faktisk er en i feltet de kan skyde efter.

                        Det største problem var at alt den fight og vilje vi viste mod AAB var væk som dug for solen. Samme hold, samme opstilling, helt anden indstilling. Hvad sker der for det, Troels?

                        Edit: Og så vil jeg lige tilføje, at jeg synes Toppel virker skarp fra sæsonstarten. Han stod virkelig godt i går.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Jeg kan forstå du ikke er glad for tingenes tilstand. Ingen af os er vel glad i og vel vi ikke er i top 4....
                          MEN - Prøv nu at deltag sagligt istedet for bare at grine og sige "hold nu kæft man..."

                          Kan du nævne HVORFOR du ikke er til 1. div spillere der åbenbart leverer bedre end vores nuværende spillere??
                          Kan du forklare hvorfor Hobro og deres AMATØR spillere, kan præsterer, når den dyreste trup i superligaen ikke kan?
                          Jeg er saglig masser af andre gange, og kan også være glad uden en top-4... men når Kryger gøres til et rigtigt indkøb, så reagerer jeg derefter...
                          Kryger har 15 gode min. ud af de 28-30 han fik igår, og det var fint, men før det har han spillet 2 fuldstændig katastrofale kampe... jeg kan slet ikke tage det seriøst, og forstår ikke hvordan du kommer frem til det du gør..? Mikkelsen får en halvleg, gør det ok, men han har naturligvis meget at arbejde med endnu... ham har du også allerede erklæret som det rigtige indkøb... hvordan..?

                          Hvad er det de har leveret, siden du konkluderer de er de rigtige..? Hvad har de leveret som Falk, Toppel, Spelmann, ikke har..?

                          Mit bud er at Hobro ridder på en bølge, de overpræsterer samtidig med de undervurderes... de er ikke de første der prøver det, men det retter sig op, og mon ikke FcK havner langt over Hobro, og os...
                          !?
                          Last edited by Kaspernon; 12-08-2014, 08:52.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Jeg kan forstå du ikke er glad for tingenes tilstand. Ingen af os er vel glad i og vel vi ikke er i top 4....
                            MEN - Prøv nu at deltag sagligt istedet for bare at grine og sige "hold nu kæft man..."

                            Kan du nævne HVORFOR du ikke er til 1. div spillere der åbenbart leverer bedre end vores nuværende spillere??
                            Kan du forklare hvorfor Hobro og deres AMATØR spillere, kan præsterer, når den dyreste trup i superligaen ikke kan?
                            Jeg er saglig masser af andre gange, og kan også være glad uden en top-4... men når Kryger gøres til et rigtigt indkøb, så reagerer jeg derefter...
                            Kryger har 15 gode min. ud af de 28-30 han fik igår, og det var fint, men før det har han spillet 2 fuldstændig katastrofale kampe... jeg kan slet ikke tage det seriøst, og forstår ikke hvordan du kommer frem til det du gør..? Mikkelsen får en halvleg, gør det ok, men han har naturligvis meget at arbejde med endnu... ham har du også allerede erklæret som det rigtige indkøb... hvordan..?

                            Hvad er det de har leveret, siden du konkluderer de er de rigtige..? Hvad har de leveret som Falk, Toppel, Spelmann, ikke har..?

                            Mit bud er at Hobro ridder på en bølge, de overpræsterer samtidig med de undervurderes... de er ikke de første der prøver det, men det retter sig op, og mon ikke FcK havner langt over Hobro, og os...
                            !?
                            Richard..?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              !?
                              Sorry :) Jeg mener kryger, TM, kan være de rigtige indkøb, fordi de er købt ind til det vi mangler i truppen. Altså en kant der kan slå masser af indlæg. God med hovedet og kan trække bolde til sig.
                              Jeg har ingen mulighed for at være sikker i at de er rigtige indkøb og har da også mine tvivl med kryger, - klart! Men jeg vælger altså at tage de positive briller på indtil det er modbevist...
                              Jeg mener heller ikke at Falk, Spellman osv IKKE leverer, men kommer der en spiller fra en lavere række, ser OB som en storklub og er inderligt virkelig glad for at komme hertil, tror jeg altså bare giver det lidt mere!
                              Hobro rider på en bølge - korrekt.. De har også kun haft halvt så meget ferie som andre. De kan sku ikke holde til det i længden.
                              Men de er kommet med troen på tingene og de sætter sig satme igennem i nærkampene og giver sig 100% for holdet. Der er ikke primadonnanykker og andre spillere, som er store individualister, som tænker mere på at fremme sin egen karriere, end at præstere med holdet og blive solgt derefter.

                              Kan vi følge hinanden? Jeg kan godt følge dig, men er muligvis ikke helt enig :)

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Sorry :) Jeg mener kryger, TM, kan være de rigtige indkøb, fordi de er købt ind til det vi mangler i truppen. Altså en kant der kan slå masser af indlæg. God med hovedet og kan trække bolde til sig.
                                Jeg har ingen mulighed for at være sikker i at de er rigtige indkøb og har da også mine tvivl med kryger, - klart! Men jeg vælger altså at tage de positive briller på indtil det er modbevist...
                                Jeg mener heller ikke at Falk, Spellman osv IKKE leverer, men kommer der en spiller fra en lavere række, ser OB som en storklub og er inderligt virkelig glad for at komme hertil, tror jeg altså bare giver det lidt mere!
                                Hobro rider på en bølge - korrekt.. De har også kun haft halvt så meget ferie som andre. De kan sku ikke holde til det i længden.
                                Men de er kommet med troen på tingene og de sætter sig satme igennem i nærkampene og giver sig 100% for holdet. Der er ikke primadonnanykker og andre spillere, som er store individualister, som tænker mere på at fremme sin egen karriere, end at præstere med holdet og blive solgt derefter.

                                Kan vi følge hinanden? Jeg kan godt følge dig, men er muligvis ikke helt enig :)
                                Jeg må godt nok indrømme det lyder lidt tyndt... det skal jo også give lidt mening, ellers kunne vi jo bare smide Toppel ud på backen, og så sige, det er en omrokering til de pladser vi mangler på, og så går den... Udover det har Kryger taget sig af én dødbold, samt at vi ikke sigter efter ham... der er ikke spillet så mange kampe endnu, men det var ikke helt det TB sagde om Kryger...

                                ... men jo, vi kan da godt følge hinanden, og jeg kan jo heller ikke, ikke engang med Kryger, sige at det aldrig bliver godt, for lige at vende den mod mig selv også, jeg håber det, har bare ikke set noget der giver anledning til at tro det bliver succes... og sådan tror jeg egentlig jeg ville have det med de fleste offensive spillere, hvis de skulle rykkes ned og spille back...

                                Så lige en Hobro spiller der har 3 jobs ud over fodbolden, respekt, men ja, du har en god pointe i at det bliver altså hårdt i længden, og holder ikke... men de har det sgu sjovt med det deroppe, det ligner ikke en sur tjans, som det kan gøre det andre steder...

                                Tak for svaret... (y)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X