Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Brøndby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Høegh var elendig udover målet. Lasse er vores klart bedste i de bagerste geledder.

    Azer får min stemme i dag, selvom han gik tidligt ud. Han gjorde det hæderligt.
    Ja Lasse redder os i nogle situationer, men man kan godt se han ikke er vant til at spille bolden op nede fra forsvaret. Han har 3 afleveringer direkte i fødderne på en BIF spiller, som efterfølgende giver BIF en kæmpe chance.

    Synes generelt de 3 indskiftere er blandt vores bedste i dag, men lidt svært at give en af dem MOM, da de ikke er lang tid på banen. Men Toppel laver ingen fejl, og virkede sikker i dag (bortset fra han ikke kan sparke til en bold), så derfor giver jeg den til ham.

    MOM = Toppel

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
      Lasse Nielsen med mange længder. Uden ham havde de lukket kampen i første halvleg.
      Enig

      Comment


        #18
        Syntes den er svær men LN

        Bodul, kan vi tillade os og skælde ham ud, for selvom spillet ikke var der, så havde han heller ikke noget og arbejde med overhovedet.... nå vi fik et fortjenet point imod BIF ;)

        Comment


          #19
          Lasse Nielsen
          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

          Comment


            #20
            LN på trods af flere slemme fejlafleveringer.. Toppel runner-up, hvis han da så ellers bare kunne sparke til en bold...

            Comment


              #21
              Lasse Nielsen.

              Comment


                #22
                Daniel Høegh. Mål vinder kampe

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Daniel Høegh. Mål vinder kampe
                  Mål vinder kampe, og forsvar vinder mesterskaber.
                  Synes også Høegh var utrolig ringe. Uden Lasse Nielsen, var forsvaret gået virkelig galt i dag.
                  Er ikke stor fan af Skulason. Det ville bestemt ikke gøre mig noget at se Lasse Nielsen med anførerbindet. Fantastisk udstrålig.
                  Lasse Nielsen får klart min stemme.

                  Comment


                    #24
                    Netop hjemvendt fra Brøndby: klart Lasse Nielsen.

                    Han er en leder, han er cool med bolden og prøver at bygge både Daniel og Kasper op. Og så var han igen ude over banden og sige tak til fans - han er klart næste anfører. Sådan en mand kan rive folk med; min nye yndlingsspiller.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Netop hjemvendt fra Brøndby: klart Lasse Nielsen.

                      Han er en leder, han er cool med bolden og prøver at bygge både Daniel og Kasper op. Og så var han igen ude over banden og sige tak til fans - han er klart næste anfører. Sådan en mand kan rive folk med; min nye yndlingsspiller.
                      Enig. LN MOM.

                      Comment


                        #26
                        LN - men glem ikke Toppels første halvleg

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Netop hjemvendt fra Brøndby: klart Lasse Nielsen.

                          Han er en leder, han er cool med bolden og prøver at bygge både Daniel og Kasper op. Og så var han igen ude over banden og sige tak til fans - han er klart næste anfører. Sådan en mand kan rive folk med; min nye yndlingsspiller.
                          Enig - så flå det anførerbind af Skulason, omgående, og giv det til ham for pokker TB! Skulason kager jo rundt og virker ikke som en mand, der kan trække folk med sig.

                          Lasse Nielsen klart Man Of The Match.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            LN
                            trods store afleveringsfejl et par gange, som snildt kunne have kostet, så redder han os et hav af gange, og var også manden som for det meste skulle tage kampen op med Makienok, og han kom ikke frem til noget. Ellers spillede Azer også hæderligt og Kryger fortjener også ros, for at skabe uro da vi kastede ham frem. Tror godt han kan blive et giftigt våben sidst i kampen når vi er nødsaget til at satse alt.

                            Comment


                              #29
                              Lasse Nielsen kunne sagtens løbe med den på trods af en gigant fejl som heldigvis ikke kostede , vælger at give den til Høegh .

                              Efter en ellers lovende debut mod AaB var Kirkeskov i den anden grøft i dag , og Ari helt til hundene .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Toppel

                                Comment

                                Working...
                                X