Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Brøndby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Toppel

    Comment


      #32
      Lasse Nielsen

      Comment


        #33
        Lasse Nielsen eller azer

        Comment


          #34
          Mom: Toppel

          Troels B. Run up pga. System skift og indskiftninger.
          Nu går fremad

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Høegh var elendig udover målet. Lasse er vores klart bedste i de bagerste geledder.

            Azer får min stemme i dag, selvom han gik tidligt ud. Han gjorde det hæderligt.
            Så hans redning var også elendig?

            Comment


              #36
              Pivringe hele bundtet - men den bedste af de dårlige - Azer

              Comment


                #37
                Min stemme går til Lasse Nielsen - selvom der ikke var mange lyspunkter i gårsdagens kamp .. (NB: Hvorfor er det lige det ikke er LN der har anførerbindet??)

                Azer er altid en fornøjelse. Ari var banens dårligste, i selskab med KL. Toppel redder os flot i går, men det dur jo ikke med en fodboldspiller der ikke kan sparke til en bold ... Kirkeskov var jeg voldsomt begejstret for efter AAB-kampen, men han faldt da godt nok igennem i går (sammen med resten)

                Hmmm, jeg har slet ikke nævnt Bodul. Måske er det fordi at det lige i går ikke var hans skyld. Han fik absolut intet at arbejde med.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Så hans redning var også elendig?
                  Enig, han stod det helt rigtige sted, og reddede den på stregen, havde han ikke været der havde der jo været mål

                  Comment


                    #39
                    Lasse Nielsen på fight og hjerte.

                    Andre der kunne var tilfredse med indsatsen: Toppel, Kirkeskov (På fight), Kryger, Lucas J. og TM. Spellann ok da han rykkes på midtbanen.... og måske Høgh.

                    Comment


                      #40
                      Azer

                      Comment


                        #41
                        Lasse Nielsen - Der var nogle grimme fejlafleveringer, men han styrer hele vores bagerste kæde, som om han har spillet her i mange år.
                        Azer som nummer to - Han virkede mere oplagt end resten af holdet til sammen, og spillede egentlig meget godt, i modsætning til visse andre.
                        Lykken er at se Brøndby fejle.

                        Comment


                          #42
                          LN, i mangel af bedre.

                          Comment


                            #43
                            MOM LN..

                            Det sjovt - folk har brokket sig så forpulet meget over vores 1.divisions indkøb.. Hvor uambitiøst, hvor amatøragtigt, hvor grinagtigt, ledelsen er til grin, OB er i opløsning...
                            Håber seriøst nogle af jer er begyndt at se indad...
                            Hvem er det der leverer??????

                            Det LN, Azer, (Kryger i hans indhop), TM...

                            1. div spillere.....!!

                            JH og TB har fundet de HELT rigtige kræfter indtil videre, spørgsmålet er bare om de kan spilles sammen.. Om de kan være med til at trække de andre drenge op! Eller om de andre bare tænker: Tsk... Vi er FOR professionelle til at lytte til en tidligere 1. div spiller.: jeg håber fandme ikke..

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              MOM LN..

                              Det sjovt - folk har brokket sig så forpulet meget over vores 1.divisions indkøb.. Hvor uambitiøst, hvor amatøragtigt, hvor grinagtigt, ledelsen er til grin, OB er i opløsning...
                              Håber seriøst nogle af jer er begyndt at se indad...
                              Hvem er det der leverer??????

                              Det LN, Azer, (Kryger i hans indhop), TM...

                              1. div spillere.....!!

                              JH og TB har fundet de HELT rigtige kræfter indtil videre, spørgsmålet er bare om de kan spilles sammen.. Om de kan være med til at trække de andre drenge op! Eller om de andre bare tænker: Tsk... Vi er FOR professionelle til at lytte til en tidligere 1. div spiller.: jeg håber fandme ikke..
                              Jeg synes faktisk også, at man kan sætte Kirkeskov på den der liste. Han kæmper helt vildt for det. Har nogle kiks ude på linjen, hvor han ikke holder bolden i banen. Men dét holdt oppe imod hans kampiver, synes jeg, falder ud til hans kampivers fordel. Så skal man ikke glemme, at han spiller over for Alexander Szymanowski - som alt andet lige er en pisse god fodboldspiller...
                              Så ja. Jeg synes måske, at kritikken af Kirkeskov herinde er lige lovlig voldsom - og han fortjener mere ros for hans arbejdsiver end som så.

                              Comment


                                #45
                                Ser man på de to hold. Hvad der er indkøbt og til hvilke penge. Er det totalt til JH og TB med resultatet.
                                Men fuck de var presset i bund.
                                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                                Comment

                                Working...
                                X