Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Comment


      Men Høegh lavede da 2 ret vigtige ting i, redder på stregen og mål :-D

      Comment


        @Valluga: enig i langt det meste - især mht Emil og Kirkeskov, som prøvede og prøvede, men ikke lykkedes med alt. Emil Larsen ligner en mand, der bare vil og skal væk.

        Comment


          Det er da rart at høre, andre er enige :-)
          Ja jeg synes virkelig man skulle smide Emil på bænken, for han gør altså livet ekstra surt for holdet og især for en venstreback! Det vil også være et godt signal at sende til resten af truppen :-)

          Comment


            Håber egentlig også emil ryger til 7,5.. Så er der altså noget mønt at købe med og vi får en alibispiller væk...
            Spiller udelukkende for ham selv.. Det sku ærgeligt..

            Comment


              Det er da vidst mere end almindelig naivt at tro at der findes en klub derude som er villig til at betale 7,5 mill for Emil, sådan som han har spillet det sidste års tid.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Det er da vidst mere end almindelig naivt at tro at der findes en klub derude som er villig til at betale 7,5 mill for Emil, sådan som han har spillet det sidste års tid.
                Det er sjovt som 7,5 mio. virkede som et røverkøb for et års tid siden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Dejligt at fighte sig til point! Det er seriøst langtid siden man har stået i den situation at skulle lave det afgørende mål i 92' minut! Dejlig forløsning.
                  Ros til TB, toppel, Kryger, tm, LN!
                  men ris til Skulason, Bodul, kirkeskov til tider.
                  Gårsdagens joke...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Ja, de 7.5 mio. lød ikke af meget dengang... Nu er jeg tilfreds med halvdelen...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Det er sjovt som 7,5 mio. virkede som et røverkøb for et års tid siden.
                      Vildt at tænke på, det går sgu hurtigt i fodbold.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Vildt at tænke på, det går sgu hurtigt i fodbold.
                        Var lige hurtigt forbi træning i dag.

                        Emil virker umiddelbart fint tilfreds og i godt humør. Normalt synes jeg kun han løber og snakker med Falk, men i dag var der også smil på og lidt lir overfor andre mens de løb et par stille runder. Han virker meget mere tilpas end han har gjort tidligere, og det er en tendens ved de seneste træninger jeg har set. Humøret alene ændrer ikke hans præstationer, men forhåbentlig kan det hjælpe ham til igen at levere gode præstationer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Vildt at tænke på, det går sgu hurtigt i fodbold.
                          Netop derfor skal vi beholde ham og se om han ikke blomstrer op igen så vi kan få tæt på 7,5 næste sommer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Var lige hurtigt forbi træning i dag.

                            Emil virker umiddelbart fint tilfreds og i godt humør. Normalt synes jeg kun han løber og snakker med Falk, men i dag var der også smil på og lidt lir overfor andre mens de løb et par stille runder. Han virker meget mere tilpas end han har gjort tidligere, og det er en tendens ved de seneste træninger jeg har set. Humøret alene ændrer ikke hans præstationer, men forhåbentlig kan det hjælpe ham til igen at levere gode præstationer.
                            Trænede Falk med i dag?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Trænede Falk med i dag?
                              Han løb med under en meget stille og rolig opvarmning.

                              Efterfølgende stod han og lavede lange afleveringer med et par andre. Så kun fem minutter af det. Han sparkede igennem, så selvom han nok har bøvl med lysken, så er det i hvert fald ikke værre, end han kan sparke nok igennem til at lave en lang aflevering. I øvrigt fantastisk at se hvordan han bare tæmmer en høj bold og høvler den videre:-) Jeg gik da de skulle spille på to mål, så ved ikke om han var med til det. Der var kun 8-10 markspillere med pga reservekampen i eftermiddag, så ovenpå gårsdagens kamp var det en ret rolig træning.

                              Comment


                                Næste sommer har han et år tilbage af sin kontrakt, så han skal edderbankemig have en opblomstring hvis han skal være 7,5 mill værd til den tid.

                                Comment

                                Working...
                                X