Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd : BIF - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDejligt at fighte sig til point! Det er seriøst langtid siden man har stået i den situation at skulle lave det afgørende mål i 92' minut! Dejlig forløsning.
Ros til TB, toppel, Kryger, tm, LN!
men ris til Skulason, Bodul, kirkeskov til tider.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVildt at tænke på, det går sgu hurtigt i fodbold.
Emil virker umiddelbart fint tilfreds og i godt humør. Normalt synes jeg kun han løber og snakker med Falk, men i dag var der også smil på og lidt lir overfor andre mens de løb et par stille runder. Han virker meget mere tilpas end han har gjort tidligere, og det er en tendens ved de seneste træninger jeg har set. Humøret alene ændrer ikke hans præstationer, men forhåbentlig kan det hjælpe ham til igen at levere gode præstationer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægVar lige hurtigt forbi træning i dag.
Emil virker umiddelbart fint tilfreds og i godt humør. Normalt synes jeg kun han løber og snakker med Falk, men i dag var der også smil på og lidt lir overfor andre mens de løb et par stille runder. Han virker meget mere tilpas end han har gjort tidligere, og det er en tendens ved de seneste træninger jeg har set. Humøret alene ændrer ikke hans præstationer, men forhåbentlig kan det hjælpe ham til igen at levere gode præstationer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTrænede Falk med i dag?
Efterfølgende stod han og lavede lange afleveringer med et par andre. Så kun fem minutter af det. Han sparkede igennem, så selvom han nok har bøvl med lysken, så er det i hvert fald ikke værre, end han kan sparke nok igennem til at lave en lang aflevering. I øvrigt fantastisk at se hvordan han bare tæmmer en høj bold og høvler den videre:-) Jeg gik da de skulle spille på to mål, så ved ikke om han var med til det. Der var kun 8-10 markspillere med pga reservekampen i eftermiddag, så ovenpå gårsdagens kamp var det en ret rolig træning.
Comment
Comment