Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er jeg den eneste der bærer en dyb bekymring med hensyn til Falks lyskenskade?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Er jeg den eneste der bærer en dyb bekymring med hensyn til Falks lyskenskade?
      Bestemt ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Er jeg den eneste der bærer en dyb bekymring med hensyn til Falks lyskenskade?
        Næh. Det er træls, at truppen er så smal, at vi bringer spillere på banen, som ikke er 100 procent klar.

        Azer var mærket af sin skade i sidste weekend, og har sikkert været det igen i dag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
          Er jeg den eneste der bærer en dyb bekymring med hensyn til Falks lyskenskade?
          Don't mention the war.

          Comment


            Nu har andre sikkert skrevet længere tilbage, men lige kommet hjem: OB bliver klart anmeldt for tyveri. Vi er helt væk i 1.halvleg, hvor vi kæmper som besatte efter målet for at finde fodfæste. I 2.halvleg bliver det faktisk kun marginalt bedre, indtil det sidste kvarter, hvor vi mosler og fighter os ind i kampen. Og Brøndby var ikke gode; de havde sådan set reelt kun overtaget de første 20 min, derefter var de næsten lige så dårlige som os.
            Puha, hvor Kasper Larsen er nede mentalt. Han virker helt mismodig og forkrampet - ærgerligt. Emil er helt væk fra vinduet: han burde få en pause på bænken. Skula og Spelmann var heller ikke overbevisende i dag, mens Høegh starter skidt og spiller sig godt tilbage i løbet af kampen. Det er ikke noget godt tegn, at så vigtige spillere virker mentalt trætte. Alle de nævnte spillere burde tage et kig på Lasse Nielsen (og jeg tror Høegh trives med ham som general) og lære noget der.

            Comment


              Det er optimalt at få point med hjem fra Brøndby, når man er så underlegen i en time, og dybest set kun har en lille håndfuld spillere, der enten præsterede på niveau eller som ikke havde diverse skavanker, der hæmmede dem, og burde have været bagud 3-0 ved halvtid mod et på dagen bedre spillende hold.

              Jeg synes Lasse Nielsen er vores de facto anfører; én der viser attitude, selv i modgangen, og selv om han også selv havde et par gevaldige svipsere. At Skulason render rundt med det anførerbind er beyond me. Han er jo ikke anfører. Og da slet ikke, når man er så dårlig til at sætte sig igennem i duellerne, placerer sig så mange gange forkert både i forhold til spil og modstander, og slet ikke besidder de boldmæssige evner til at være nogen som helst spilfordeler. En sådan man kan jo ikke sætte noget som helst eksempel for de unge spillere.

              Vi har stadig flere udfordringer end lyspunkter, og derfor er vi stadig en klar nedrykningsfavorit. Fordi vores hold ikke består af 11 Lasse Nielsen'er eller Falks.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Det er optimalt at få point med hjem fra Brøndby, når man er så underlegen i en time, og dybest set kun har en lille håndfuld spillere, der enten præsterede på niveau eller som ikke havde diverse skavanker, der hæmmede dem, og burde have været bagud 3-0 ved halvtid mod et på dagen bedre spillende hold.

                Jeg synes Lasse Nielsen er vores de facto anfører; én der viser attitude, selv i modgangen, og selv om han også selv havde et par gevaldige svipsere. At Skulason render rundt med det anførerbind er beyond me. Han er jo ikke anfører. Og da slet ikke, når man er så dårlig til at sætte sig igennem i duellerne, placerer sig så mange gange forkert både i forhold til spil og modstander, og slet ikke besidder de boldmæssige evner til at være nogen som helst spilfordeler. En sådan man kan jo ikke sætte noget som helst eksempel for de unge spillere.

                Vi har stadig flere udfordringer end lyspunkter, og derfor er vi stadig en klar nedrykningsfavorit. Fordi vores hold ikke består af 11 Lasse Nielsen'er eller Falks.

                MvH ChrisOB
                100 % enig .
                Vores mangler foruden den meget diskuterede angriber som det har været siden DD blev sendt videre en central midtbanespiller med kvalitet , samt en højre back .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Bech fortjener sgu lidt ros i dag. Vi spiller en forfærdelig 1. Halvleg og er svineheldige med kun at være bagud 1-0. Herefter får han samlet spillerne op til at yde en langt bedre 2. Halvleg, hvor vi godt nok ikke får fat i spillet, men kommer tættere i vores markeringer, holder dem nede på et par chancer, og tilspiller os selv et par gode muligheder og en kasse til sidst. Derudover hjalp udskiftningerne også. Hvor specielt Kryger var svær for Brøndby at håndtere i luften offensivt, hvilket hjalp gevaldigt i vores formåen til at presse Brøndby de sidste 10-15 min. Taktikken var jo åbenlyst at spille som mod AaB, men dels var Brøndby bedre end AaB i dag og samtidig var vi for langsomme i tanke og handling til at lægge tre sammenhængende afleveringer i træk og få spillet frem hvor Falk og Emil er farlige. Derfor er det sgu godt trænerarbejde at han gejler spillerne op til stadig at tro på det og til sidst ændre gameplanen med succes.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    På Kanal 9

                    Hobro Træner: OB bliver årets flop. Det er ufatteligt hvad der pt sker i en så stor klub og rystet over tilstanden. Man har næste ondt af dem..

                    Stig Tøfting: OB henter IKKE flere spillere i dette vindue. De har ikke en rød reje i kassen..
                    Hobro har en dygtig træner.
                    Giv alle OBs spillere et job ved siden af så de kan vågne op og blive voksne og selvstændige.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Bech fortjener sgu lidt ros i dag. Vi spiller en forfærdelig 1. Halvleg og er svineheldige med kun at være bagud 1-0. Herefter får han samlet spillerne op til at yde en langt bedre 2. Halvleg, hvor vi godt nok ikke får fat i spillet, men kommer tættere i vores markeringer, holder dem nede på et par chancer, og tilspiller os selv et par gode muligheder og en kasse til sidst. Derudover hjalp udskiftningerne også. Hvor specielt Kryger var svær for Brøndby at håndtere i luften offensivt, hvilket hjalp gevaldigt i vores formåen til at presse Brøndby de sidste 10-15 min. Taktikken var jo åbenlyst at spille som mod AaB, men dels var Brøndby bedre end AaB i dag og samtidig var vi for langsomme i tanke og handling til at lægge tre sammenhængende afleveringer i træk og få spillet frem hvor Falk og Emil er farlige. Derfor er det sgu godt trænerarbejde at han gejler spillerne op til stadig at tro på det og til sidst ændre gameplanen med succes.
                      Men det er jo også Troels Bech, der har ansvaret for, at vi starter totalt på bagkant og nu i tredje kamp ud af fire kommer tidligt bagud, så vi må spille op ad bakke. Og sådan har det jo været i hele hans tid: vi er meget ofte kommet dårligt fra start.

                      Jeg synes i øvrigt ikke, at 2. halvleg var langt bedre end 1. Bedre, men stadig under hvad, man må kunne forvente. Der er i mine øjne ikke meget positivt at tage med ud over pointet, og så at se LN vise noget lederskab.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Det her er det dårligste OB-hold i 15 år. Dengang hentede man så supermåltyven Søren Andersen til at vende skuden.
                        Og det gik heller ikke.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Og det gik heller ikke.
                          Det gjorde det nu : ) Det var i 1999/2000-sæsonen, som startede forfærdeligt, men vi reddede skindet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            100 % enig .
                            Vores mangler foruden den meget diskuterede angriber som det har været siden DD blev sendt videre en central midtbanespiller med kvalitet , samt en højre back .
                            Det er over hele linien den er gal. Kasper Larsen ser jo ud som om, han slet ikke tror på sig selv eller sin evne til at placere sig rigtigt. Emil Larsen er et kapitel for sig selv; hans lyst til at være i OB ligner efterhånden den samme lyst, jeg har til at få et los i løgene.

                            Det hænger bare ikke sammen. Og da slet ikke i modgang. Lasse Nielsen kan ikke vække 8-10 søvngængere og en Rasmus Falk på 90 procent, så ét eller andet mangler der. I alle kæder. Kasper Larsen ville have godt af en tur på bænken og lange samtaler om, hvad det er, han vil med sit fodboldspil. Skulason skal ikke være anfører, og efterhånden synes jeg slet ikke, han skal spille, fordi han har præsteret endnu dårligere på venstre back. Martin Spellman kan løbe, fighte og slå ud med armene, men hvad kan han egentlig mere? Kirkeskov fik en god debut, men i dag var det heller ikke godt nok. Azer kan kun klare en time ad gangen, men han er i det mindste et lyspunkt. Han ligner en tovejsspiller. Toppel kan ikke noget med fødderne, og laver ofte for mange afgørende fejl, men man kan ikke tage fra ham, at han også tager sin del af æren for at holde Brøndby væk fra scoringer. Daniel Høegh har også placeringsproblemer en gang imellem, og var ikke lige så dårlig som Kasper Larsen.

                            Det virker som om Kasper Larsen spiller som en ung "gammel AMC". Der er ting i hans redskabskasse, men det virker nogen gange som om, at han glemmer at bruge dem rigtigt. Hans udvikling lader til at være gået i stå, og han bygger ikke til på sit spil.

                            Så lige nu står vi, dybest set, kun med 3-4 spillere, som virker til at have redskaberne til at hive os ud af dette spillemæssige og indstillingsmæssige hurlumhej. Falk, Lasse Nielsen, Toppel, Azer. Spillere med fodboldmæssige og indstillingsmæssige evner, der går ud over de andres.

                            Det er simpelthen for lidt til at skabe et sammenhængende hold. Måske det hele starter ude fra bænken og bevæger sig ud af?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Thomas Mikkelsen fik debut for OB, da han blev skiftet ind fra starten af anden halvleg i Brøndby.


                              - Vi kommer godt tilbage i kampen, men man kunne selvfølgelig godt have ønsket sig tre point i sin debut. Vi var pressede undervejs, men de arbejder og kæmper godt derinde. Jeg vil ikke kalde det et tyveri, jeg vil hellere kalde det godt arbejde af holdet, at vi kommer tilbage. Men det var en stor oplevelse at få chancen i sådan en kulisse, og jeg synes, at jeg fik vist den energi, jeg havde, men det var selvfølgelig svært at komme ind efter kun at have trænet med holdet en enkelt gang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Det er over hele linien den er gal. Kasper Larsen ser jo ud som om, han slet ikke tror på sig selv eller sin evne til at placere sig rigtigt. Emil Larsen er et kapitel for sig selv; hans lyst til at være i OB ligner efterhånden den samme lyst, jeg har til at få et los i løgene.

                                Det hænger bare ikke sammen. Og da slet ikke i modgang. Lasse Nielsen kan ikke vække 8-10 søvngængere og en Rasmus Falk på 90 procent, så ét eller andet mangler der. I alle kæder. Kasper Larsen ville have godt af en tur på bænken og lange samtaler om, hvad det er, han vil med sit fodboldspil. Skulason skal ikke være anfører, og efterhånden synes jeg slet ikke, han skal spille, fordi han har præsteret endnu dårligere på venstre back. Martin Spellman kan løbe, fighte og slå ud med armene, men hvad kan han egentlig mere? Kirkeskov fik en god debut, men i dag var det heller ikke godt nok. Azer kan kun klare en time ad gangen, men han er i det mindste et lyspunkt. Han ligner en tovejsspiller. Toppel kan ikke noget med fødderne, og laver ofte for mange afgørende fejl, men man kan ikke tage fra ham, at han også tager sin del af æren for at holde Brøndby væk fra scoringer. Daniel Høegh har også placeringsproblemer en gang imellem, og var ikke lige så dårlig som Kasper Larsen.

                                Det virker som om Kasper Larsen spiller som en ung "gammel AMC". Der er ting i hans redskabskasse, men det virker nogen gange som om, at han glemmer at bruge dem rigtigt. Hans udvikling lader til at være gået i stå, og han bygger ikke til på sit spil.

                                Så lige nu står vi, dybest set, kun med 3-4 spillere, som virker til at have redskaberne til at hive os ud af dette spillemæssige og indstillingsmæssige hurlumhej. Falk, Lasse Nielsen, Toppel, Azer. Spillere med fodboldmæssige og indstillingsmæssige evner, der går ud over de andres.

                                Det er simpelthen for lidt til at skabe et sammenhængende hold. Måske det hele starter ude fra bænken og bevæger sig ud af?

                                MvH ChrisOB
                                Præcis derfor handler det mere om træneren, end om transfervinduet.

                                Comment

                                Working...
                                X