Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Aah, det passer nu ikke helt. Han blev beskrevet som en undervurderet, uortodoks og kantet spiller med et spændende potentiale. http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-t...redericia.aspx

    Potentialet har været ret svært at få øje på, og selvfølgelig var det håbløst at give ham fire år, men et kæmpe talent eller et scoop blev han nu ikke præsenteret som.
    Tjah, det læser jeg sgu også nogenlunde som et scoop, når det kommer fra Hansens mund.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Tjah, det læser jeg sgu også nogenlunde som et scoop, når det kommer fra Hansens mund.
      Alle nye spillere vil jo nødvendigvis få et par rosende ord med på vejen, når de præsenteres, så ud fra den devise kan du jo læse alle spillerpræsentationer som "vi har gjort et kæmpe scoop". "Uortodoks og kantet" er ikke ubetinget positive ord i min verden, og at de så potentiale i ham, betyder vel bare, at de troede på, at han kunne tage skridtet fra 1. division til Superligaen.
      SLO

      Comment


        Status på TM

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...r-vaek-fra-ob/

        Comment


          Forstår ikke rigtigt hvorfor OB ikke vil sælge ham. Göteborg og dundee ville begge have ham. Men OB mente prisen var for lav. Jamen hvis Mikkelsen alligevel ikke er i fremtidsplanerne hvorfor så ikke sælge ham for ja billige penge og spare de løn kroner

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Forstår ikke rigtigt hvorfor OB ikke vil sælge ham. Göteborg og dundee ville begge have ham. Men OB mente prisen var for lav. Jamen hvis Mikkelsen alligevel ikke er i fremtidsplanerne hvorfor så ikke sælge ham for ja billige penge og spare de løn kroner
            der er satme meget ift. TM jeg ikke forstår...startende med den 4 årige kontrakt...
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Forstår ikke rigtigt hvorfor OB ikke vil sælge ham. Göteborg og dundee ville begge have ham. Men OB mente prisen var for lav. Jamen hvis Mikkelsen alligevel ikke er i fremtidsplanerne hvorfor så ikke sælge ham for ja billige penge og spare de løn kroner
              Syntes altså ikke at 500.000kr er mange penge som skulle være beløbet. Jeg tror man vurderer at det er er beløb man kan få på det danske marked og makedet stadigt er åbent i 2 månedet
              Både Göteborg og Dundee har lejet ham med en forkøbsret og begge klubber vælger at sige at de gerne vil beholde ham men alligevel ikke for den pris man havde aftalt på forhånd.. Så de prøver at forlænge lejeaftalen selvom andet er aftalt på forhånd.
              Så kan jeg sgu godt forstå at OB bliver sure og tænker "fuck jer"

              Comment


                Når flere klubber mener prisen er for høj- så er prisen for høj. TM er endnu et fejlkøb. Tag nu den tyver for ham og spar lønnen. Det er bedst for alle.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Forstår ikke rigtigt hvorfor OB ikke vil sælge ham. Göteborg og dundee ville begge have ham. Men OB mente prisen var for lav. Jamen hvis Mikkelsen alligevel ikke er i fremtidsplanerne hvorfor så ikke sælge ham for ja billige penge og spare de løn kroner
                  Ahh, det er altså en sandhed med modifikation. Ja, IFK ville gerne have ham, men de tilbød ikke penge for ham - til gengæld ville de gerne overtage ham gratis. Historien er lidt den samme med Dundee, bortset fra at de også mener at OB skal betale en del af hans løn det næste års tid, hvor han ville have kontrakt med os. Jeg kan ærligt talt godt forstå at JH afventer lidt ift det tilbud, der er over 2 måneder til at vinduet lukker, og der skal nok komme flere desperate klubber og banke på inden da, mon ikke nogen af dem kan give et bedre bud?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Ahh, det er altså en sandhed med modifikation. Ja, IFK ville gerne have ham, men de tilbød ikke penge for ham - til gengæld ville de gerne overtage ham gratis. Historien er lidt den samme med Dundee, bortset fra at de også mener at OB skal betale en del af hans løn det næste års tid, hvor han ville have kontrakt med os. Jeg kan ærligt talt godt forstå at JH afventer lidt ift det tilbud, der er over 2 måneder til at vinduet lukker, og der skal nok komme flere desperate klubber og banke på inden da, mon ikke nogen af dem kan give et bedre bud?
                    Så vi skal satse på, at der er nogle der er ligeså dumme som JH og kaster en transfersum og en lønpakke efter Mikkelsen, der matcher den han får i OB? Der vil jeg godt være optimisten på menneskehedens vegne og tro på, at stort set alle er klogere end det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Så vi skal satse på, at der er nogle der er ligeså dumme som JH og kaster en transfersum og en lønpakke efter Mikkelsen, der matcher den han får i OB? Der vil jeg godt være optimisten på menneskehedens vegne og tro på, at stort set alle er klogere end det.
                      Dig om det. Jeg tror helt sikkert at man kan få et bedre økonomisk tilbud på TM, en det som kom fra Dundee. Og hvis ikke, så kan han vel være et fint supplement i truppen, han har jo heller ikke ligefrem truppens højeste løn, så det ser jeg ingen problemer i.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                        Dig om det. Jeg tror helt sikkert at man kan få et bedre økonomisk tilbud på TM, en det som kom fra Dundee. Og hvis ikke, så kan han vel være et fint supplement i truppen, han har jo heller ikke ligefrem truppens højeste løn, så det ser jeg ingen problemer i.
                        Nej, han kan ved gud ikke være et fint supplement i truppen. Vi har 4 angribere der er flere niveauer bedre end ham på stort set alle andre parametre end duelspil, plus en Yao der sikkert også er mere udviklingspotentiale og flere visioner i, samt en Jönsson, hvis vi skal gå linen helt ud, som er en langt langt bedre angriber.

                        Den transfersum og 4-års kontrakt til Mikkelsen, går over i historien som en af de mest håbløse handler i nyere tid, og han var dødvægt nærmest fra dag 1, hvilket 3 lejeaftaler på 3 år fortæller ALT om. Lad os da håbe, at der kommer et købstilbud denne gang, som man synes er godt nok, vi må jo desværre konstatere, at det ikke har været tilfældet i de sidste 5 transfervinduer, men det er under alle omstændigheder håbløst, hvis Mikkelsen stadig render rundt i truppen, når vi har passeret 31/8. Han er en total nulsumsspiller ift. det udvalg vi har nu, og den spillestil vi har, så hver en krone sparet i den sammenhæng, ift. ikke at have ham i truppen, er det værd.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Nej, han kan ved gud ikke være et fint supplement i truppen. Vi har 4 angribere der er flere niveauer bedre end ham på stort set alle andre parametre end duelspil, plus en Yao der sikkert også er mere udviklingspotentiale og flere visioner i, samt en Jönsson, hvis vi skal gå linen helt ud, som er en langt langt bedre angriber.

                          Den transfersum og 4-års kontrakt til Mikkelsen, går over i historien som en af de mest håbløse handler i nyere tid, og han var dødvægt nærmest fra dag 1, hvilket 3 lejeaftaler på 3 år fortæller ALT om. Lad os da håbe, at der kommer et købstilbud denne gang, som man synes er godt nok, vi må jo desværre konstatere, at det ikke har været tilfældet i de sidste 5 transfervinduer, men det er under alle omstændigheder håbløst, hvis Mikkelsen stadig render rundt i truppen, når vi har passeret 31/8. Han er en total nulsumsspiller ift. det udvalg vi har nu, og den spillestil vi har, så hver en krone sparet i den sammenhæng, ift. ikke at have ham i truppen, er det værd.
                          Om så TM sked gratis guld, og scorede hattrick i hver kamp ville du bitche over ham. Jeg kan ikke tage det seriøst.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                            Om så TM sked gratis guld, og scorede hattrick i hver kamp ville du bitche over ham. Jeg kan ikke tage det seriøst.
                            Det er imo uambitiøst at have TM i truppen . Han er en unødvendig omkostning .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Om så TM sked gratis guld, og scorede hattrick i hver kamp ville du bitche over ham. Jeg kan ikke tage det seriøst.
                              Om så TM scorede 40 selvmål næste sæson og blev afsløret som bagmanden bag 9/11, vil du stadig forsvare ham og mene, at han har noget godt at kunne tilføre truppen.

                              Hvad er det for en mærkelig måde at diskutere på.

                              Grunden til at jeg skriver som jeg gør om TM, er fordi, at jeg allerede fra dengang vi hentede ham, syntes at der var et stort misforhold mellem hans fodboldmæssige kvaliteter, og det at vi betalte et millionbeløb for ham og gav ham en 4-årig kontrakt. Det har heller ikke ændret sig her retrospektivt. Jeg synes det var åbenlyst for enhver med bare lidt fodboldindsigt og kendskab til ham, at en 4-årig kontrakt var skudt helt over målet. Jeg kunne måske gå med til at give ham en chance, men 4 år til en på det tidspunkt 24-årig angriber, der ikke havde præsteret noget nævneværdigt bortset fra en kort periode i Fredericia, var et helt åndsvagt damoklessværd at anbringe over sig selv.

                              Og det har jo netop vist sig, at den 4-årige kontrakt var og er et problem. Ikke engang 6 måneder skulle der gå, før han lignede en der var dead man walking i OB, og selv Ove P fandt ham ikke god nok i en situation, hvor vi skulle kæmpe med næb og kløer mod nedrykning og i den grad haltede på angriberpositionerne. Nu er det 6 transfervindue ud af 6 mulige, siden vi hentede ham, hvor man har forsøgt at få ham afskibbet, hvilket med al tydelighed taler til det narrativ, at det her et af JHs største fejlskøn overhovedet.

                              Jeg har respekt for TM. Han kæmper altid og han brokker sig aldrig. Men der har alle dage været et misforhold mellem hans fodboldmæssige kvaliteter, og det at skulle spille i OB, og især nu med de folk vi har. For slet ikke at tale om misforholdet mellem det han har fået for at spille fodbold i OB, og i hvor mange år. Og det misforhold fortsætter jo øjensynligt bare med at være endnu mere udtalt, når vi fortsat har problemer med at ham afsat permanent til en anden klub, og de klubber mener, at han er så godt betalt, at vi skal være med til at betale en del af gildet, hans kontraktlængde ud.
                              Last edited by Sheed; 27-06-2017, 13:07.

                              Comment


                                Afklaring på TM skulle komme i denne uge

                                http://www.fyens.dk/ob/Casper-Nielse...rtikel/3162944

                                Comment

                                Working...
                                X