.. og det har været berettiget nok at sige dét. 2 bil være ok, og 3 vil være fantastisk. Det vil også kunne spilles ind hurtigt uden at det går ud over kontinuiteten i truppen og på banen. Spillet har i perioder været rigtig godt, men "slutproduktet" har i den grad manglet
Frygter stadig bare at vi kun henter 1. Og endnu mere.. Bliver han hentet i 1.div eller bliver det et "stjerneskud" ala Welbeck?
Jeg frygter det værste men håber det bedste
Ikke bare skal vi håbe. Vi skal have to signings. En erstatning for Mikkelsen, og en kantspiller i stedet for RJ, der enten skal spille angriber/hængende eller bænkes.
yups.....så gerne flere, der mangler stort set hele vejen rundt, men lad os starte med 2 kvalitets spillere og så tage den derfra
Hvorfor er det relevant for debatten, at du synes Mikkelsen og Dalgaard er grimme?
Det må være ud fra den betragtning, at det kunne være den måde vi har vurderet spillertilgange de sidste 3-4 sæsoner. Det vil forklare vores nuværende situation...
Den næstbedste række i Skotland er vel lidt ringere end den danske samme ... det passer nok meget godt til Mikkelsen, på en god dag.
Boede for et par år siden i Skotland og de er altså slet ikke så dårlige endda.. dundee har 6-8 tusind tilskuere i snit.. det der vist ikke mange 1.div hold der har... for ikke at tale om sl hold...
Boede for et par år siden i Skotland og de er altså slet ikke så dårlige endda.. dundee har 6-8 tusind tilskuere i snit.. det der vist ikke mange 1.div hold der har... for ikke at tale om sl hold...
Nu snakkede jeg jo om kvaliteten PÅ banen, ikke uden for den :).
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Der er ikke nogen tvivl om at han er kommet til en rigtig fodboldby på Tanadice. Han ligner en rigtig skotsk angriber den gode Bredebro. Held og lykke til ham. OB er et langt bedre hold en Dundee U.
Comment