Oprindeligt indsendt af driflin
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
-
Held og lykke i fremtiden til Thomas Mikkelsen, som jeg har stor sympati for. Han har en fantastisk indstilling, han har en lidt grim spillestil, som jeg synes, vi til tider mangler, dog synes jeg, han lidt for ofte lader det gå ud overmodstanderens målmand. Men hvor er det også rart, at det endelig er slut. Han har aldrig været i nærheden af at være god nok, og er vel et af et de værste eksempler på Jesper Hansens gøren og laden i OB. Nu er der ikke flere undskyldninger, der skal simpelthen en angriber ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHeld og lykke i fremtiden til Thomas Mikkelsen, som jeg har stor sympati for. Han har en fantastisk indstilling, han har en lidt grim spillestil, som jeg synes, vi til tider mangler, dog synes jeg, han lidt for ofte lader det gå ud overmodstanderens målmand. Men hvor er det også rart, at det endelig er slut. Han har aldrig været i nærheden af at være god nok, og er vel et af et de værste eksempler på Jesper Hansens gøren og laden i OB. Nu er der ikke flere undskyldninger, der skal simpelthen en angriber ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvorfor er det relevant for debatten, at du synes Mikkelsen og Dalgaard er grimme?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg kan sagtens se det fra Dundees side. Men når man har en 26-årig angriber i sin trup, der ikke er god nok til at spille, på trods af massive problemer på hans plads, så må man sgu "skide eller stå af potten". Sælg ham billigt, eller ophæv kontrakten. Det er jo en joke at have en spiller, der burde ramme sit fodboldmæssige toppunkt nu, som står over for sin tredje udlejning i løbet af en fire-årig kontrakt.
Men JH vil åbenbart ikke notere et tab på den handel og så bliver det jo svært.
Lad os håbe for alle parter at TM slår til i det skotske - og at de så udnytter den klausul (der vel må være i hans kontrakt)
- Og så må det her jo alt andet lige betyde at der kommer noget ind - Ja TM har ikke spillet meget, men i en trup med så få mål gennem efteråret og så må udlejningen af en af truppens eneste 3 angribere sgu være lig med en tilgang eller to.....kom nu JH! (du kan næsten ikke skuffe mig mere - men prøv - det kan være det lykkedes)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDET er vi skam helt enige om....fatter heller ikke han ikke blev solgt - var det ikke svenskerne der ville signe ham??
Men JH vil åbenbart ikke notere et tab på den handel og så bliver det jo svært.
Lad os håbe for alle parter at TM slår til i det skotske - og at de så udnytter den klausul (der vel må være i hans kontrakt)
- Og så må det her jo alt andet lige betyde at der kommer noget ind - Ja TM har ikke spillet meget, men i en trup med så få mål gennem efteråret og så må udlejningen af en af truppens eneste 3 angribere sgu være lig med en tilgang eller to.....kom nu JH! (du kan næsten ikke skuffe mig mere - men prøv - det kan være det lykkedes)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEfter dette er det vel tilladt at håbe på 2 signingsBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEfter dette er det vel tilladt at håbe på 2 signings"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægWeber er den ene, så der mangler nu kun en angriber. Men det skal så også være af en kaliber som kan gå direkte ind på holdet med det samme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægIkke bare skal vi håbe. Vi skal have to signings. En erstatning for Mikkelsen, og en kantspiller i stedet for RJ, der enten skal spille angriber/hængende eller bænkes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Men det har man jo sagt i mange vinduer nu. "Vi SKAL have X antal". Og ender bare med at blive skuffet hver gang..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment