Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Netop , at aflevere til TM svarer til st sparke bolden ind på et træ , du aner ikke hvilken retning den kommer retur i .
    Ham er du svært begejstret for

Dette er dog en liste over succesfulde afleveringer, tacklinger osv... og selvom han sikkert bruger de flere forsøg på at lave dem, så er der med ham bare, og det er generelt for listen, oftere et succesfuldt udfald for os, end der er det med de to andre... men det er så nok igen det med at AK og Fester godt kunne bringe sig i disse situationer lidt oftere, ved simpelthen at investere mere...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Ham er du svært begejstret for

Dette er dog en liste over succesfulde afleveringer, tacklinger osv... og selvom han sikkert bruger de flere forsøg på at lave dem, så er der med ham bare, og det er generelt for listen, oftere et succesfuldt udfald for os, end der er det med de to andre... men det er så nok igen det med at AK og Fester godt kunne bringe sig i disse situationer lidt oftere, ved simpelthen at investere mere...
      Nej jeg er sgutte så pjattet med ham , men seriøst så burde han jo nok have fået flere chancer udelukkende fordi han er den eneste angriber i truppen foruden AK/Fester og når KN stædigt har holdt Jønsson på kanten .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Nej jeg er sgutte så pjattet med ham , men seriøst så burde han jo nok have fået flere chancer udelukkende fordi han er den eneste angriber i truppen foruden AK/Fester og når KN stædigt har holdt Jønsson på kanten .
        Det er jeg enig i, det burde han... både ud fra at han er eneste angriber foruden dem ja, men jo så også fordi der oftest er grobund for mere med ham...

Skrev det ved 5 spillerunde, at det ser ikke lige kønt ud det hele med ham, og er det heller ikke, men jo mere man prøver og jo mere man arbejder for det og tilbyder sig, jo større er chancen... Den dag havde Mikkelsen det største antal afslutninger en OBer har haft i denne sæson i en enkelt kamp, og belønningen var to kasser... den efterfølgende kamp får han skide 15 minutter, og kun en enkelt gang siden har han spillet mere end en halvleg... Jeg må indrømme, jeg synes det er pinlig præsteren fra KNs side, bare fordi knold og tot absolut skal spille...

Det er selvfølgelig mere forståeligt i starten af sæsonen, gerne at vil bruge Fester og AK, men det er ikke forståeligt at efterlyse en 3. angriber der kan presse de to første, skabe konkurrence, hente Mikkelsen tilbage igen, satse på ham, hvorefter han så egentlig levere, men man bruger ham så alligevel ikke til at presse nogen som helst eller skabe det mindste konkurrence... AKs skade ændrede ikke engang på TMs spilletid...

Nå, nu løb det lige af med mig...

Comment

Kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan være i tvivl om at Thomas Mikkelsen er god nok til OB
          Et hold som vores der kommer med zero indlæg i boksen kan slet slet ikke benytte hans eneste force som boksspiller.. Vi skal have en Mikkelsen type ja... Men han skal bare have et højere niveau. Meget højere niveau

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Et hold som vores der kommer med zero indlæg i boksen kan slet slet ikke benytte hans eneste force som boksspiller.. Vi skal have en Mikkelsen type ja... Men han skal bare have et højere niveau. Meget højere niveau
            Hvad er så hans type?

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Hvad er så hans type?
              En stærk boksspiller med et godt låg og målnæse... i 1/2 div.
              Vi har brug for en der kan det samme i ligaen.. Og gerne kunne fungere som opspilsstation

Comment

En stærk boksspiller med et godt låg og målnæse... i 1/2 div.
                Vi har brug for en der kan det samme i ligaen.. Og gerne kunne fungere som opspilsstation
                Men du har jo lige skrevet, at vi laver zero indlæg og ikke benytter os af en boksspillers kompetencer - hvorfor skal vi så hente en? Temmeligt forvirrende

Comment

Kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan være i tvivl om at Thomas Mikkelsen er god nok til OB
                  Jeg er ikke i tvivl, for han er ikke god nok... det siger jo bare desværre mere om de to første valg...

Comment

Zohore gjorde en markant forskel, idet vores angrebsspil ikke behøvede at være så ensidigt som set i denne sæson.

Comment

Men du har jo lige skrevet, at vi laver zero indlæg og ikke benytter os af en boksspillers kompetencer - hvorfor skal vi så hente en? Temmeligt forvirrende
                      Vi laver zero indlæg fordi vi ikke har nogen derinde der kan matche en stærk cf'er og det derfor er omsonst at smide den derind.. Man stopper op,spiller bolden tilbage og prøver påny at spille sig igennem.. Alt dette ved vores modstandere efterhånden og det bliver forudsigeligt og let at dæmme op for.. Og da Mikkelsen slet ikke kan matche de fleste forsvarer i SL opgiver de andre at smide den ind over. Vi skal have en de andre tror på
                      Last edited by fmprOB; 13-12-2016, 21:54.

Comment

Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                        Zohore gjorde en markant forskel, idet vores angrebsspil ikke behøvede at være så ensidigt som set i denne sæson.
                        Fuldstændig enig

Comment

Vi laver zero indlæg fordi vi ikke har nogen derinde der kan matche en stærk cf'er og det derfor er omsonst at smide den derind.. Man stopper op,spiller bolden tilbage og prøver påny at spille sig igennem.. Alt dette ved vores modstandere efterhånden og det bliver forudsigeligt og let at dæmme op for.. Og da Mikkelsen slet ikke kan matche de fleste forsvarer i SL opgiver de andre at smide den ind over. Vi skal have en de andre tror på
                          Men du startede jo med at skrive, at vi ikke benyttede hans eneste force, som var som boksspiller. Altså vælger vi heller ikke at slå den derind, når han er på banen (nu har du så modificeret det, kan jeg se). Det kunne jo også hænge sammen med, at Kent ikke vil have at vi smider den højt i boksen.

Comment

Kent endte med at bruge Zohore og indse værdien af at kunne variere angrebsspillet.

Comment

Jeg er enig, vi laver ikke mange... de findes dog, men jeg vil også sige, kvaliteten på dem... altså... suk

Comment

Men du startede jo med at skrive, at vi ikke benyttede hans eneste force, som var som boksspiller. Altså vælger vi heller ikke at slå den derind, når han er på banen (nu har du så modificeret det, kan jeg se). Det kunne jo også hænge sammen med, at Kent ikke vil have at vi smider den højt i boksen.
                                Muligt jeg har forklaret mig dårligt. Men han er bare ikke dygtig nok og vores spil er ikke bygget op omkring den mulighed da vi ikke har en trussel derinde på superliganiveau. Jeg er helt sikker på at vore backs ville få besked på flere høje indlæg hvis vi havde en kvalitetsboksspiller ved siden af fx AK. Bare det at kunne variere ville kunne gøre os farligere

Comment

Working...
                                X