Set over hele kampen, og dem med en mand i undertal, skulle den kamp være kørt hjem
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - F.C. Midtjylland 19/09/2026 18:00
Collapse
X
-
Det synes jeg er en noget hurtig konklusion. "Boldflytteriet" var måske en konsekvens af at vi stadig havde 3 cb'ere hvor den ene i sagens natur er overflødig mod 10 mand. Jeg synes presset og spillet blev markant bedre efter at Pauli blev skiftet ud og systemet blev ændret til 4-4-2. Kunne træneren have set det i pausen? tja måske .. men det er vel ok at se modstanderen an især mod FCM som vel er et af landets to bedste hold. Ændringen i forsvaret havde i hvert fald den effekt at FCM har grund til at være mest tilfredse med 1 point i går.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJeg så ikke 1. halvleg - så det forbehold skal lige tages.
Jeg syntes vi så i de første 10-15 min. af 2. halvleg hvorfor Falk og Sandberg ikke skal spille samtidig, særligt når vi skal ud og jagte et resultat. Hold op hvor blev det meget boldflytteri og "tikki-taka-bullshit" det var virkeligt frustrerende at se på hvor meget bolden blev flyttet fra side til side - og så bagud.
Har vi en 2-0 føring så tror jeg tilgengæld det giver god mening med dem begge på banen til at kontrollere spillet. Og tænker Sandberg ligner en fin indskifter når Falk skal have en pause efter 70 min.
Syntes det hjalp at skifte ud - flere store chancer, og vi burde klart have vundet den kamp, men skarpheden mangler fortsat. Positivt er det dog at vi kom frem til mere.
Holmstrøm bør altså spille fra start, det gør Ganaus også...så må man have Grot eller LEgolas med på bænken så der er noget at skifte med til angrebet.
Og så syntes jeg det er bekymrende at Rackneberg åbenbart ikke er god nok til at blive skiftet ind, for Adam...han kan ikke lave de indlæg der skal til. Så VB ligner det fortsat er et problem.
På forhånd havde jeg klart solgt den for 1 point - som det udviklede sig er jeg ærgerlig over det ikke blev til 3.
Men det ligner at Thomasberg er ved at finde noget der virker, jeg tror fortsat man har sat sæsonen over styr, MEN hvis man fortsætter udviklingen så kommer vi ihvertfald ikke i nedrykningsfarer.
Så mange positive tegn.
Keskinen ser bedre og bedre ud, Og at Sandberg og Magnus Andersen på den måde er gået ind og blevet, ikke faste startere men klare muligheder, dét eri den grad også positivt.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment