Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - F.C. Midtjylland 19/09/2026 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg synes det ligner at vi virkelig har samlet os som hold, efter vi fik lussingen hjemme imod fck. Vi har løftet vores spil, og så er det jo ustyrlig lækkert endelig at have fået en bred trup, hvor dem på bænken er stort set ligeså stærke som dem vi starter med. Vi har flere strenge at spille på, og med Krølle og sandberg, der bare glider ind som ligeså egnede superligaspillere som de øvrige truppen, så er vi blevet et spændende hold, og det er bare pisse synd at vi får sat den ind til sidst, for det havde været fuldt fortjent.

Det eneste vi mangler er lige at få gang i GG, som fortsat ikke kommer med meget. Derudover er der noget forsvarsmæssigt, der bare ikke hænger sammen, når man kan efterlade en spiller så fri som ved FCM's mål. Det er ikke første gang vi ser det i denne sæson og det skal der arbejdes på.
    Kunne man ikke også bare erkende at deres mål er af højeste kvalitet. Langt over alm superliga niveau. Sygt godt tidligt indlæg lige imellem 2 stoppere og så en perfekt first timer helt ned i hjørnet. Høj høj klasse af de 2 spillere. Jeg blamer hverken Pauli eller Krølle på nogen måde

Og her dagen på kan jeg stadig mærke hvor ærgerlig jeg er. Vi skulle have vundet den kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det synes jeg er en noget hurtig konklusion. "Boldflytteriet" var måske en konsekvens af at vi stadig havde 3 cb'ere hvor den ene i sagens natur er overflødig mod 10 mand. Jeg synes presset og spillet blev markant bedre efter at Pauli blev skiftet ud og systemet blev ændret til 4-4-2. Kunne træneren have set det i pausen? tja måske .. men det er vel ok at se modstanderen an især mod FCM som vel er et af landets to bedste hold. Ændringen i forsvaret havde i hvert fald den effekt at FCM har grund til at være mest tilfredse med 1 point i går.
      enig at det bestemt også hjalp at få en stopper ud. Det spillede klart også ind.

Men Falk og Sandberg er for mig for ens, de lå og spillede hinanden konsekvent, sidelæns, eller bagud. De går ikke i feltet og går ikke på mål. I en situation hvor man er bagud og en mand i overtal, der mener jeg ikke det fungerer med dem begge på banen samtidig.

Og efter at have hørt SFÅ (ikke at det derfor er den endegyldige sandhed) men kan da høre jeg ikke er ene om at det blev for meget ligegyldigt boldflytteri.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig at det bestemt også hjalp at få en stopper ud. Det spillede klart også ind.

Men Falk og Sandberg er for mig for ens, de lå og spillede hinanden konsekvent, sidelæns, eller bagud. De går ikke i feltet og går ikke på mål. I en situation hvor man er bagud og en mand i overtal, der mener jeg ikke det fungerer med dem begge på banen samtidig.

Og efter at have hørt SFÅ (ikke at det derfor er den endegyldige sandhed) men kan da høre jeg ikke er ene om at det blev for meget ligegyldigt boldflytteri.
        Enig. Tvivler også på at det bliver den foretrukne fremadrettet. Her er Ouedrago simpelthen for god til at holdes på bænken. Om Ulvestad kan komme med i den centrale konkurrence ved jeg ikke. Men mon ikke. Bare dejligt at et ydremandat i truppen viser han er god nok til superligaen

Mit gæt er dog at han sælges til SIF næste sommer hvor han vil passe som hånd i handske

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kunne man ikke også bare erkende at deres mål er af højeste kvalitet. Langt over alm superliga niveau. Sygt godt tidligt indlæg lige imellem 2 stoppere og så en perfekt first timer helt ned i hjørnet. Høj høj klasse af de 2 spillere. Jeg blamer hverken Pauli eller Krølle på nogen måde

Og her dagen på kan jeg stadig mærke hvor ærgerlig jeg er. Vi skulle have vundet den kamp.
          enig vi må anerkende at FCM laver et flot mål og jeg synes ikke at Pauli slipper markeringen med det fokus han har på boldholderen. Godt løbet af Etim og med en skarp afslutning som Myhra umuligt kan nå ned til

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Enig. Tvivler også på at det bliver den foretrukne fremadrettet. Her er Ouedrago simpelthen for god til at holdes på bænken. Om Ulvestad kan komme med i den centrale konkurrence ved jeg ikke. Men mon ikke. Bare dejligt at et ydremandat i truppen viser han er god nok til superligaen

Mit gæt er dog at han sælges til SIF næste sommer hvor han vil passe som hånd i handske
            Sandberg til SIF?

Er han ikke ved at leve et gennembrud i den striwede trøje? Jeg kunne sagtens se ham få en større og større rolle, når falk har den alder han har. De er jo to meget ens spillere.

Jeg kan altså ikke se ham tage til SIF, og kan ikke se hvem der har interrese i det sker. Hvis han skal sælges, tror jeg det er til en højere hylde, hvis han fortsætter det niveau han er ved at have nu, og det bliver bare bedre og bedre

En 3 mands midtbane med Falk Ouedraogo Sandberg vil ikke være tosset

Comment

præcis - han fik chancen og har taget den. Så godt!

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Sandberg til SIF?

Er han ikke ved at leve et gennembrud i den striwede trøje? Jeg kunne sagtens se ham få en større og større rolle, når falk har den alder han har. De er jo to meget ens spillere.

Jeg kan altså ikke se ham tage til SIF, og kan ikke se hvem der har interrese i det sker. Hvis han skal sælges, tror jeg det er til en højere hylde, hvis han fortsætter det niveau han er ved at have nu, og det bliver bare bedre og bedre

En 3 mands midtbane med Falk Ouedraogo Sandberg vil ikke være tosset
                Det er jo også bare en prediction til når OB endnu engang ikke når sin målsætning i denne sæson og endnu engang ryster posen næste sommer. Jeg er ikke så benovet som mange andre er. Han er en super fin spiller der er god i trekanter og småspil. Mén udover det har han ingen forcer overhovedet. Jeg er super glad for at han er i truppen, men tror ikke på at det bliver til det helt store med ham. Håber da det bedste. Men det skriger af JJ klon +/- og ikke ret meget Falk IMO

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

præcis - han fik chancen og har taget den. Så godt!
                  Det er så vildt at for 3 uger siden var alle enige om han skulle lejes ud til en klub i 1.division.
                  Hvad er der sket siden han ikke kunne bruges i starten TT var her?
                  Det samme med Magnus Andersen.

De var helt væk under Zorniger.
                  Og nu har vi 2 rigtig gode superliga spillere. Det er jo simpelthen så vild en udvikling de 2 unge gutter er inde i.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er så vildt at for 3 uger siden var alle enige om han skulle lejes ud til en klub i 1.division.

Og nu har vi 2 rigtig gode superliga spillere. Det er jo simpelthen så vild en udvikling de 2 unge gutter er inde i.
                    helt enig - havde samme opfattelse, eller i hvertfald af en af de unge fra den centrale midt burde lejes ud. Tænker ikke Friis får meget spilletid denne sæson.

Det var en ting da de ikke kunne brugesunder Zorniger, men da så TT heller ikke så deres vej - særligt Sandberg i kampe hvor Falk løb med lungerne ude af halsen det sidste kvarters tid, der troede jeg sgu det var slut på hans OB tid.

Men mon ikke Thomasberg lige skulle have tid til rigtigt at se dem an?

Og at kalde dem "rigtigt gode superligaspillere" allerede - så langt vil jeg nok ikke gå endnu. Men de gør det godt, og skal bare tage alt den spilletid de kan få.

Uanset - virkeligt positiv udvikling.​

Comment

Jeg vil til hver en tid håbe AGF taber. Det samme med Brøndby.
                      Jeg vil til hver en tid håbe på det bedste resultat i forhold til OB, så selvfølgelig bør man håbe på x i den kamp og det blev det jo heldigvis
                      Bevares, jeg hader også AGF og ønsker dem alverdens dårligdom, men min kærlighed til OB overskygger trods alt hadet til AGF

Comment

De har jo bare fået chancen. Det er det der sker når man giver de unge chancen.

Så højt er niveauet ikke i superligaen, så på banen med dem.
                        Det er det vi skal leve af, give de unge chancen, og sælg dem dyrt. Til en udenlandsk klub.!

Comment

Working...
                        X