Truppen klar. Alle ser ud til at være klar.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt. OB - Midtjylland lørdag d.19.9 kl.18.00
Collapse
X
-
Spændende kamp, hvor jeg føler at OB har en chance. Holdet er blevet mere kompetetivt, og hvis alt flasker sig, så bliver det sejr. Opstillingen bliver spændende, og der skal bygges videre på sidste uge, hvor der måske bliver plads til et endnu bedre hold.
Jeg ser denne:Holmstrøm
Keskinen Arp
Ulvestad
Sandberg Falk
Andersen Pauli Askou McCoy
Myhra
Og så er der også en bænk der kan ændre noget - spændendeLast edited by Københavnstinker; i går, 11:33.
Comment
-
McCoy som venstre kant nu??Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDagens FS/SF mener det bliver i en 3-5-2 opstilling som naturligt bliver 5-3-2 i defensiven
.............................Myhra
......Pauli..............Askou..............Gomez
............................Falk
................GG..............J.Sandberg
Krølle............................................ . McCoy
....................Ganauss
......................................Topi
Det må give en massiv bænk med
Fiete
Oudraogo
Ulvestad
Holmström
Grot m.fl."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ja sådan må vijo tænke om Rakneberg, og det gør hele teamet sikkert også. Hvis han i den kommende tid viser er godt niveau er det stærkt arbejde af ham .. ellers må han retur. Vi har jo også vores egne v.benede forsvarsspillere i pipelinen at tænke på.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er ret vildt. Rakne skal have en fair chance efter lang skadesperiode. Lige nu tænker jeg, at det er ok, at vi kun har ham på leje.
Mon ikke vi stiller med 3 cebterbacks i dag for netop at kompensere for back-situationen.
Ang. opstillingen er 3 cb'ere helt sikkert en helhedsvurdering af trup og hensyn til hvem vi skal spille mod.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det der, det gad jeg godt!Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægSpændende kamp, hvor jeg føler at OB har en chance. Holdet er blevet mere kompetetivt, og hvis alt flasker sig, så bliver det sejr. Opstillingen bliver spændende, og der skal bygges videre på sidste uge, hvor der måske bliver plads til et endnu bedre hold.
Jeg ser denne:Holmstrøm
Keskinen Arp
Ulvestad
Sandberg Falk
Andersen Pauli Askou McCoy
Myhra
Og så er der også en bænk der kan ændre noget - spændende
Ganaus og GG har intet at gøre i start-11 som de har spillet indtil videre.
- Likes 1
Comment
-
Ja lige før man tænker den skal bare overståes bedst muligtOprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægPuha. Jeg ser ingen superliga svagheder hos Midtjylland. Skal vi have noget med fra den kamp skal vi være heldige og de skal have en dårlig dag.
Forhåbentligt kan vi undgå skader og TT kan have alle mand klar til landskamppausen. Det kunne som minimum være opløftende. God kamp.
og så se frem til efter pausen…
pas nu på Etim….
Comment
-
Absolut Forstår det virkelig ikke. GG for lang snor og så må han gerne vise nu endelig at han fortjente det.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægGG der INTET har vist offensivt eller defensivt foretrækkes over Fiete der scorede to mål i Aarhus og i det store hele passer sine defensive pligter? TT gør virkelig ikke noget for overbevise mig…"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment