Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt. OB - Midtjylland lørdag d.19.9 kl.18.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Ja i en skadesxri trup, der kommer han i overskud. Thomasberg vil utvivlsomt have løbestærke slidere ind centralt, og lige nu spiller vi kun med en decideret angriber. Derfor er han lihe nu i overskud, fordi det hidtil har lignet at Gammelgaard og Keskinen sidder på kanterne.
    Det vil dog helt sikkert være til Arp's fordel at vi i Randers havde succes med at kanterne stod mere centralt. Her vil Arp passe bedre ind end som klassisk kant, hvor han mangler noget fart.Ulempen er at Keskinen efterhåndem sidder tungt på venstre, og det er nok her Arp ville passe bedst ind ift. at trække ind tll sit uhyggelige højreben. Arp er dog så klog en spiller, at jeg godt tror han kunne gøre sig som et solidt aktiv derude, hvis ikke Gsmmelgaard levere mere output. Derudover er Suhonen en dark horse til at snuppe pladsen fra dem begge. Hans indhop bliver også bedre og bedre
    Men er det ikke fedt at vi på trods af alle rædslerne trods alt står med en trup hvor en klassespiller som Arp og også Ismahila ikke er selvskrevne til startpladserne? At der rent faktisk er gamechangere på bænken og vi har noget at skyde med. Der er en verden til forskel på den trup TT har nu og AZ havde til første kamp.
    Den samlede kvalitet kunne være bedre, holdet kunne være mere samspillet osv men hvad der er lige nu kan noget.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men er det ikke fedt at vi på trods af alle rædslerne trods alt står med en trup hvor en klassespiller som Arp og også Ismahila ikke er selvskrevne til startpladserne? At der rent faktisk er gamechangere på bænken og vi har noget at skyde med. Der er en verden til forskel på den trup TT har nu og AZ havde til første kamp.
      Den samlede kvalitet kunne være bedre, holdet kunne være mere samspillet osv men hvad der er lige nu kan noget.
      Hov - det er altså ros det der, ovenikøbet til trupsammensætningen, en klokkeklar fejl - du får det gule kort ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Hov - det er altså ros det der, ovenikøbet til trupsammensætningen, en klokkeklar fejl - du får det gule kort ;-)
        Plum nævner ret beset intet om trupsammensætningen. Blot at truppen efterhånden er bred nok til at vi har reelle gamechangere og ikke u-spillere (Unge eller Under-niveau). En trup kan godt have høj kvalitet spiller for spiller, men være dårligt sammensat til trods for det. Jeg synes om noget, at truppen er blevet endnu dårligere sammensat med indkøbet af, igen spillere med et fint niveau som Keskinen og GG, men som er kantspillere. Kantspillere som vi brugte 1-1½ år på at skille os af med indtil ledelsen vendte på en tallerken og så pludselig købte to af (og vi har vel kun Krølle som reel kantreserve...men som bruges som VB ) fordi vi skulle have ny træner. Thomasbergs pragmatisme kan forhåbentlig kompensere for den dårligt sammensatte spillertrup.
        Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Plum nævner ret beset intet om trupsammensætningen. Blot at truppen efterhånden er bred nok til at vi har reelle gamechangere og ikke u-spillere (Unge eller Under-niveau). En trup kan godt have høj kvalitet spiller for spiller, men være dårligt sammensat til trods for det. Jeg synes om noget, at truppen er blevet endnu dårligere sammensat med indkøbet af, igen spillere med et fint niveau som Keskinen og GG, men som er kantspillere. Kantspillere som vi brugte 1-1½ år på at skille os af med indtil ledelsen vendte på en tallerken og så pludselig købte to af (og vi har vel kun Krølle som reel kantreserve...men som bruges som VB ) fordi vi skulle have ny træner. Thomasbergs pragmatisme kan forhåbentlig kompensere for den dårligt sammensatte spillertrup.
          Fin pointe med kanterne, det har også optaget mig siden trænerskiftet/transfervinduet, det må være pga. trænerskiftet at OB har ændret sig på det punkt, kan ikke errindre at der er sagt noget om det fra klubbens side

Men også naturligt at det tager tid at tilpasse truppen når man laver sådan en ændring, der skal tid og nogle transfer vinduer til - det var ikke "gratis" at skifte træner

Trupsammensætning eller ej, jeg køber gerne den med at holdet er stærkere nu end tidligere, det er også indirekte en anerkendelse af det arbejde som OB gør i forbindelse med transfers, man er blevet bedre til at undgå lottokupon'er

Der er desværre en masse negativitet i forum, det var også min tanke, dejligt med positive indlæg ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Fin pointe med kanterne, det har også optaget mig siden trænerskiftet/transfervinduet, det må være pga. trænerskiftet at OB har ændret sig på det punkt, kan ikke errindre at der er sagt noget om det fra klubbens side

Men også naturligt at det tager tid at tilpasse truppen når man laver sådan en ændring, der skal tid og nogle transfer vinduer til - det var ikke "gratis" at skifte træner

Trupsammensætning eller ej, jeg køber gerne den med at holdet er stærkere nu end tidligere, det er også indirekte en anerkendelse af det arbejde som OB gør i forbindelse med transfers, man er blevet bedre til at undgå lottokupon'er

Der er desværre en masse negativitet i forum, det var også min tanke, dejligt med positive indlæg ;-)
            Jeg er enig at trænerskiftet er den primære årsag til at vi har hentet kantspillere igen. Så er det klart at det tager tid at tilpasse truppen til sådan en ændring...det sagde vi så også sidste sommer, og sommeren inden den...og inden den også! Jeg kan ikke fortænke folk i at være negative, hvis ikke grænsende til modløse over at se ledelsen agere ad hoc med den følge, at man ikke har det lange lys på, og dermed begår de samme fejltrin år for år. Spillerrekrutteringen virker til at være blevet bedre, det indrømmer jeg gerne...vi henter i hvert fald spillere med et gennemsnitligt bedre niveau end vi har gjort i en håndfuld år, desuagtet enkelte nitter i blandt. Og det uden at vi har øget budgettet væsentligt udover hvad fodboldverdenens inflation har krævet fra Thorborgs lommer. Men vi er nok mange der kaster bekymrende blikke mod Esbjerg og i særdeleshed AaB, som er en falleret traditionsklub der ud fra første øjekast godt kunne se ud som om at de pt lider den langsomme død, som vi i værste fald gennemlever de kommende 5-10 år hvis man fortsætter med slingrekurs, selvtilfredshed og manglende selvindsigt.
            Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Ser ud til at Ulven og Ouedraogo er klar til lørdagens kamp

https://campo.dk/2026/09/17/inden-fc...g-goer-status/

Pauli er nok ude og Terkel er kommet på langtidsskade listen

Comment

Dagens FS/SF mener det bliver i en 3-5-2 opstilling som naturligt bliver 5-3-2 i defensiven

.............................Myhra
                ......Pauli..............Askou..............Gomez

............................Falk
                ................GG..............J.Sandberg
                Krølle............................................ . McCoy
                ....................Ganauss
                ......................................Topi

Det må give en massiv bænk med
                Fiete
                Oudraogo
                Ulvestad
                Holmström
                Grot m.fl.​
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Dagens FS/SF mener det bliver i en 3-5-2 opstilling som naturligt bliver 5-3-2 i defensiven

Fiete
                  Oudraogo
                  Ulvestad
                  Holmström
                  Grot m.fl.​
                  Mon ikke det bliver med Ganauss fremme og GG og Topi som smalle kanter.

GG må være god til træning! Fedt Sandberg bliver ved med at spille.

Laver vi taktikken for meget om fra kamp til kamp? Vores 4-3-3 mod RFC fungerede.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Mon ikke det bliver med Ganauss fremme og GG og Topi som smalle kanter.

GG må være god til træning! Fedt Sandberg bliver ved med at spille.

Laver vi taktikken for meget om fra kamp til kamp? Vores 4-3-3 mod RFC fungerede.
                    Ja - GG må være god til træningen .. i hvert fald så god at TT ser ham som starter Jeg glæder også over at Sandberg står til at starte sammen med RF. Back rokeringerne betyder måske at det vurderes at Krølle mangler noget fysisk og skal bakkes op af en fysisk stærkere som Pauli lader til at være. McCoy anser jeg for at være stærk nok til at håndtere det fysiske pres FCM helt sikkert kommer med.
                    Last edited by manner; i dag, 07:26.
                    Believe OB

Comment

Fiete
                      Oudraogo
                      Ulvestad ud
                      Holmström
                      Grot m.fl.​
                      Den vel stærkeste bænk jeg kan huske.
                      Men forstår ikke at Gammelgård får så lang snor. Synes hidtil har han skuffet og selvom Fiete har en formkrise så kan han altid komme med kampafgørende aktioner og er vel sammen med Falk den med den bedste spilforståelse Men måske overbeviser GG ja i dag at det var rigtigt at lade ham starte.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Den vel stærkeste bænk jeg kan huske.
                        Men forstår ikke at Gammelgård får så lang snor. Synes hidtil har han skuffet og selvom Fiete har en formkrise så kan han altid komme med kampafgørende aktioner og er vel sammen med Falk den med den bedste spilforståelse Men måske overbeviser GG ja i dag at det var rigtigt at lade ham starte.
                        En detalje er jo også at vi i 3 transfervinduer har ledt efter en venstrebenet cb/vb men ingen af dem der (måske) starter er v.benede. Pt.har vi Adam, Yttergård og Rakneberg som voksne spillere, men igen vurderes stærke nok af TT.

Believe OB

Comment

En detalje er jo også at vi i 3 transfervinduer har ledt efter en venstrebenet cb/vb men ingen af dem der (måske) starter er v.benede. Pt.har vi Adam, Yttergård og Rakneberg som voksne spillere, men igen vurderes stærke nok af TT.
                          Det er ret vildt. Rakne skal have en fair chance efter lang skadesperiode. Lige nu tænker jeg, at det er ok, at vi kun har ham på leje.

Mon ikke vi stiller med 3 cebterbacks i dag for netop at kompensere for back-situationen.

Comment

De trækker da den trup udtagelse i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              De trækker da den trup udtagelse i dag
                              Gad vide hvorfor? Nogle syge eller pludseligt skadet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Gad vide hvorfor? Nogle syge eller pludseligt skadet?
                                Et rigtig godt spørgsmål…

Comment

Working...
                                X