Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - FCK, 6. september 2026
Collapse
X
-
Krølle skal nok gøre det godt men hvor er det vildt at vi med tre venstrebenede forsvarsspillere stadig skal bruge alternativer. Tænkte ellers at det var noget for Yttergård i dag, hvis vi skal stå lidt lavt ..Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS/SF mener starteren bliver som
................................Myhra
McCoy.............Askou.........Gomez............. Krølle
....GG............RF............Draogo............ ....Topi
.............Fiete.............................Hol mström
FS mener også at "Ulven" var udset til at starte, men eftersom han ikke trænede lørdag er det Fiete der "er den""Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
TT har vel set dét, som de fleste har set; Ingen af de to har vist et niveau, der er i nærheden af noget bæredygtigt. Og jeg tvivler stærkt på, om de nogensinde kommer til at vise det i en Striwet trøje (eller i nogen andres trøjer, for den sags skyld) Nøj hvor har de været sløje.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægKrølle på VB er tæt på absurd. Men ok, vi må give Dexter skud og håbe på det bedste…
Det er et ret stort signal ifht AS og Ytter.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Mener bestemt at Ytter er købt til CB.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægKrølle på VB er tæt på absurd. Men ok, vi må give Dexter skud og håbe på det bedste…
Det er et ret stort signal ifht AS og Ytter.
Anyway.
Et kamp skræk scenarie, for mig, er at OB kommer på 1-0, spiller blændende for så at tabe 3-1 (8-0 er også skidt )
Fck har lavet en del af disse comebacks og det skal helst ikke ske igen i dag. Må nøjes med at høre den i radioen i dag.
Comment
-
Noah Manata overraskede også mig. Men man er nok i forhandlinger om en SL kontrakt når han bliver 18 og bruger det til at holde ham varm.Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægRakneberg, Suhonen og Noah Manata i truppen...
Men mon ikke han bliver 1 af de 3 der ryger ud af den endelige
Comment
-
Enig.Oprindeligt indsendt af O den se Se indlægFedeste bruttotrup i en hel del år?? Blev i hvert fald lidt høj af at få mailen med den
Vinduet føles undervældende. Men fedeste trup jeg kan huske siden de glade sølvår.
Meget pre-match stress hos mig.
Fas est et ab hoste doceri.
Comment
Comment