Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kan se der er udsolgt nu.

Blivet spændende at se hvem der skal sidde over. Udover Noah og måske Juul, så er resten “etableret” spillere. Så med alle klar vil der være nogen som er helt uden for truppen.

Men mon ikke vores nye VB og måske Suhonen sidder over, hvis ulven ellers er klar. Tænker det er en stor trup fordi der er lidt tvivl om et par stykker.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg tæller Therkildsen med der har gjort det i træningen hele ugen op til i dag men er usikker på om han har spillet den i kamp
      Bedømt fra de sidste to træninger var det også ham som skulle tage vb , men han blev ja skadet i går
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Er der en der har en billet tilovers, jeg kan ikke trække biletten fra mit sæsonkort. Måske for sent ude, der er dog nummerede pladser tilbage.
        Jeg har en billet for unge på RMN i overskud fordi sønnen er ikke med Vil du have den så send dit E-Mail.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Ellers nogen som er interesseret i en billet unge/RMN?
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Mener bestemt at Ytter er købt til CB.

Anyway.
            Et kamp skræk scenarie, for mig, er at OB kommer på 1-0, spiller blændende for så at tabe 3-1 (8-0 er også skidt )
            Fck har lavet en del af disse comebacks og det skal helst ikke ske igen i dag. Må nøjes med at høre den i radioen i dag.
            Det gør OB ellers aldrig..... Eller noget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Mener bestemt at Ytter er købt til CB.

Anyway.
              Et kamp skræk scenarie, for mig, er at OB kommer på 1-0, spiller blændende for så at tabe 3-1 (8-0 er også skidt )
              Fck har lavet en del af disse comebacks og det skal helst ikke ske igen i dag. Må nøjes med at høre den i radioen i dag.
              Jeg kan heller ikke helt slippe den tanke. Det var jo om noget en ting der kendetegnede sidste sæson, at vi kommer foran og så smider det, helt eller delvist.

Og nu skete det så mod AGF og Horsens, og jeg frygtede vi var ved at gøre det mod Fredericia også, men det gik.

Det må simpelthen blive sådan en sæson igen. En ting er selvfølgelig de tabte point, men det er sgu godt nok også hårdt oppe i hovedet at opleve det så tit. Jeg håber den bredere trup også indeholder kvaliteten til at få dæmmet op for tab af så mange point.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Ingen Ulvestad.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ellers nogen som er interesseret i en billet unge/RMN?
                  Hej andreas, ja da christinebjensby@gmail.com

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                    Ingen Ulvestad.
                    Er han blevet skadet?

Comment

FCK har været uhyggeligt effektive og farlige, og i deres midtugekamp neutraliserede de bare FCN fra start. Det bliver meget svært i dag,

Comment

McCoy ser ud til at fortsætte på venstre back, med Krølle på højre. Det betyder at Krølle skal stå overfor Robert. Bliver spændende at se hvordan han klarer det

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Er han blevet skadet?
                          Pas, men kan bare se han ikke er med. Men skrev Andlox ikke også at han ikke var til træning i går?

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            FCK har været uhyggeligt effektive og farlige, og i deres midtugekamp neutraliserede de bare FCN fra start. Det bliver meget svært i dag,
                            Jeg var også meget imponeret af FCK i torsdags. De fik dog også kampen som de ville have den. En hurtig føring og så kunne de stå meget lavt og gøre rummene små for FCN's hurtigløbere. Det klarede de virkelig godt.
                            De var dog klart bedst i perioden med Mads Emil Madsen og Corner på banen. Da de gik ud, så skabte de ikke meget fremme på banen.
                            OB skal FCK jo slå, så de skal frem over isen, og derfor bliver opgaven en lidt anden for dem i dag. Derudover starter de uden Elyounussi inde i dag. Han har i denne sæson nærmest ikke kunne få et træf på bolden, uden det ender ud i noget genialt. Forudsætningerne bliver derfor ikke bedre for os end i dag. FCK har spillet en hård midtugekamp. De er skadesplaget og starter med deres bedste spiller på bænken.
                            Eneste minus i optakten er at Ulvestad åbenbart har fået en skade eller er syg. Det lød som om han var tiltænkt en rolle fra start i dag.

Comment

Grot??

Comment

Fed frisure andlox

Comment

Working...
                                X