Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Han har i hvert fald UEFA’ Pro Licens, hvilket forudsætter at du som min. har dansk A-Licens.

Mener også at han underviser i noget fodbold som jeg så går ud fra at han selv har.

Han har også en bestyrelsesuddannelse så jeg.
    En "bestyrelsesuddannelse" (som vi førhen kaldte et kursus, da det kun er fire dage og uden ECTS-points) retfærdiggører hans position

Jeg har utrolige mange bekendte, som har taget sådan en uddannelse i tidens ånd... men ikke rykket en brik... kun shinet på LinkedIn og Facebook med, at nu står de klar til at revolutionere diverse virksomheder med deres nye weekendviden

Selvfølgelig har han en licens ellers kunne han ikke havde være træner ! Men gør det ham til en god leder/forretningsmand ???!!!

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvilke "flere" uddannelser ?
    Han har i hvert fald UEFA’ Pro Licens, hvilket forudsætter at du som min. har dansk A-Licens.

Mener også at han underviser i noget fodbold som jeg så går ud fra at han selv har.

Han har også en bestyrelsesuddannelse så jeg.

Leave a comment:

replied

Mere end 30 års erfaring med dansk fodbold i forskellige roller, herunder sportsdirektør i en af de danske topklubber. At være cheftræner er også et lederjob.
    Han har været selvstændig, har flere uddannelser indenfor fodbold og ledelse - udøvet det i praksis.
    Jeg tror dog ikke at han har meget økonomisk forståelse på det teoretiske plan uddannelsesmæssigt, hvilket måske kan forklare hans forsigtighed i det område.
    Hvilke "flere" uddannelser ?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Mere end 30 års erfaring med dansk fodbold i forskellige roller, herunder sportsdirektør i en af de danske topklubber. At være cheftræner er også et lederjob.
    Han har været selvstændig, har flere uddannelser indenfor fodbold og ledelse - udøvet det i praksis.
    Jeg tror dog ikke at han har meget økonomisk forståelse på det teoretiske plan uddannelsesmæssigt, hvilket måske kan forklare hans forsigtighed i det område.
    Dejligt, at der trods alt findes kritikere, som kan se lidt mere nuanceret på tingene

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Og du holder ganske enkelt for meget af at at være negativ på Troels Bech - kunne du ikke starte den tråd jeg tidligere har anbefalet ? ( altså den hvor du basher Troels Bech ) så kan vi andre slippe for dine meget ens vinklede statements.
    Og lad nu være med at trække offerkortet - det får dig til at fremstå ynkelig.
    Øøøhhh... jeg svarer på nogle spørgsmål fra @Rangers94

Jeg er da ikke negativ, men svarer med fakta.

Edit: Igen, igen, igen vil jeg gerne pointere, at jeg ikke har noget mod TB personligt, men mener ikke han har de faglige kompetencer til at bestride jobbet.

Edit, edit: Hvad synes du om at TB er iført en BIF-trøje under en af hans ture, samtidig med at han sidder i det eksterne udvalg, som et par uger efter er med til at udpege ham som BWs afløser Selvfølgelig må han gå i det tøj han synes bedst om, meeen.... (måske er jeg bare for tyndhudet )
    Last edited by Online; i dag, 10:30.

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han har en bachelor i italiensk og en uddannelse i protreptik...

Hans trænerkarriere har jo ikke været prangende og tiden i BIF var jo med en smørrebrødsseddel i hånden fra AZ.

https://www.transfermarkt.com/troels...l/trainer/2895

Ledelseshøjskolen går heller ikke så godt.
    Og du holder ganske enkelt for meget af at at være negativ på Troels Bech - kunne du ikke starte den tråd jeg tidligere har anbefalet ? ( altså den hvor du basher Troels Bech ) så kan vi andre slippe for dine meget ens vinklede statements.
    Og lad nu være med at trække offerkortet - det får dig til at fremstå ynkelig.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Tillader mig også at spørge her, som jeg har gjort andre steder. Ved det er nemt "dagen efter", men... Hvad er det egentlig, der kvalificerer Troels Bech til at være leder/chef i dansk fodbold? Hvad er hans meritter? Er hans CV en anekdote-bog skrevet af SFÅ?
    Han har en bachelor i italiensk og en uddannelse i protreptik...

Hans trænerkarriere har jo ikke været prangende og tiden i BIF var jo med en smørrebrødsseddel i hånden fra AZ.

https://www.transfermarkt.com/troels...l/trainer/2895

Ledelseshøjskolen går heller ikke så godt.
    Last edited by Online; i dag, 09:23.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Tillader mig også at spørge her, som jeg har gjort andre steder. Ved det er nemt "dagen efter", men... Hvad er det egentlig, der kvalificerer Troels Bech til at være leder/chef i dansk fodbold? Hvad er hans meritter? Er hans CV en anekdote-bog skrevet af SFÅ?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Sådan er det jo, når man sidder og venter på næste uges tilbudsavis. Og må erkende at der allerede er udsolgt, når man besøger butikken om tirsdagen.
    Jep, så kigger man på hylden med “bekæmp madspild” og risikerer at komme hjem med noget som ikke er ret godt, og ingen holdbarhed har.
    Det er ikke som at bestille ved Nemlig.com , hvor de sælger friske råvarer med længst mulig holdbarhed.
    Her kan man også få varerne leveret, så maden ikke først er færdig når halvdelen af gæsterne er gået hjem.
    Last edited by Magge; i dag, 05:27.

Leave a comment:

• Rangers94
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

TB har vel hentet de fleste spillere der endte med at være i aktion i dag?
    Og så har han også formået at sammensætte et hold fuldstændig blottet for ledere.

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Jeg kan sådan set godt forstå det, i og med at de fleste spillere er mellemvarespillere (i dag var langt de fleste ikke engang værdige nok til sådan en betegnelse) der virkede tilfredse med at være i den her hyggelige lille klub. Og udover spillere er stab, ledelse mm. er jo naturligvis også sølet ind i - og reproducerer også - selvsamme normer, værdier (med andre ord, kultur) og adfærd, der har bidraget til at OB er, hvor vi har været i 15 år.(…) Men for mig handler kærlighed om at bringe glæde; og intet bringer glæde som sejre og godt spil. Det kommer enten ved at købe sig til det som vi kunne gøre i sølvårene, eller ved at have en kultur og mentalitet, hvor der ikke er plads til "godt nok" eller "til at leve med" eller hygge.
    Det er et fint indlæg, og jeg håber da at alle i klubben er enige i dets essens. Jeg tror bare du misforstår. Det har ikke drejet sig om “vinderkultur” eller “det er ikke godt nok bare at være med” og at AZ krævede mere pg mere og mere, ikke bare middelmådighed; og det gad de sgu ikke høre på, de bløde slatne spillere og coaches midt i deres kaffe og kage-slabberas.

Hvis det bare var det at kræve stål og elite vinderkultur, herregud, det håber jeg da alle vores trænere kræver.
    Det har mere drejet sig om personlighed og interpersonelle konflikter og splid. Altså, som i Peter Hyballa light. For nu at overdrive mhp. forståelse.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Hvordan er reglerne, såfremt man nu skulle ende ud i at fyre Troels Bech og Alexander Zorniger stadig ikke er løst fra sin kontrakt, ville man så kunne få ham retur til en frisk start?

At fyre ham er den største fejl man har begået siden den dag man ansatte Andreas Alm.....
    ja, det er selvfølgeligt muligt, da han stadigvæk aflønnes af OB

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fed frisure andlox
    Den skabte i hvert fald mere begejstring end kampen på banen ...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Hvordan er reglerne, såfremt man nu skulle ende ud i at fyre Troels Bech og Alexander Zorniger stadig ikke er løst fra sin kontrakt, ville man så kunne få ham retur til en frisk start?

At fyre ham er den største fejl man har begået siden den dag man ansatte Andreas Alm.....
    Er absolut enig i det sidste men det lyder helt urealistisk at han bliver træner igen. Giv ham TBs job.

Leave a comment:

• jojo
    replied

Leave a comment:

Working...
X