Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Mere end 30 års erfaring med dansk fodbold i forskellige roller, herunder sportsdirektør i en af de danske topklubber. At være cheftræner er også et lederjob.
    Han har været selvstændig, har flere uddannelser indenfor fodbold og ledelse - udøvet det i praksis.
    Jeg tror dog ikke at han har meget økonomisk forståelse på det teoretiske plan uddannelsesmæssigt, hvilket måske kan forklare hans forsigtighed i det område.
    Hvilke "flere" uddannelser ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvilke "flere" uddannelser ?
      Han har i hvert fald UEFA’ Pro Licens, hvilket forudsætter at du som min. har dansk A-Licens.

Mener også at han underviser i noget fodbold som jeg så går ud fra at han selv har.

Han har også en bestyrelsesuddannelse så jeg.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Han har i hvert fald UEFA’ Pro Licens, hvilket forudsætter at du som min. har dansk A-Licens.

Mener også at han underviser i noget fodbold som jeg så går ud fra at han selv har.

Han har også en bestyrelsesuddannelse så jeg.
        En "bestyrelsesuddannelse" (som vi førhen kaldte et kursus, da det kun er fire dage og uden ECTS-points) retfærdiggører hans position

Jeg har utrolige mange bekendte, som har taget sådan en uddannelse i tidens ånd... men ikke rykket en brik... kun shinet på LinkedIn og Facebook med, at nu står de klar til at revolutionere diverse virksomheder med deres nye weekendviden

Selvfølgelig har han en licens ellers kunne han ikke havde være træner ! Men gør det ham til en god leder/forretningsmand ???!!!

Comment

Du kan finde hvilken som helst fodboldinteresseret fan, og den person ville gøre det bedre end Troels B. Vi har råbt og skreget som nogle sindssyge kællinger, at der skulle forstærkninger til forsvaret, og alligevel løber Askou, Gomez og tilfældige backs stadig rundt og spiller Superliga. Det er rystende hvad pengene bliver brugt på

Comment

Working...
          X