Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Når man udligner i sidste sekund, så er det at stjæle et point. Vil du virkelig påstå, at vi fortjente dét point?

MvH ChrisOB
    Jeg synes vi fortjente et point. Synes også statistikkerne, som jeg har oplistet tidligere tydeligt viser det.

I mine øjne er det ikke tyveri, hvis man scorer i tillægstiden. Tyveri er hvis man markant har underpræsteret det andet hold, men alligevel fået point.

Du kan jo ha en anden definition på tyveriet.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ift hvad OB byder vores fans syntes jeg vi har en fantastisk stemningsscene. Kan man virkelig forlange mere efter 15 års elendighed?
      Nej for satan , hvis stemningen skulle følge udviklingen i klubben, ville vi jo have stemning ala Randers
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Vi behøver skam ikke forbyde flag. Men kunne man måske gøre dem mere tålelige i størrelserne?

vi snakker jo 3x3, 4x4 meter på de største af de fem flag.

det er tosset når det skræmmer folk væk. Jeg vil gerne både bidrage OG kunne se kampen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Problematikken vedrørende flag, er også blevet nævnt i SFÅ, og hvis man bare er kommet for at se fodbold, kan jeg sagtens forstå at det er irriterende. Men at der er flag i stemningsområdet, er jo ikke en dansk ting, det sker over hele verden. Hvis man går til fodbold i Tyskland, så ser man at fansene tydeligvis ikke har noget problem med det, på trods af at de er meget "værre" til det dernede. Det er en del af kulturen, så jeg forstår ikke hvorfor det skal gøres til et problem når OBs fans gør det, for at være ærlig
          Jeg vil gerne synge og SE kampen samtidig. Det er praktisk talt umuligt. Det synes jeg er ærgerligt. Kunne de ikke stille sig længere oppe på tribunen. Så bliver færre i det mindste påvirket. Flagene giver jo ikke lige frem stemning. Men det gør folk der synger.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg vil gerne synge og SE kampen samtidig. Det er praktisk talt umuligt. Det synes jeg er ærgerligt. Kunne de ikke stille sig længere oppe på tribunen. Så bliver færre i det mindste påvirket. Flagene giver jo ikke lige frem stemning. Men det gør folk der synger.
            Det er også fair nok, og jeg kan da godt have det på samme måde. Jeg tror bare man skal acceptere at det er en del af et stemningsafsnit på et stadion

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

Mennesker før flag. Når omkring 30 mennesker forlader stemningsområdet, så gør det jo noget ved lydniveauet. Jeg mener det formindsker stemningen.

Men næste gang du ser en fodboldkamp, så prøv at lukke dine øjne et halvt sekund og åbne dem et halvt sekund. Sådan er det at stå bag de store flag.
              Når jeg ser OB spille i den her sæson har jeg lyst til at lukke øjnene 10 sekunder og åbne dem et halvt sekund.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Når jeg ser OB spille i den her sæson har jeg lyst til at lukke øjnene 10 sekunder og åbne dem et halvt sekund.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

Jeg synes vi fortjente et point. Synes også statistikkerne, som jeg har oplistet tidligere tydeligt viser det.

I mine øjne er det ikke tyveri, hvis man scorer i tillægstiden. Tyveri er hvis man markant har underpræsteret det andet hold, men alligevel fået point.

Du kan jo ha en anden definition på tyveriet.
                  Jeg må nok erkende at min oplevelse af kampen nok lige har fået et nyt i den overnegative retning. Her i retrospekt. Vi fortjente et point.

MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Jeg må nok erkende at min oplevelse af kampen nok lige har fået et nyt i den overnegative retning. Her i retrospekt. Vi fortjente et point.

MvH ChrisOB
                    Jeg er skyldig i det samme. Det må man stå ved.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

helt enig

Comment

Working...
                      X