Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

Jeg havde startet ham uanset, hvem hans makker evt skulle være. Vi manglede klart hans dybe løbe i frimærkerne og generelt en trussel på kontraer, som vi faktisk fik en del af, men som både Arp og Toppi pissede væk.
    Han var god da han kom ind men der er også svært at bænke Arp, Topi og Holmstrøm når nu de har lavet 2 mål/assist alle sammen de sidste par kampe.
    Der er noget kvalitet som kan blive godt i offensiven men lige hvordan vi løser det bedst mangler vi at opleve.
    Jeg kunne godt tænke mig at se Ganaus og Holmstrøm få en hel kamp sammen som duo

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han er lige hentet på leje i FCK efter at have sagt nej til OB. Så det bliver nok lidt svært
      Ej. Pokkers.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja - hørte godt han blev kåret - det forstod jeg så heller intet af
        Det KUNNE jo hænge sammen med de 7 redninger han bl.a. var noteret for gennem kampen. Men jeg kan forstå, at hvis man først insisterer på at OB INTET skabte, så kan man heller ikke se at modstanderens målmand havde noget at lave. Så du er da i det mindste konsistent

Lyngby Boldklub - OB 30-08-2026

LYN 1-1 OB | Lyngby - OB 30/08/2026, Spillerstatistik - Flashscore.dk | Kamp​​
        Last edited by anglicantian; i går, 16:17.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vi skaber jo ingenting, spiller en elendig kamp - og slipper derfra med 1 point, målet scoret i sen overtid. Det er tyveri.

TT er ikke problemet, men næppe heller løsning.

Vi er ikke længere "midt i et transfervindue", vi er ret meget i slutningen af et transfervindue.
          1+2 Keskinen skyder bliver reddet og skaber en åben målchance på fri kasse til Gammelgaard.

3 Holmstrøm spiller Therkildsen fri til skud

4+5 Ganaus har et langskud og et hovedstød

6 Keskinen kommer frit igennem men bliver hentet af et vanvidstilbageløb af Garananga.

7 Bonde scorer et mål på en viderestrejfning fra Holmstrøm

8 Gammelgaard får plukket et skud mod trekanten af keeperen i 1. Halvleg efter klumpspil.

Jeg mener, der er flere, men kan ikke lige komme på dem
          alle sammen lige nu. Jeg synes faktisk, der var fremgang at spore siden Horsens og AGF-kampene.

Det er stadig ikke godt, og vi glæder os til den landskampspause, så tingene forhåbentligt kan sidde bedre fast.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Det KUNNE jo hænge sammen med de 7 redninger han bl.a. var noteret for gennem kampen. Men jeg kan forstå, at hvis man først insisterer på at OB INTET skabte, så kan man heller ikke se at modstanderens målmand havde noget at lave. Så du er da i det mindste konsistent

LYN 1-1 OB | Lyngby vs OB 30/08/2026 | Fodbold - Flashscore | Spillerstatistik
            Han har et, især, rigtig godt indgreb i 1. halvleg hvor han er ude forbi straffesparkspletten og tackler Holmstrøm der er mm fra en 1 mod 1.
            Deres nummer 24 shinede også i dag. Han kommer bl.a. flyvende ind med en glidende tackling på en OB friløber.

Comment

Statistikkerne er mere lige, end jeg troede, og endda med en del i vores favør. XG siger 2,0 til Lybgby og 1,98 til os.

Vi har alle bias, og når man er træt i anden potens over tingenes tilstand, fokuserer man på det negative.

Men altså, øjetesten siger stadig for mig, at det det her er det ringeste OB-hold i nyere tid.

Comment

Askou svimmel og Grot syg. Så lugter ikke af salg pt ihverfald

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...el-grot-er-syg

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

LYN 1-1 OB | Lyngby - OB 30/08/2026, Spillerstatistik - Flashscore.dk | Kamp​​
                  nu gik jeg lige tilbage og så højdepunkter, så med fare for de ikke havde alle vores store chancer med...

Keskinen i 1. stor chance, flot redning af keeper, opfølger har keeper intet at gøre med - afbrænder.

Så var der 3 Ganaus afslutninger - altså du kan da godt kalde dem redninger, vil mene det er bolde målmanden skal tage altid; langskud udefra, vattet hovedstød i jorden og en dribletur hvor Ganaus ender i en relativt spids vinkel, afslutter slattent lige på målmanden.

Therkildsen fra 1. får de målspark - så tænker ikke målmanden har rørt den, endnu et skud forbi mål

Så var der vidst en skud uden for feltet i starten af 2. halvleg tror det var gammelgaard - fin redning.

2 flotte redninger tæller jeg det til. Der ud over en del som han skal tage da afslutningerne i den grad mangler kvalitet.

Det kan godt være vi har set to forskellige kampe - jeg mener vi skaber ALT for lidt.

Comment

Dette sammendrag er enten forudindtaget ellers giver det også et billede af et fortjent point

https://bold.dk/fodbold/play/701513

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Måske skulle du ikke stille dig på stemningstribunen.
                      Mennesker før flag. Når omkring 30 mennesker forlader stemningsområdet, så gør det jo noget ved lydniveauet. Jeg mener det formindsker stemningen.

Men næste gang du ser en fodboldkamp, så prøv at lukke dine øjne et halvt sekund og åbne dem et halvt sekund. Sådan er det at stå bag de store flag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

Mennesker før flag. Når omkring 30 mennesker forlader stemningsområdet, så gør det jo noget ved lydniveauet. Jeg mener det formindsker stemningen.

Men næste gang du ser en fodboldkamp, så prøv at lukke dine øjne et halvt sekund og åbne dem et halvt sekund. Sådan er det at stå bag de store flag.
                        Problematikken vedrørende flag, er også blevet nævnt i SFÅ, og hvis man bare er kommet for at se fodbold, kan jeg sagtens forstå at det er irriterende. Men at der er flag i stemningsområdet, er jo ikke en dansk ting, det sker over hele verden. Hvis man går til fodbold i Tyskland, så ser man at fansene tydeligvis ikke har noget problem med det, på trods af at de er meget "værre" til det dernede. Det er en del af kulturen, så jeg forstår ikke hvorfor det skal gøres til et problem når OBs fans gør det, for at være ærlig

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

1+2 Keskinen skyder bliver reddet og skaber en åben målchance på fri kasse til Gammelgaard.

3 Holmstrøm spiller Therkildsen fri til skud

4+5 Ganaus har et langskud og et hovedstød

6 Keskinen kommer frit igennem men bliver hentet af et vanvidstilbageløb af Garananga.

7 Bonde scorer et mål på en viderestrejfning fra Holmstrøm

8 Gammelgaard får plukket et skud mod trekanten af keeperen i 1. Halvleg efter klumpspil.

Jeg mener, der er flere, men kan ikke lige komme på dem
                          alle sammen lige nu. Jeg synes faktisk, der var fremgang at spore siden Horsens og AGF-kampene.

Det er stadig ikke godt, og vi glæder os til den landskampspause, så tingene forhåbentligt kan sidde bedre fast.
                          Der er også en chance til Holmstrøm i 1. Halveg efter indlæg fra Keskinen, hvor Holmstrøm lige er kommet en meter for langt frem, og derfor skyder for slapt.

Der er en lille fremgang. Falk spiller sin bedste kamp i sæsonen. Holmstrøm kommer med den ekstra fysik ift. Ganaus, og får holdt i boldene op på ham.

Man kunne godt overveje Ganaus på højrekanten i stedet for Gammelgaard. Gammelgaard ligner en, der skal spilles ind. Der kommer ikke meget fra ham. Jeg savner nogle flere løb og udfordringer fra ham, som vi ser fra Keskinen på den anden side. Man har ikke den der følelse af at der virkelig kan ske noget, når Gammelgaard har bolden, og den skal man jo have når en kantspiller har bolden.

Enig i at det fortsat ikke er godt. Der er forbedringspotentiale over hele linjen, defensivt som offensivt, med og uden bold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Problematikken vedrørende flag, er også blevet nævnt i SFÅ, og hvis man bare er kommet for at se fodbold, kan jeg sagtens forstå at det er irriterende. Men at der er flag i stemningsområdet, er jo ikke en dansk ting, det sker over hele verden. Hvis man går til fodbold i Tyskland, så ser man at fansene tydeligvis ikke har noget problem med det, på trods af at de er meget "værre" til det dernede. Det er en del af kulturen, så jeg forstår ikke hvorfor det skal gøres til et problem når OBs fans gør det, for at være ærlig

Vores stemning er i forvejen fesen , hvorfor så gøre det værre ved at forbyde flag?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Vores stemning er i forvejen fesen , hvorfor så gøre det værre ved at forbyde flag?
                              Det mener jeg bestemt heller ikke man skal. Men der er jo tydeligvis nogen der synes det er træls. Så er vi så nogle andre der synes det er mere træls at folk står og er mere interesseret i deres telefon, når der står på RMN-tribunen

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Ift hvad OB byder vores fans syntes jeg vi har en fantastisk stemningsscene. Kan man virkelig forlange mere efter 15 års elendighed?

Comment

Working...
                                X