Hvor lang snor skal vi egentlig give Thomasberg?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lyngby - OB 2026-08-30
Collapse
X
-
Man kan ikke vække nogen, der er i en form for konstant koma. Vi er bare ikke bedreOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDobbelt chance til Lyngby... nu skal vi liiiiige vågne op!
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
start nu bare med at få en bare nogenlunde kompetent sportsdirektør ind…..Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet her er det dårligste OB-hold, jeg nogensinde har set. Holdet i første division spillede i det mindste som et hold.
Det her… det er tydeligt, at spillerne ikke gider og i øvrigt heller ikke magter. TT er bare, ja - ligegyldig.
Vi rykker ned, og jeg håber kun, at det kan medføre, at NT stopper som ejer af klubben.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 3
Comment
-
altså medmindre spillertruppen ligefrem gør oprør - så er du nødt til at give ham min. frem til jul.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvor lang snor skal vi egentlig give Thomasberg?
Træner skifte hjælper næppe heller her. Truppen er for dårligt sammensat, og hele opstarten brugte man på at træne noget andet.
- Likes 1
Comment
-
Det er absolut uforståeligt for mig Arp er pt den eneste som kan skabe nogetOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægMcCoy og Arp ud??"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Det er også en god idé, men der er ikke noget der for alvor ændrer sig under nuværende ejer.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
start nu bare med at få en bare nogenlunde kompetent sportsdirektør ind…..
Men jeg græder tørre tårer ved en fyring af enhver mellemleder og leder i OB.
En klub i forfald. Spillerne gider ikke og magter ikke.
- Likes 1
Comment
Comment