Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg er på mange måder mindre bekymret efter denne kamp end jeg var efter AGF-kampen. Der er efterhånden kommet mere substans og sammenhæng i holdet. Det er alligevel en omstilling at gå fra Zorniger-bold til Thomasberg-bold. Det er altså kun 1 måned, vi har haft vores nye træner.
    Holmström gjorde det udmærket. Det var Therkildsens bedste kamp, jeg har set. Falk var bedre end de sidste 6 kampe, og er måske ved at komme i god kampform igen.
    Adam Sørensen og Gomez har stadig ikke fødderne eller teknikken særligt godt skruet på, og det ændrer sig nok aldrig

Vi kunne sagtens have vundet den kamp, det var utroligt så nemt det var at skabe chancer de sidste 20 minutter mod et meget nervøst Lyngby hold.
    Last edited by anglicantian; i går, 15:29.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

Det var det simpelthen ikke i mine øjne. Det var tyveri i Århus, men ikke i dag.
      Boldbesiddelse vinder vi 45-55
      Skud indenfor rammen vinder vi 1-8
      xG hedder 2,0-1,8

Det er en piskamp og vi skal altid slå Lyngby, men tyveri, det er vi ikke i nærheden af.
      Helt enig, det var ikke tyveri i dag. Bevares, vi scorer til sidst, men der er jo den tid der er at gøre godt med og vi får fortjent scoret.

Vi skulle have vundet den her, det havde vi mulighederne til!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Havde det været Real Madrid eller et af topholdene i superligaen, havde man sagt at det var klasse og “typisk, tophold, der bliver ved med at spille indtil sidste sekund”. Når det er OB, så er det tyveri…

Kæmpe forskel på 0 og 1 point i dag! Alligevel er alle høtyvene fremme og der er seriøst folk, der stiller spørgsmålstegn ved TT. Altså efter 6 kampe og midt i et transfervindue. Det er nok en kende overilet.
        Rolig nu.
        vi skaber jo ingenting, spiller en elendig kamp - og slipper derfra med 1 point, målet scoret i sen overtid. Det er tyveri.

TT er ikke problemet, men næppe heller løsning.

Vi er ikke længere "midt i et transfervindue", vi er ret meget i slutningen af et transfervindue.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vi skaber jo ingenting, spiller en elendig kamp - og slipper derfra med 1 point, målet scoret i sen overtid. Det er tyveri.

TT er ikke problemet, men næppe heller løsning.

Vi er ikke længere "midt i et transfervindue", vi er ret meget i slutningen af et transfervindue.
          Vi rammer stangen og deres målmand bliver kåret til MOM. Der er godt nok mærkeligt, hvis vi intet skaber?

Comment

Jeg syntes det var et fortjent point i en dårlig kamp med 2 dårlige superliga hold

Kortere kan det vel ikke siges?

Comment

Det var det simpelthen ikke i mine øjne. Det var tyveri i Århus, men ikke i dag.
              Boldbesiddelse vinder vi 45-55
              Skud indenfor rammen vinder vi 1-8
              xG hedder 2,0-1,8

Det er en piskamp og vi skal altid slå Lyngby, men tyveri, det er vi ikke i nærheden af.
              Når man udligner i sidste sekund, så er det at stjæle et point. Vil du virkelig påstå, at vi fortjente dét point?

MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Hvordan ville du stille op hvis Ganaus var startet inde? Skulle det være i stedet for Holmstrøm eller Arp?
                Jeg havde startet ham uanset, hvem hans makker evt skulle være. Vi manglede klart hans dybe løbe i frimærkerne og generelt en trussel på kontraer, som vi faktisk fik en del af, men som både Arp og Toppi pissede væk.

Comment

Vi må være det mest usammenhængende hold i hele superligaen…..der er ingen bund i kagen…..hvis dette niveau er hvad vi kan præstere….så kradser krisen…..man er godt på vej til at lave en AA og BW mark 2.0……

Man rykker kun på kvalitets spillere de koster en formue og ledelsen lever på en lyserød sky og tid, hvor “kvalitet” købes for pebernødder.

vi har været igennem et hav af spillere, trænere og sportsdirektører de sidste 15 år…..man kan ikke længere forbigå ledelsen/ejerens ansvar for dette evindelige makværk…

De kan tage deres top 6 mål og identitets projekt og stikke det skråt op i r*ven

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg syntes det var et fortjent point i en dårlig kamp med 2 dårlige superliga hold

Kortere kan det vel ikke siges?
                    Uenig. Jeg synes ikke vi fortjente det point. Lyngby var mindst ringe.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Når man udligner i sidste sekund, så er det at stjæle et point. Vil du virkelig påstå, at vi fortjente dét point?

MvH ChrisOB
                      Gu' fortjente OB da et point mindst lige så vel som Lyngby gjorde.

Comment

MvH ChrisOB
                        Fair nok. Men kampens stats siger noget andet IMO

Comment

MvH ChrisOB
                          Men vi var lige gode til at score indenfor den tid kampen varede.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Vi rammer stangen og deres målmand bliver kåret til MOM. Der er godt nok mærkeligt, hvis vi intet skaber?
                            ja - hørte godt han blev kåret - det forstod jeg så heller intet af

Comment

Set fra stadion. Puha.. Vigtigt point. God start på 2. halvleg der kort efter forvandles til små 10 -12 min. Makværk hvor Myhra redder vores røv.
                              Lidt mere coolness og vi score flere mål i den kamp. Og ret beset er det vel bænken der redder vores røv i dag sammen med Myhra.
                              Holmstrøm kommer til at rykke os. Der er også noget i Gammelgaard, men det så vi ikke så meget i dag. Men de der afleveringer ud over sidelinjen er frustrerende. De skal stoppe.
                              Et par stykker af de etablerede spiller rammer ikke niveau i dag. Peter T der får meget røg spiller en godkendt kamp. Han vist tæt på at score i 1. halvleg (tror jeg. Det var svært at se)
                              Stor cadeau til Lyngby for deres teknisk høje niveau. Deres nummer 24 i forsvaret er rigtig god i dag. Ham kunne OB sagtens bruge. Køb køb køb.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
                                Set fra stadion. Puha.. Vigtigt point. God start på 2. halvleg der kort efter forvandles til små 10 -12 min. Makværk hvor Myhra redder vores røv.
                                Lidt mere coolness og vi score flere mål i den kamp. Og ret beset er det vel bænken der redder vores røv i dag sammen med Myhra.
                                Holmstrøm kommer til at rykke os. Der er også noget i Gammelgaard, men det så vi ikke så meget i dag. Men de der afleveringer ud over sidelinjen er frustrerende. De skal stoppe.
                                Et par stykker af de etablerede spiller rammer ikke niveau i dag. Peter T der får meget røg spiller en godkendt kamp. Han vist tæt på at score i 1. halvleg (tror jeg. Det var svært at se)
                                Stor cadeau til Lyngby for deres teknisk høje niveau. Deres nummer 24 i forsvaret er rigtig god i dag. Ham kunne OB sagtens bruge. Køb køb køb.
                                Han er lige hentet på leje i FCK efter at have sagt nej til OB. Så det bliver nok lidt svært

Comment

Working...
                                X