Nå nu har jeg fået lidt luft til hjernen igen, men vi kan vel ikke klandre at AZ brokkede sig, der er meget som peger på manglerne fra TB og NT, de har 23 dage til, at give de 10000ner der hver 14 dags rejser til Bolbro for at se OB og give os en tro på de mente vi høre til og skal kæmpe for top 6
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd Silkeborg - OB 10/08/2026
Collapse
X
-
Præcis. Det er det tragiske. AZ ved præcis hvad der skal til og han turde sige det højt.Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægNå nu har jeg fået lidt luft til hjernen igen, men vi kan vel ikke klandre at AZ brokkede sig, der er meget som peger på manglerne fra TB og NT, de har 23 dage til, at give de 10000ner der hver 14 dags rejser til Bolbro for at se OB og give os en tro på de mente vi høre til og skal kæmpe for top 6
- Likes 2
Comment
-
Men mindre han har været frosset ned i 15 år, så burde han vide hvor OB står, og hvor uendelig lidt ledelsen forsøger at have ambitioner.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg har lidt ondt af, at han skal stå i den nuværende situation, med en trup der ikke er intakt og uden at have fået en opstart til at sætte sit præg, og skal forsvare mulighederne for top 6. Skulle ikke undre mig om Peter fra Leasy står uden for billedet med en AK47 og har ham på kornet, hvis han begynder at snakke om andet end top 6.
Thomasberg står med lige præcis det materiale han kunne forvente.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Sidst vi fik så ringe en start, kom vi i top 6. Intet er tabt endnu, men vi skal have truppen intakt og styrket en smule, så Thomasberg kan sætte sit præg, og ikke blot lappe et hold sammen til dagen, som skal fedte en 0-0 hjem fra Silkeborg, som åbenlyst var planen.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg synes det lugter af 4 point efter 5 kampe med skadessituationen lige nu. Vi skaber uhyggeligt lidt. Så jeg kan ikke se at vi kan score mere end et mål pr kamp. Og AGF kommer til at smadre os på fysikken. 5 point efter 6 kampe. Den top 6 kan være væk om ganske kort tid. Det er sgu lidt træls.
Comment
-
Jeg har været meget utilfreds med Gomez hidtil. Men må satme sige han er kommet vanvittigt i gang i denne sæson. Han var klart min MoM i dag . Ouedraogo også fin kamp i dag, min ik helt så god som sidste uge.Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæghvem fik dagens MoM ? tror jeg stemteO uedraogo, men burde nok have været Gomez der fik den. Det er sgu trælst på en dag, hvor det burde være de offensive kræfter der skulle løbe med den.
Keskinen i den anden ende , tog vel ikke en eneste rigtig beslutning i dag, nøj det var skidt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Kan tilslutte mig bekumringen på midtbanen med Bonde og Falk. De er for langsomme og der skal være en dynamisk 8'er som vi havde i Ejdum, hvis vi skal sidde ordentligt i presset. Fiete kan løfte den opgave med WCM som backup. Så længe de ikke er klar ser det skidt ud.Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægPuha. Igen et nederlag til Silkeborg.
Bor herovre og sad denne gang på langsiden. Takeways:
- Keskinen spiller en forfærdelig kamp. Løber ind i alt, kan ikke slippe bolden i tide. Dribler når han skal aflevere og omvendt.
- Ganaus skal ikke ligge så alene. Men lykkedes med en del targetman-tæmninger faktisk. Men kan ikke lægge af om det gjaldt hans liv. Hans hovedstød var ekstremt godt lavet.
- Oudraogo bedste OBer sammen med Myhra. Ganaus runner op.
- Adam skal forhåbentligt ikke spille, når vinduet er overstået. Men er fejlplaceret.
- Falk så skidt ud i dag. Boldtab og bliver sat i løbedueller. Vi mangler altså fart på midt med både ham, Bonde og Ouedraogo. Han bliver fanget for ofte. Kæmper og slås, men er bange for alderen er begyndt at trykke. Desværre. Får ikke rigtig hjælp af Bonde.
- McCoy også med nogle dumme fejl i dag. Ikke særligt god offensivt.
- Edit. Gomez et fysisk monster i dag. Kunne også være MOM.
Comment
-
Jeg er da enig, men jeg er stadig sikker på at det havde gjort en forskel.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvis der er nogen undskyldning jeg ikke gider at høre på, og ikke giver to potter lunkent pis for, så er det den pjvesede klynkende undskyldning om skader.
Det er helt samme vilkår der er fra serie 6 til superligaen.
Kvaliteten er ganske enkelt alt for lav.
Bonde er stadig en stationær boldflytter uden nævneværdigt niveau, Adam Sørensen er stadig ikke god nok til en klub som anser sig selv som en top 6 klub. Therkildsen er en joke af et nyindkøb i et vindue, hvor ledelsen stiller sig frem og fortæller om ambitioner .
Gomez skal have kæmpe ros som den eneste i dag.
- Likes 2
Comment
-
Pølsemix, men køb tidligt inden pølserne bliver udsolgt.Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg.. som truppen er lige pt = kæmpe nedrykningskandidat.
Det er ikke spillernes skyld, de er bare ikke bedre - og det er hvad man kan bygge en trup på, med det budget Niels Thorborg og OSE stiller tilrådighed.
Spørgsmålet er, hvad vi skal holde med? Hvad lokker vi børnene med på stadion til?
.. hvis det er spillere som Terkel i Knibe, så får jeg svære og svære ved at sælge den derhjemme ihvertfald.
Comment
-
Tag det nu bare roligt, når vi når frem til sidste dag i transfervinduet vågner TB, gnider øjnene og går på indkøb på det store "ophørsudsalg" af billige transferfri spillere, som han tror løser alle holdets problemer. Bagefter holder han det årlige pressemøde, hvor han fortæller om alle de kvalitetsspillere, han var millimeter fra at købe!Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Kan tilslutte mig bekumringen på midtbanen med Bonde og Falk. De er for langsomme og der skal være en dynamisk 8'er som vi havde i Ejdum, hvis vi skal sidde ordentligt i presset. Fiete kan løfte den opgave med WCM som backup. Så længe de ikke er klar ser det skidt ud.
(frit efter HC Andersen)
Comment
-
Bolden havde retning 7 meter over mål, den må du lige se igen :).Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDer sker det der ikke må ske i dag. Vi kommer bagud. Synes faktisk vi lignede et hold som kom bedre ud til 2. Halveg. At de scorer på et afrettet skud 5 metef udenfor feltet er utur.
Derfra kommer vi faktisk til ee chancer vi skal, men det er tydeligt at se vi mangler folk, ikke bare ift. kvaliteten, men dem der kan noget bliver også trætte, og de unge løfter helt naturligt ikke det ansvar vi må lægge på deres skuldre med de skader vi har.
Det er kritisk vi igen taber til et formodet bundhold. Forhåbentlig får vi Fiete retur, Grot kan nærme sig et indhop og så må TB simpelthen bevilges tilstrækkelige midler til den offensive profil vi mangler.
Det skal ikke blive en rendyrket Adam-shame, for han er ikke ådårligste mand i dag. Til gengæld er det bare skrigende til himlen hvor lidt komfortabel han føler sig på den kant. Han tager ikke de rigtige løb, han ved ikke hvilken vej han skal udfordre, han løber ikke ind i banen, når McCoy kommer med sine offensive løb. Det er bambi på glatis. Alligevel er han milimeter fra en flot assist og Keskinen svigter ham med en simpel aflevering i begyndelsen som burde have givet en friløber.
Til sidst må man igen ryste på hovedet over linjen omkring Hands-situationer. Jeg tror vi kan finde 10 lignende straffespark i sidste sæson som man kan mene om hvad man vil, men bliver dømt. I dag er der et VAR-rum der ser det, men en dommer som vil bringe sig selv i fokus som helten i Søhøjlandet og gå imod sædvanlig linje. Det ligner sågar bolden har retning imod mål, hvilket gør kendelsen endnu mere soleklar.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment