Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd Silkeborg - OB 10/08/2026
Collapse
X
-
Du har helt ret angående rettidig omhu.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Jeg er også skuffet over spillet. Vi spillede kedeligt. Keskinen med gå på mod men misser tidspunkt for de rigtige afleveringer. Gsnsus alene på toppen løber og arbejder men det er ikke hans spil og fungerer bare ikke. Hvis Arp bliver ikke klar til søndag så skal Thomasberg komme med en god ide at sætte holdet op.
I hensigt af skaderne skal man også sige at det allerede i lang tid er klar at Martin og Grot er ikke til rådighed. Der mangler rettidig omhu.
Hvis vi skal hente et hold som AGF skal vi også have en meget bredere trup, så løsningerne i højere grad allerede er købt vinduet før vi skal regne med dem som bærende kræfter.
Vi henter Yttergård og Keskinen og regner med at de skal gøre en forskel fra første kamp.
Der bliver snakket om at vente på gode handler sidst i vinduet. De burde være købt i vinters.
FCN, AGF, FCK og FCM har alle meget, meget bedre trup planlægninger end os
- Likes 2
Comment
-
Præcis. Vi må sætte vores lid til at de henter de spillere ind der mangler, men det er minder meget om sidste gang målsætningen var top6.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er det jo også i forhold til at de her kampe på papiret er “nemmere” end når det hedder FCK, FCN, FCM, AGF og Brøndby.
Jeg tænker i hvert fald at vi er bagud i forhold til Table og Skov
Comment
-
Jeg synes det lugter af 4 point efter 5 kampe med skadessituationen lige nu. Vi skaber uhyggeligt lidt. Så jeg kan ikke se at vi kan score mere end et mål pr kamp. Og AGF kommer til at smadre os på fysikken. 5 point efter 6 kampe. Den top 6 kan være væk om ganske kort tid. Det er sgu lidt træls.
- Likes 3
Comment
-
Der sker det der ikke må ske i dag. Vi kommer bagud. Synes faktisk vi lignede et hold som kom bedre ud til 2. Halveg. At de scorer på et afrettet skud 5 metef udenfor feltet er utur.
Derfra kommer vi faktisk til ee chancer vi skal, men det er tydeligt at se vi mangler folk, ikke bare ift. kvaliteten, men dem der kan noget bliver også trætte, og de unge løfter helt naturligt ikke det ansvar vi må lægge på deres skuldre med de skader vi har.
Det er kritisk vi igen taber til et formodet bundhold. Forhåbentlig får vi Fiete retur, Grot kan nærme sig et indhop og så må TB simpelthen bevilges tilstrækkelige midler til den offensive profil vi mangler.
Det skal ikke blive en rendyrket Adam-shame, for han er ikke ådårligste mand i dag. Til gengæld er det bare skrigende til himlen hvor lidt komfortabel han føler sig på den kant. Han tager ikke de rigtige løb, han ved ikke hvilken vej han skal udfordre, han løber ikke ind i banen, når McCoy kommer med sine offensive løb. Det er bambi på glatis. Alligevel er han milimeter fra en flot assist og Keskinen svigter ham med en simpel aflevering i begyndelsen som burde have givet en friløber.
Til sidst må man igen ryste på hovedet over linjen omkring Hands-situationer. Jeg tror vi kan finde 10 lignende straffespark i sidste sæson som man kan mene om hvad man vil, men bliver dømt. I dag er der et VAR-rum der ser det, men en dommer som vil bringe sig selv i fokus som helten i Søhøjlandet og gå imod sædvanlig linje. Det ligner sågar bolden har retning imod mål, hvilket gør kendelsen endnu mere soleklar.
Comment
-
… forstår godt behovet og følelsen for at skrive dit og dat og det er jo et debatforum...
.. men det er jo komplet nytteløst at navlepille, små analysere, finde huller i osten eller at grave meget dybt for at finde noget positivt.
Bottom line er, at vi taber 3 point mod en KLAR nedryknings kandidat, som ikke var 5 potter p.s værd.
Det kan godt være OB er “uheldige” med skader, men vi ville jo ikke bytte trup med Silkeborg uanset, og det er et hold som slår os i dag.
Det er Thorborgs ansvar at stille et konkurrencedygtigt budget til top 6, hvis det er målet?, tilrådighed og det er Troels Bechs ansvar at formøble dem.
Det går ikke ret godt, noget af det…
Spild af tid, at analyse på at Myhra har et beskæmmende lavt teknisk niveau på bolden osv.
Der er dem der er, og de har det niveau de har. Hverken mere eller mindre.
- Likes 3
Comment
-
Præcis. Og han har jo ret. Det kommer igen ikke til at ske. Når man har så smal en trup som OB, så kommer skader til at koste dyrt. Fint at han melder klart ud. Det er jo en anden mindre konfrontatorisk måde at sige, at OB ikke har truppen til det.Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlægThomasberg siger i post-match interview at det er den her slags kampe (henviser også til viborg kampen) man skal vinde hvis man skal i top6.
- Likes 1
Comment
-
Der er vist ingen der tror på et vi bare lige henter AGF, der har et dobbelt så stort budget, er mester, spiller om mange penge internationalt, ender med et stor stadion .... ja, jeg kunne blive ved, det kommer til at tage mange år før OB gør det og før at der er en chance for et mesterskab, desværreOprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Du har helt ret angående rettidig omhu.
Hvis vi skal hente et hold som AGF skal vi også have en meget bredere trup, så løsningerne i højere grad allerede er købt vinduet før vi skal regne med dem som bærende kræfter.
Vi henter Yttergård og Keskinen og regner med at de skal gøre en forskel fra første kamp.
Der bliver snakket om at vente på gode handler sidst i vinduet. De burde være købt i vinters.
FCN, AGF, FCK og FCM har alle meget, meget bedre trup planlægninger end osLast edited by jamborg; i går, 20:32.
Comment
-
Synes også Viborg og Sdj har en bedre trup strategi og mere rettidig omhu i deres indkøb.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Der er vist ingen der tror på et vi bare lige henter AGF, der her et dobbelt så stort budget, er mester, spiller om mange penge internationalt, ender med et stor stadion .... ja, jeg kunne blive ved, det kommer til at tage mange år før OB gør det og før at der er en chance for et mesterskab, desværre
Brøndby har deres egne problemer med omskiftelige retninger men har til gengæld viljen til at bruge penge.
Nogle af de nævnte klubber skal vi jo hente for at nå i top 6 som en fast bestanddel og det er jo den udmeldte strategi fra denne sæson
Comment
-
Puha. Igen et nederlag til Silkeborg.
Bor herovre og sad denne gang på langsiden. Takeways:
- Keskinen spiller en forfærdelig kamp. Løber ind i alt, kan ikke slippe bolden i tide. Dribler når han skal aflevere og omvendt.
- Ganaus skal ikke ligge så alene. Men lykkedes med en del targetman-tæmninger faktisk. Men kan ikke lægge af om det gjaldt hans liv. Hans hovedstød var ekstremt godt lavet.
- Oudraogo bedste OBer sammen med Myhra. Ganaus runner op.
- Adam skal forhåbentligt ikke spille, når vinduet er overstået. Men er fejlplaceret.
- Falk så skidt ud i dag. Boldtab og bliver sat i løbedueller. Vi mangler altså fart på midt med både ham, Bonde og Ouedraogo. Han bliver fanget for ofte. Kæmper og slås, men er bange for alderen er begyndt at trykke. Desværre. Får ikke rigtig hjælp af Bonde.
- McCoy også med nogle dumme fejl i dag. Ikke særligt god offensivt.
- Edit. Gomez et fysisk monster i dag. Kunne også være MOM.Last edited by Carlok; i går, 21:14.
- Likes 3
Comment
-
Hvis der er nogen undskyldning jeg ikke gider at høre på, og ikke giver to potter lunkent pis for, så er det den pjvesede klynkende undskyldning om skader.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægSvær kamp. Jeg er skuffet over resultatet. Stadig skuffet over manglende forstærkninger, men jeg synes vi taber kampen i dag pga af vores skader. At vi har 2 keepere på bænken siger det hele. De kan skifte Bakiz og Al Hajj ind. Vi kan skifte Therkildsen.
At man mangler Arp, Suhonen, Grot, Niemic og Martin er alle 5 folk der enten ville starte på banen eller blive skiftet ind som 1 og 2. indskiftninger. Vi er helt nede i 5-6 udskiftning, med mindre man er langt foran og vil bringe de unge.
Nu skal vi bringe de unge og sætte lid til dem og derved give dem et pres, i stedet for at de frit kan præstere. Øv vores uheld.
Det er helt samme vilkår der er fra serie 6 til superligaen.
Kvaliteten er ganske enkelt alt for lav.
Bonde er stadig en stationær boldflytter uden nævneværdigt niveau, Adam Sørensen er stadig ikke god nok til en klub som anser sig selv som en top 6 klub. Therkildsen er en joke af et nyindkøb i et vindue, hvor ledelsen stiller sig frem og fortæller om ambitioner .
Gomez skal have kæmpe ros som den eneste i dag.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Enig i at de nævnte klubber er vores store konkurrenter, da de første 4-5 pladser i tabellen er taget - men har svært ved at tænke på top seks nu, det er nogle andre problemer som jeg synes er vigtigere for OB at løse pt. - ud over at der skal komme spillere tilbage fra deres skader og at Falk skal blive fit, at der skal tilknyttes flere nye, så er der en omstilling til den måde som den nye træner vil spille på, alt sammen noget som tager tid, som der ikke er meget af - derudover er jeg bekymret for at man allerede nu træner anderledes mht. det fysiske, at det er derfor at OB har så mange skader og at spillerne ikke havde det fysiske overtag i denne kampOprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Synes også Viborg og Sdj har en bedre trup strategi og mere rettidig omhu i deres indkøb.
Brøndby har deres egne problemer med omskiftelige retninger men har til gengæld viljen til at bruge penge.
Nogle af de nævnte klubber skal vi jo hente for at nå i top 6 som en fast bestanddel og det er jo den udmeldte strategi fra denne sæson
- Likes 1
Comment
-
Altså foreløbigt er det vel kun Niemic der er blevet skadet i træningen efter skift af træner. Og det er ikke lige en træningsrelateret type af skadeOprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Enig i at de nævnte klubber er vores store konkurrenter, da de første 4-5 pladser i tabellen er taget - men har svært ved at tænke på top seks nu, det er nogle andre problemer som jeg synes er vigtigere for OB at løse pt. - ud over at der skal komme spillere tilbage fra deres skader og at Falk skal blive fit, at der skal tilknyttes flere nye, så er der en omstilling til den måde som den nye træner vil spille på, alt sammen noget som tager tid, som der ikke er meget af - derudover er jeg bekymret for at man allerede nu træner anderledes mht. det fysiske, at det er derfor at OB har så mange skader og at spillerne ikke havde det fysiske overtag i denne kamp
Comment
Comment