Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Silkeborg - OB 10/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvad er det du bygger dit håb på, om at vi ender blandt de seks bedste?
    Jeg har ingen idé om vi kommer i top 6. Der er så meget, der spiller ind. Det hold vi havde i dag kommer der næppe. Med alle spillere klar, kan det godt lade sig gøre.
    Det kører bare i ring herinde. Der kommer så ufatteligt lidt seriøst.

"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

Hvorfor skal vi vinde 3-4 kampe i streg?
      Der skal vindes kampe, intet underligt i det.
      Det behøver ikke være i træk.
      Sidste år på denne tid viste folk også, at OB ville rykke ned.
      Sidste år på denne tid dominerede vi FCM i Herning og havde vundet hvis ikke for Franculino, og vandt rimelig sikkert (selv hvis det ikke var prangende) mod Viborg. Og ja, et freaknederlag i Vejle, hvor deres 4 skud = 4 scoringer. Hvem talte i ramme alvor om nedrykning da?

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Svær kamp. Jeg er skuffet over resultatet. Stadig skuffet over manglende forstærkninger, men jeg synes vi taber kampen i dag pga af vores skader. At vi har 2 keepere på bænken siger det hele. De kan skifte Bakiz og Al Hajj ind. Vi kan skifte Therkildsen.
        At man mangler Arp, Suhonen, Grot, Niemic og Martin er alle 5 folk der enten ville starte på banen eller blive skiftet ind som 1 og 2. indskiftninger. Vi er helt nede i 5-6 udskiftning, med mindre man er langt foran og vil bringe de unge.
        Nu skal vi bringe de unge og sætte lid til dem og derved give dem et pres, i stedet for at de frit kan præstere. Øv vores uheld.
        men syntes jo heller ikke man så gør nok. Ja Magnus Andersen og Legolas kommer ind. Men vi har en Falk der ikke leverer i dag, og som nok godt kunne bruge at komme ud efter 70 min., der sidder tre mindtbane spillere på bænken - så prøv da en af dem. Kan ikke læse det som andet end at de er FOR langt fra niveaumæssigt, og så er det altså for mange at have siddende på bænken, når det bare er rent fyld

Comment

Svær kamp. Jeg er skuffet over resultatet. Stadig skuffet over manglende forstærkninger, men jeg synes vi taber kampen i dag pga af vores skader. At vi har 2 keepere på bænken siger det hele. De kan skifte Bakiz og Al Hajj ind. Vi kan skifte Therkildsen.
          At man mangler Arp, Suhonen, Grot, Niemic og Martin er alle 5 folk der enten ville starte på banen eller blive skiftet ind som 1 og 2. indskiftninger. Vi er helt nede i 5-6 udskiftning, med mindre man er langt foran og vil bringe de unge.
          Nu skal vi bringe de unge og sætte lid til dem og derved give dem et pres, i stedet for at de frit kan præstere. Øv vores uheld.
          Ydermere scorer de på et afrettet skud. De havde dog også deres store chancer, men vi havde også et par stykker, håber vi finder noget alternativ til Adam på højrekanten, det er ikke fair, han skal spille der, men vi er tyndslidt og stort set uden bænk. Troels må reagere i denne uge

Oudraougo MOM.

Myhra og Gomez runner up.

Under vanlig standart: Falk og Mc Coy
          Last edited by JrEwing; i går, 20:12.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men så er det jo ret beset ligegyldigt at vi ikke lukker mange mål ind - når vi heller ikke kan score.
            Jo, men det da positivt at vi får lukket af. Synes der er kommet bedre organisering, men ja det hjælper jo ikke når vi ikke kan scorer. Håber det hjælper, når de skadede bliver klar. Men lige nu, kan min optimisme være i et knappenålshoved

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

Jeg har ingen idé om vi kommer i top 6. Der er så meget, der spiller ind. Det hold vi havde i dag kommer der næppe. Med alle spillere klar, kan det godt lade sig gøre.
              Det kører bare i ring herinde. Der kommer så ufatteligt lidt seriøst.
              Grunden til at det kører i ring herinde, er jo fordi at det kører i ring i OB, og det er svært at se en grund til at det bliver bedre
              Last edited by Wessels er en mur; i går, 20:17.

Comment

Hvor er det bare befriende, hvor ærlig Ross var

Comment

Klassisk OB kamp….at sætte et hold i gang der har tabt sine kampe indtil nu…..troen er en 8 plads….det bliver aldrig top seks….det kræver investerings midler som OB på intet tidspunkt nogensinde kommer i stand til honorarer…det godt med at vi skal være selvbærende økonomisk den dag Thorborg ikke længere er der….og så længe vil det være før der sker noget seriøst økonomisk, hvor vi kan være med, måske hvis ikke toget er kørt for længst, som nok er mere sandsynligt ind håbet. Vi skulle have forsat med at bygge på tilbage i sølv årene…så have vi nok i dag stået i samme situation som AGF….i stedet trak man i håndbremsen mere end hvad godt var, og 15 år senere…resten af historien kender i. Jeg gætter på det 16 år i træk og med mere på flere pladser fra 7 måske….til 8-9 pladser de kommende 3-4 år.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Sidste år på denne tid dominerede vi FCM i Herning og havde vundet hvis ikke for Franculino, og vandt rimelig sikkert (selv hvis det ikke var prangende) mod Viborg. Og ja, et freaknederlag i Vejle, hvor deres 4 skud = 4 scoringer. Hvem talte i ramme alvor om nedrykning da?
                    Vi kan finde tråden om Vejle kampen.
                    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

Ydermere scorer de på et afrettet skud. De havde dog også deres store chancer, men vi havde også et par stykker, håber vi finder noget alternativ til Adam på højrekanten, det er ikke fair, han skal spille der, men vi er tyndslidt og stort set uden bænk. Troels må reagere i denne uge

Oudraougo MOM.

Myhra og Gomez runner up.

Under vanlig standart: Falk og Mc Coy
                      Det er heller ikke motiverende for bænken at vi spiller vores eneste venstreback som højre midt før de unge får chancen.

Comment

Jeg er også skuffet over spillet. Vi spillede kedeligt. Keskinen med gå på mod men misser tidspunkt for de rigtige afleveringer. Gsnsus alene på toppen løber og arbejder men det er ikke hans spil og fungerer bare ikke. Hvis Arp bliver ikke klar til søndag så skal Thomasberg komme med en god ide at sætte holdet op.
                        I hensigt af skaderne skal man også sige at det allerede i lang tid er klar at Martin og Grot er ikke til rådighed. Der mangler rettidig omhu.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det er heller ikke motiverende for bænken at vi spiller vores eneste venstreback som højre midt før de unge får chancen.
                          Yttergård er tydeligvis venstrebenet midterforsvarer og ikke back

Comment

Thomasberg siger i post-match interview at det er den her slags kampe (henviser også til viborg kampen) man skal vinde hvis man skal i top6.

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg
                              Thomasberg siger i post-match interview at det er den her slags kampe (henviser også til viborg kampen) man skal vinde hvis man skal i top6.
                              Jeg har lidt ondt af, at han skal stå i den nuværende situation, med en trup der ikke er intakt og uden at have fået en opstart til at sætte sit præg, og skal forsvare mulighederne for top 6. Skulle ikke undre mig om Peter fra Leasy står uden for billedet med en AK47 og har ham på kornet, hvis han begynder at snakke om andet end top 6.

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg
                                Det er det jo også i forhold til at de her kampe på papiret er “nemmere” end når det hedder FCK, FCN, FCM, AGF og Brøndby.
                                Jeg tænker i hvert fald at vi er bagud i forhold til Table og Skov

Comment

Working...
                                X