Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Silkeborg - OB 10/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lunderbaum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvis det nederste du skriver ikke er ironi, er det svært at tage resten af det du skriver seriøst.
    Det var et forsøg på at lette stemningen en anelse. Men jeg står da ved det jeg har skrevet.
    Last edited by Lunderbaum; i dag, 17:53.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Der er forskel på at efterspørge, endda skrige efter forstærkninger ved enhver given lejlighed og så grine hånligt af sin chefs offentliggjorte målsætning.

Jeg tror ikke at det er AZ’s råben og skrigen af spillere, faciliteter eller muligheder der gjorde at han blev fyret - det var det illoyale i at udstille sin chef for åben skærm ..
    muligvis - men kunne jo godt være det er det der skal til. Det er jo åbenbart ikke gået op for Thorborg endnu at det ikke er en måde at komme i top 6 på.

Når Thorborg står i foråret og siger at NU skal det være top 6. Fint - det næste han burde gøre var at sætte sig ned med sine betroede medarbejdere i TB og AZ og spørge; hvad skal der så til? Og så lægge en plan. Virker ikke til man har gjort.

Man fastholder et alt for lille transferbudget, krydser fingrene og håber der er nogle dygtige spillere tilbage sidst i august.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Troels Bech har sat sig selv under et vanvittigt pres, såfremt han ikke snart begynder at levere, så rykker OB ned. Og hvis han vil fyre alle os,
    der giver ham et hånligt smil til hans udtalelser, så gør han bare det. Det han præsterer i OB i øjeblikket er fornærmende, jeg troede på ham
    da han kom til, jeg er stået af nu. Jeg mener, at såfemt der ikke står 2 nye forstærkninger inden næste turneringskamp, så bør han fyres.
    Jeg giver ham gerne vinduet ud, hvis der står to af Oudraogos kaliber klarci Ådalen. Så er der måske en lille chance for top 6. Hvis ikke må han ud, så snart top 6 ikke er teoretisk muligt mere. Jeg går amok, hvis TB kører en “de mange skader er ikke et ønskescenarie. Enhver klub vil kæmpe ekstra i en sådan situation. Man kan sige at osten, der lå til modning, desværre blev tage ud af din indpakning, og så fik den ikke den aroma, vi alle ønskede.”

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    Der er godt nok gået skingert skrigekor i den herinde. Alt lige fra det dårligste OB nogensinde til en der skriver at Silkeborg kunne indskifte Rami Al Hajj (var det en joke?) ind og hvad kunne OB skifte ind? og den bedste af dem alle er den her med at AZ (under middelmådig træner) turde sige sandheden og så blev han fyret. Tak for kaffe og tak for underholdende læsning.

Det er selvfølgelig frustrerende at det er 9 kampe siden vi har kunne vinde over Silkeborg og det er især frustrerende at der ikke kommer konkurrence dygtige superliga tilgange til truppen (det kan dog nåes endnu) og fuk hvor er det irriterende med alle de skader.

Den største skandale i denne sæson (indtil videre) er dog at man løb tør for øl til hjemmekampen mod Sønderjyske.
    Hvis det nederste du skriver ikke er ironi, er det svært at tage resten af det du skriver seriøst.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Der er forskel på at efterspørge, endda skrige efter forstærkninger ved enhver given lejlighed og så grine hånligt af sin chefs offentliggjorte målsætning.

Jeg tror ikke at det er AZ’s råben og skrigen af spillere, faciliteter eller muligheder der gjorde at han blev fyret - det var det illoyale i at udstille sin chef for åben skærm ..
    Det tror jeg også. Men jeg tror så til gengæld også, at det som AZ er flyttet fra Tyskland til Odense, forladt sine børn, for IKKE er den OB trup han stod med til VFF-kampen. Jeg tror allerede han var pissed over ikke at få en forstærkning i midterforsvaret i vinters. Hvor mange herinde har været tilfreds med Bürgy sidste sæson? Han kunne jo reelt ikke spille den type fodbold han var ansat til - hverken i foråret eller nu. Hvis NT og TB har fremstået så utroværdige i forhold til det lovede, kan jeg godt forstå at han til sidst gik amok. Hvis man bliver holdt hen med TB-snik-snak kan man godt regne ud hvordan en AZ reagerer til sidst.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Falk var sgu da godt klar over hvad han gik ind til. Hvis det var resultater og ambitioner der trak mest i ham sidste sommer, så havde han da ikke taget til Odense for at blive nr. 6 en enkelt gang inden karrieren ender.

Holdkæft en jammer man!
    Det er nu ikke den samme Falk man ser i interview nu som sidste sommer.
    Det er da soleklart.

Håber snart Thomas Thomasberg får rettet op på holdet så der kommer point på kontoen.
    For hans 2 første kampe har dælme været langgabere. Første kamp mod Viborg var faktisk den bedste vi har spillet.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Troels Bech har sat sig selv under et vanvittigt pres, såfremt han ikke snart begynder at levere, så rykker OB ned. Og hvis han vil fyre alle os,
    der giver ham et hånligt smil til hans udtalelser, så gør han bare det. Det han præsterer i OB i øjeblikket er fornærmende, jeg troede på ham
    da han kom til, jeg er stået af nu. Jeg mener, at såfemt der ikke står 2 nye forstærkninger inden næste turneringskamp, så bør han fyres.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Falk var sgu da godt klar over hvad han gik ind til. Hvis det var resultater og ambitioner der trak mest i ham sidste sommer, så havde han da ikke taget til Odense for at blive nr. 6 en enkelt gang inden karrieren ender.

Holdkæft en jammer man!

Leave a comment:

• Lunderbaum
    replied
    Der er godt nok gået skingert skrigekor i den herinde. Alt lige fra det dårligste OB nogensinde til en der skriver at Silkeborg kunne indskifte Rami Al Hajj (var det en joke?) ind og hvad kunne OB skifte ind? og den bedste af dem alle er den her med at AZ (under middelmådig træner) turde sige sandheden og så blev han fyret. Tak for kaffe og tak for underholdende læsning.

Det er selvfølgelig frustrerende at det er 9 kampe siden vi har kunne vinde over Silkeborg og det er især frustrerende at der ikke kommer konkurrence dygtige superliga tilgange til truppen (det kan dog nåes endnu) og fuk hvor er det irriterende med alle de skader.

Den største skandale i denne sæson (indtil videre) er dog at man løb tør for øl til hjemmekampen mod Sønderjyske.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Tænk at have 10.000 tilskuere i snit, være Danmarks tredjestørste by, og så blive overhalet af Haderslev, Viborg m.m. Der er 10.000 km op til FCK og FCM - og faktisk også AGF, Brøndby og FCN. Hvem er OB egentlig bedre end.

For mig peger pilen kun én vej, og det er ejeren af klubben. OB har snart vadet rundt lige så længe som Moses gjorde i ørkenen. Det er en skam

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Satme også trist at høre Rasmus Falk udtale sig efter kampen.
    Den arme mand er jo totalt opgivende over kampen og sikkert også hele projektet. Gad vide hvad han blev lovet da man hentede ham?
    Så ked af og flov over, at Falk bliver snydt med tomme løfter præcis som Tverskov blev det heldigt for os og knap så heldigt for den kære Falk, er han i sit karrieres efterår, så der vil ikke være en top-6 klub som FCN der kan tilbyde ham fast plads i Europakampe og et eventyr i USA (som Falk næppe ønsker alligevel).

Leave a comment:

replied

Bestemt, men glad for at endnu en har gennemskuet ham !

Leave a comment:

• Plum
    replied

Ja det er lidt trist, at dem som siger sandheden i OB er illoyale. Måske skulle man vende det rundt og sige, at de måske er dem, som vil klubben det allerbedste.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Det her er et af de dårligste OB-hold, jeg nogensinde har set.

Kæft jeg savner vildskab og mod og anderledes tankegang på de bonede gulve i OB.

Og jeg glæder mig til at AZ i et åbenmundet interview en gang i fremtiden hudfletter den lallende fynske amatørisme.

Jeg savner faktisk AZ. Vi skulle virkelig have givet ham de nødvendige ressourcer.
    Meget enig i det sidste.
    Men husker du ikke mere de kampe under Kent? Røvkedeligt ville vel være en euphemisme...

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Tænk hvis han skal ende med at spille leverpostej for ingen verdens nytte - både inden og nu efter han tog til FCK.
    Mon ikke han er blevet lovet det berømte ‘gearskifte’ og en ambitiøs træner og tilgange af profiler :).

Jeg forstår skuffelsen.

Leave a comment:

Working...
X