Tja, berigende var det jo ikke. Det kunne man nok heller ikke forvente, den seneste uge in mente. I sidste ende var vi jo nok det bedste hold, så dejligt nok at se at vi formår at presse mere på i anden halvleg
Vigtig, vigtig sejr i en mildest talt ujævn kamp. Gomez kampens spiller i mine øjne. Arp, Ouedraogo lige i hælene. Andersen med et stærkt indhop, Niemiec gør det også fint. Vil ikke undre mig hvis nærerotiske og knap så kønne 1-0 sejre bliver mere almindelige under TT. Når det så er sagt, så er det ikke super meget han har kunnet nå at præge i dag. Vi var lidt mere afventende i dag. Eksperimentet med Adam fejlede totalt, og det var dumt at vi ikke havde ham eller Jenssen til at erstatte hinanden, selvom McCoy nemt kan vikariere på VB.
han skal virkelig blive bedre i sin beslutningstagen. Holder for meget og for længe på bolden.
Syntes forsvaret gør det godt - Yttergård lægger jeg ikke så meget mærke til, men så har han nok gjort det fornuftigt.
Og Ouedraogo...
Fremad banen var det sgu tyndt
Har samme indtryk af Yttergaard, som dig. Men han står virkelig også den back. Det er sjældent at vi ser ham over midten. Jeg er ikke sikker på at det sådan, vores venstre back skal agere på den længere bane
Mange gode individuelle præstationer, men også mange små tekniske fejl, hvor tæmningen ikke sidder, den sidste aflevering kikser, eller korte afleveringer midt på banen kikser. Men hold da kæft de 3 point luner.
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Har samme indtryk af Yttergaard, som dig. Men han står virkelig også den back. Det er sjældent at vi ser ham over midten. Jeg er ikke sikker på at det sådan, vores venstre back skal agere på den længere bane
men det er så også hvad han er købt ind som - til AZ og hvordan TT ser ham.
Mon ikke det igen er af nød, TT vil gerne stå mere solidt - det gør man ikke med Adam på backen - men så mangler vi også min. en forsvarsspiller mere.
OB var mindst dårlig, en kedelig kamp, typisk for træneren og typisk at mål kom på et indlæg i slutningen af kampen
Positive ting
Vigtigst: 3 point
Meget bedre forsvar, meget mere ro på
Gomez var meget rolig, bedste kamp jeg har set med ham, dejligt at se med alt det som OB har investeret i ham, han satser fortsat voldsomt i taklinger, i dag gik det godt
Træneren var god til at bruge truppen, det kommer OB til gavn på sigt hvis marginal-spillere får flere minutter
Adam blev brugt i en position som bør passe ham bedre, han gjorde det ikke så godt, men bør kunne gøre det bedre fremadrettet
Efter målet var OB supergode til at holde på bolden, de var rolige, her var de klart bedst af de to hold
Det er tydeligt at holdet skal vænne sig til en anden måde at spille på, der var alt for mange boldtab og specielt i angrebet var der ikke en plan
Hvis sønderjyske ikke forbedrer sig, så bliver de nedrykningskandidater
- Gomez var bare en fornøjelse at se. Stærk fejlfri indsats! Det var altså VIRKELIG en god kamp i dag!
- Draogo er så god, et bæst på den midtbane. Han er så vigtig for os.
- Keski løber solen sort, bruger sin hurtighed godt, kommer frem til meget, men der er stadig noget med sammenspillet og overblikket. Han er selvfølgelig stadig ny, men det skal der arbejdes på.
- McCoy med en god kamp, god fight. Der er noget hjerte i hans arbejde, og jeg kan mærke det!
Arp, Askou, også gode indsatser... og Magnus laver et super godt indhop! Stabile indsatser af Bonde, Myhre og Ytter.
men det er så også hvad han er købt ind som - til AZ og hvordan TT ser ham.
Mon ikke det igen er af nød, TT vil gerne stå mere solidt - det gør man ikke med Adam på backen - men så mangler vi også min. en forsvarsspiller mere.
Måske er det en langsigtet løsning. Synes bare Yttergårds udgangspunkt var meget defensivt i dag, men det kan også være omstændighederne der spiller ind. Men hvis han skal spille derude, og vi skal spille med kanter, og vi kun skal spille med en enkelt spidsangriber, så ser kabalen lidt anderledes ud i forhold til hvad vi skal ud at hente, end hvad den gjorde for et par dage siden.
Comment