Brøndby holder vist udsalg her i den sidste time af vinduet.. Spændende og se om der ryger lidt af i Odense :)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægBIF vil tilsyneladende af med Thygesen iflg EB , ham kunne jeg godt se i OB"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægMen Thyge ville bringe lidt fart.. Synes Ikke Alme er så fantastisk endda.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvad måler du det på ?
Spillemæssigt kan han på ingen måde bidrage med noget .
Eller tager jeg fejl mht placeringen?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMener stadig at vi mangler en højre back - højre wingback .. Er ikke imponeret over Kryger og Spelmann ...
Eller tager jeg fejl mht placeringen?
Thygesen kan spille kant og bidrager med vilje og fart og kan true med skud udefra samt spille centralt på midten .
Ved godt Schoop ikke ejer skyggen af liganiveau så han kan ikke afskibes med mindre han er villig til at tage turen til en 1. Div klub hvor han hører hjemme .Last edited by Magge; 01-09-2014, 22:39.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMener stadig at vi mangler en højre back - højre wingback .. Er ikke imponeret over Kryger og Spelmann ...
Eller tager jeg fejl mht placeringen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg...og det gjorde han så iflg. eb.dk"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ikke noget decideret rygte. Men Ruud siger han ikke afviser en ny kontrakt i DK, når nu han ikke fandt noget inden transfervinduet lukkede, hvilket betyder at klubber i bl.a. Norge og Sverige ikke har mulighed for at skrive kontrakt med ham, også selvom han er kontraktfri. Mest sandsynlige er vel FCK, hvor Høgli ikke har imponeret, og udover dem ved jeg ikke hvor mange andre klubber udover OB han selv er interesseret i. Tror gerne han vil blive boende i Odense, hvis ikke der byder sig noget fra udlandet. Kommer dog til at kræve en lønnedgang, hvilket han nok bliver nødt til, siden han ikke har fundet noget endnu.
Comment
Comment