Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Så kan det være Rasmus kommer til at lægge op til en del Dalgaard-kasser alligevel.

    Men: Hvis man sælger Falk, der lige nu er OB, så skal der hentes en erstatning. Han er den eneste "flair"-spiller vi har, nu hvor Emil ikke synes han skal være god til fodbold længere.
    Vi må se. Falk er nok ikke blevet billigere af, at man vel også i ledelsen har set hvor skidt det virkelig har været i de første kampe - og hvor kolossalt afhængige vi er af ham. Han kan ikke være billig. Og hvis jeg var sportsdirektør i en større klub ville jeg nok tænke mig en ekstra gang om inden jeg betalte mange penge for en spiller som Falk, der endnu mangler det store slutprodukt i form af mål og oplæg.

    Jeg har ganske enkelt svært ved at se regnestykket for, hvor meget han er værd for os lige nu og hvor meget en evt. udenlandsk klub er villig til at betale. Hvis vi sælger ham nu vil jeg umiddelbart tage det som et tegn på, at vi virkelig bare er på røven økonomisk.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Når Falken flyver skal det være til udlandet og til en god pris. 800000 euro er alt for lidt.

      http://www.transfermarkt.com/rasmus-.../spieler/89200
      Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
        Når Falken flyver skal det være til udlandet og til en god pris. 800000 euro er alt for lidt.

        http://www.transfermarkt.com/rasmus-.../spieler/89200
        Enig. Hvis vi sælger til den pris er det fordi vi er gevaldigt på røven.

        Comment


          #19
          Nu står der også Euro i artiklen, ved ikke hvad det blev af før... Hvad er det overhovedet, 5-6 mio... nej nej nej, klart for lidt...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
            Når Falken flyver skal det være til udlandet og til en god pris. 800000 euro er alt for lidt.

            http://www.transfermarkt.com/rasmus-.../spieler/89200
            Prisen er jo afhængig af hvad en køber vil give for ham og ikke hvad en sælger vil have for ham. Vil sælger have for meget sker der ikke et salg og så er det ikke et udtryk for en pris.

            Hvis man tager OB brillerne af og ikke ser Falk som en af sine egne unge og kulturfører hvem og hvad er Rasmus Falk så?

            En dygtig spiller med masser af potentiale der har en god føling med bolden men ikke just en kølig goalgetter .. hvor mange gange har vi ikke selv været efter spillere der kan noget med bolden men ikke fået mål ud af det .. Lindrup, Conteh, Bobo, (Sturød), Timm, Diop, Bolanos, HH, Clottey, Caca, NŽKoum ... Antipas er fravalgt af samme årsag herinde .. Mange andre har fået samme historie ... hvad diskuterer fansne på HeerenveenŽs debatforum .. "en dansker fra en økonomisk trængt bundklub der kan danse men ikke score (nok)" ..

            Jovist er Falk på et højere niveau end ovennævnte men når han skal måles med andre spillere i udlandet hvor meget bedre er han så, så hvor meget vil en klub investere ?
            Last edited by Plum; 05-08-2014, 20:08.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Og så fatter jeg i øvrigt ikke helt, hvordan man kan sidde her på nettet og finde facts om en "transfer"... samt at en klubs manager ligefrem, + en mere, er tilstede på Stadion, uden at nogen medier opsnuser det mindste... men det kan jo så være det kommer nu... (eller er jeg bare for kritisk, nu hvor jeg kan tillade mig det )
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Prisen er jo afhængig af hvad en køber vil give for ham og ikke hvad en sælger vil have for ham. Vil sælger have for meget sker der ikke et salg og så er det ikke et udtryk for en pris.

                Hvis man tager OB brillerne af og ikke ser Falk som en af sine egne unge og kulturfører hvem og hvad er Rasmus Falk så?

                En dygtig spiller med masser af potentiale der har en god føling med bolden men ikke just en kølig goalgetter .. hvor mange gange har vi ikke selv været efter spillere der kan noget med bolden men ikke fået mål ud af det .. Lindrup, Conteh, Bobo, (Sturød), Timm, Diop, Bolanos, HH, Clottey, Caca, NŽKoum ... Antipas er fravalgt af samme årsag herinde .. Mange andre har fået samme historie ... hvad diskuterer fansne på HeerenveenŽs debatforum .. "en dansker fra en økonomisk trængt bundklub der kan danse men ikke score (nok)" ..

                Jovist er Falk på et højere niveau end ovennævnte men når han skal måles med andre spillere i udlandet hvor meget bedre er han så, så hvor meget vil en klub investere ?
                Emil Larsen står samme sted til en værdi på 1,5 euro eller 8500000 kr. Tallene er ikke opdateret siden feb....
                Vil meget gerne beholde dem begge to denne sæson, men skulle jeg vælge blev det Emil der skulle sælges.
                Men det er der næppe nogen der er uenig i.
                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Nu står der også Euro i artiklen, ved ikke hvad det blev af før... Hvad er det overhovedet, 5-6 mio... nej nej nej, klart for lidt...
                  i euro er det lige knap 6 mill. var det pund så lidt mere, men til et af vores største salgsobjekter, der trods alt har 2 år tilbage på sin kontrakt - der må vi sgu op på den sjove side af 12.....

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Og så fatter jeg i øvrigt ikke helt, hvordan man kan sidde her på nettet og finde facts om en "transfer"... samt at en klubs manager ligefrem, + en mere, er tilstede på Stadion, uden at nogen medier opsnuser det mindste... men det kan jo så være det kommer nu... (eller er jeg bare for kritisk, nu hvor jeg kan tillade mig det )
                    Det bliver først rigtig sjovt når rygter der opstår i forum kommer i nyhederne.
                    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      i euro er det lige knap 6 mill. var det pund så lidt mere, men til et af vores største salgsobjekter, der trods alt har 2 år tilbage på sin kontrakt - der må vi sgu op på den sjove side af 12.....
                      Tror prisen på den hollandske side refererer til Aab spillerens værdi.

                      Comment


                        #26
                        Det mener du vel ikke seriøst med den sammenligning? :) Den eneste af de spillere Falk tåler sammenligning med er Bolanos.

                        Selvfølgelig skader målgennemsnittet prisen, men Falk det sidste års tid har også været en spiller som har ligget langt dybere i banen og det vil de også vide hvis de ser ham jævnligt

                        Comment


                          #27
                          Tror nu det er Falks pris der menes, og det passer også med Transfermarkt, som nok er der de egentlig har den fra...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Martin Davidsen (tipsbladet) skriver på Twitter, at Gudjonson med garanti ikke kommer til OB.

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/eidur-gudjohnsen-siger-nej-til-ob-og-superliga

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                              Martin Davidsen (tipsbladet) skriver på Twitter, at Gudjonson med garanti ikke kommer til OB.

                              Mere på Tipsbladet om lidt.
                              Fordømt. Elendigt at vi ikke kan tiltrække en angriber. Vi har hele jordkloden som markedsplads, der må da være bare én, som kan bruges.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                                Martin Davidsen (tipsbladet) skriver på Twitter, at Gudjonson med garanti ikke kommer til OB.

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...b-og-superliga
                                Synes nu ikke, at der er noget som helst i den artikel, der gør at han ikke skulle kunne havne i OB. Agenten skal vel sige som han gør! Jeg tror, at der har været/pågår forhandlinger! Hvorfor skulle han træne med en hel uge, hvis ikke det var for at se på forholdene.

                                Hvis det er så vigtigt at holde sig i form, hvor træner han så med i denne uge?

                                Comment

                                Working...
                                X