Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygtetråd sommer 14. Vol 3

    Tillader mig at starte en ny, det er vist blevet de tider...

    Så skal man jo godt nok starte med et rygte, det ved jeg ikke helt om det er, nærmere facts, men dog ikke vildere end at Heerenveen havde en mand oppe at kigge på Falk i Lørdags, i forbindelse med at de mangler fløje i truppen... Det var lige det jeg fik ud af Google oversæt, men er det ikke noget med vi har en hollandsk-kyndig herinde..?

    http://www.feanonline.nl/nieuws/6372...miyaichi-.html

    Ganske naturligt der er interesse, og man må da sige det var den rigtige kamp han valgte ham fidusen her, de er nok ikke blevet mindre lune på ham...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Der står at Heerenveens manager var i Danmark for at se på Rasmus Falk og Nikolaj Thomsen, men at han "vendte hjem uden resultat"... (Hvad man så skal lægge i det..?)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Tillader mig at starte en ny, det er vist blevet de tider...

      Så skal man jo godt nok starte med et rygte, det ved jeg ikke helt om det er, nærmere facts, men dog ikke vildere end at Heerenveen havde en mand oppe at kigge på Falk i Lørdags, i forbindelse med at de mangler fløje i truppen... Det var lige det jeg fik ud af Google oversæt, men er det ikke noget med vi har en hollandsk-kyndig herinde..?

      http://www.feanonline.nl/nieuws/6372...miyaichi-.html

      Ganske naturligt der er interesse, og man må da sige det var den rigtige kamp han valgte ham fidusen her, de er nok ikke blevet mindre lune på ham...
      Så kan det være Rasmus kommer til at lægge op til en del Dalgaard-kasser alligevel.

      Men: Hvis man sælger Falk, der lige nu er OB, så skal der hentes en erstatning. Han er den eneste "flair"-spiller vi har, nu hvor Emil ikke synes han skal være god til fodbold længere.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Jeg forstår det ikke. Hvorfor finder man ikke en angriber? Man har en mand der ikke skal lave andet 24/7

        Comment


          #5
          Er ny herinde, har længe fulgt med på hvad der blev lagt op af saftige rygter , men desværre ikke mange.

          Det rygtes i sponsor kredse at flere store sponsorer ikke ser en forlængelse af Troels Bech kontrakt, men derimod håber de på at se Bo Henriksen træde til i stedet for til sommer.

          Ved ikke om man kan kalde det et rygte, men nok snarere et ønske....

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Fangevogteren Se indlæg
            Er ny herinde, har længe fulgt med på hvad der blev lagt op af saftige rygter , men desværre ikke mange.

            Det rygtes i sponsor kredse at flere store sponsorer ikke ser en forlængelse af Troels Bech kontrakt, men derimod håber de på at se Bo Henriksen træde til i stedet for til sommer.

            Ved ikke om man kan kalde det et rygte, men nok snarere et ønske....
            Kan ikke se hvad man skal bruge Bo Henriksen til - et ubeskrevet blad.

            Vil mene at vi skal bruge nogen med mere erfaring - Tror at nogen tidligere nævnte DKs nuværende U21 træner.

            Det er vist ham som Esbjerg skal takke for at have været kommet så langt som de er inden at han forlod dem.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Fangevogteren Se indlæg
              Er ny herinde, har længe fulgt med på hvad der blev lagt op af saftige rygter , men desværre ikke mange.

              Det rygtes i sponsor kredse at flere store sponsorer ikke ser en forlængelse af Troels Bech kontrakt, men derimod håber de på at se Bo Henriksen træde til i stedet for til sommer.

              Ved ikke om man kan kalde det et rygte, men nok snarere et ønske....
              Jeg håbede godt nok, at du ville skrive Ove P i stedet og Bo...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlæg
                Der står at Heerenveens manager var i Danmark for at se på Rasmus Falk og Nikolaj Thomsen, men at han "vendte hjem uden resultat"... (Hvad man så skal lægge i det..?)
                Tak for det...

                (Det kan jo betyde mange ting ja)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Så kan det være Rasmus kommer til at lægge op til en del Dalgaard-kasser alligevel.

                  Men: Hvis man sælger Falk, der lige nu er OB, så skal der hentes en erstatning. Han er den eneste "flair"-spiller vi har, nu hvor Emil ikke synes han skal være god til fodbold længere.
                  Det er jo problemet med Kadrii, Falk, de kan ikke erstattes, så kan vi finde nok så mange til pladsen... men jo, der skal selvfølgelig være noget på plads i stedet, ret hurtigt... Man må jo også have det i tankerne et sted, ved mindre prisen er helt latterlig, at det jo nok ikke er usandsynligt der bliver kaldt efter ham...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Så kan det være Rasmus kommer til at lægge op til en del Dalgaard-kasser alligevel.

                    Men: Hvis man sælger Falk, der lige nu er OB, så skal der hentes en erstatning. Han er den eneste "flair"-spiller vi har, nu hvor Emil ikke synes han skal være god til fodbold længere.
                    der skal vel også hentes en erstatning for kadrii....og en for mos/skoubo....Jesper har travlt - og ryger Falk så får han endnu mere travlt. Og det vil næppe gøre tingene lettere, der kommer penge i kassen, det vil klubber vi ønsker at handle med vide - samtidig med at desperations-niveauet på vores side næppe falder...og priserne på interessante emner stiger formentlig

                    Comment


                      #11
                      Dette her er efterhånden frustrerende fremfor spændene! Er der virkelig ingen der har noget viden de brænder inde med? Hold kæft her er dødt på rygter ):

                      Comment


                        #12
                        Jeg havde da glemt at Falk har været til prøvetræning dernede... De har åbenbart fulgt ham ret længe...

                        "har der været mere konkret interesse fra det europæiske kontinent. Tyske Hamburger SV og hollandske Heerenveen har tidligere haft Rasmus Falk til prøvetræning."Heerenveen ville gerne gøre mere ud af det, men jeg ved ikke helt, hvad der skete, for jeg hørte ikke så meget om det"

                        http://www.tipsbladet.dk/artikel/falk-og-den-fynske-fremtid
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Lidt mere fra den hollandske forbindelse...

                          De mener at vide prisen skulle være 800.000, jeg ved ikke hvilken valuta, men det må da være pund...

                          http://www.feanonline.nl/nieuws/6361...te-halen-.html
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Lidt mere fra den hollandske forbindelse...

                            De mener at vide prisen skulle være 800.000, jeg ved ikke hvilken valuta, men det må da være pund...

                            http://www.feanonline.nl/nieuws/6361...te-halen-.html
                            pund eller euro....lidt ligegyldigt - det fandme for lidt

                            Comment


                              #15
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X