Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Thomas Thomasberg ny cheftræner - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Thomasberg ny cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Synes godt nok du er voldsom kritisk overfor Ob´s ledelse, for vi er vel enige om at for 16 mdr siden gav Troels Bech AZ følgende skudsmål:

....OB's sportsdirektør, Troels Bech, udtaler til klubbens hjemmeside, at striwerne har brug for at skifte gear efter oprykningen til landets bedste række.

- Med oprykningen til Superligaen står OB over for en stor udfordring og markant stærkere modstandere. Derfor har vi brug for et gearskifte, og vi kigger på forstærkninger på alle positioner – også cheftrænerposten – og her er det vores vurdering, at Alexander Zorniger og OB er et fantastisk match, som kan fortsætte vores udvikling og på den korte bane sikre, at OB også er et superligahold, når den kommende sæson slutter næste sommer.

- Derfor er jeg rigtig glad for, at Zorniger har lyst til at blive cheftræner i OB, for han er en trænerkapacitet, som er kendt for et meget klart og tydeligt spillemæssigt udtryk, som er helt i tråd med den identitet, vi ønsker at skabe i OB. Desuden har han en masse erfaring og kender Superligaen.
    ​

Så er nok nysgerrig efter at høre hvordan du så bedømmer Klubbens ledelse, når nu vores forrige træner var talentløs
    ​
    Hvis man graver lidt i mine indlæg vedr. ansættelsen af AZ har jeg fra det øjeblik det stod klart, at han skulle til klubben været uforstående overfor dette valg. Han kom vist fra en 3. Bundesliga klub og havde efter Brøndby tiden været træner på Cypern. Jeg var ikke imponeret og undervejs i hans tid i OB blev jeg bekræftet i, at han var et tåbeligt talentløs valg. Så dårlig ledelses dømmekraft i den sag, synes jeg.
    Last edited by Lunderbaum; i dag, 23:02.

Comment

Working...
    X