Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Thomas Thomasberg ny cheftræner
Collapse
X
-
Han var med i træninger. Men stod også for mange andre ting, for eks. de transfers af vores tyske spiller."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oversat fra jysk: TT er ikke kommet for at lalle rundt med 8. pladser!
OB burde og skal være et sted, hvor der både er ambitioner om og det, der også bliver proppet midler i for at nå det.
Jeg vil gerne være en del af at lave nogle resultater, så Top 6 mere bliver en selvfølge end en undtagelse.
Jeg ved godt, at mange før mig har sagt de samme ting, men det ændrer ikke ved det, jeg fokuserer på. Vi skal have lavet snak til handling
https://www.tv2fyn.dk/odense/thomasb...handling-05c4fTil-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
"TT er ikke kommet for at lalle rundt med 8. Pladser".Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOversat fra jysk: TT er ikke kommet for at lalle rundt med 8. pladser!
OB burde og skal være et sted, hvor der både er ambitioner om og det, der også bliver proppet midler i for at nå det.
Jeg vil gerne være en del af at lave nogle resultater, så Top 6 mere bliver en selvfølge end en undtagelse.
Jeg ved godt, at mange før mig har sagt de samme ting, men det ændrer ikke ved det, jeg fokuserer på. Vi skal have lavet snak til handling
https://www.tv2fyn.dk/odense/thomasb...handling-05c4f
Nej. Men det gjorde ingen af de sidste 5 trænere vi har haft heller ikke, som TT også mere end antyder. Snak til handling er nøgleordet, og på de parametre er Thorborg og CO konstant bagud fra starten af. Deres handlinger har, bortset fra tilskuerfremgangen, ikke ført til andet end sekundaplaceringer og den nærmest uundgåelige nedrykning.
Vi har hentet trænere, der har vundet metal og trofæer til ingen effekt, så sandsynligheden taler for at TT bliver den næste i rækken af trænere, der simpelthen ikke kan løse den gordiske knude.
Håbet har man altid. Jeg gik ind til SønderjyskE kampen med det mindset, at jeg ville glædeligt overraskes. 1-0, foran 10.000 tilskuere på en mandag aften lige efter en ferie, vi holdt nullet og modstanderne vadede ikke igennem vores forsvar. Så dér var der et flueben ud for glædeligt overrasket.
Men der skal mange flere af den slags, før jeg stoler ét eneste sekund på at de denne gang måske har ramt noget rigtigt. Tillid skal fortjenes.
Det er ikke klynk, det er realisme, er mit udgangspunkt.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 2
Comment
Comment